Maarten
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat heb je volgens mij toch gedroomd dan, want bij mijn weten is daar (nog) niemand van op de hoogte.'leentje schreef:Ik stel me de vraag of Maarten niet op de hoogte was dat Mathilde Robert heeft vermoord ? Ik dacht het wel, of heb ik dat gedroomd ?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Wat was het verhaal achter dat kapotte briefje nu weer ?Mieke schreef:Ja maar Eva is niet van de slimste hèChristel schreef: Inderdaad, en helemaal als Eva en Maarten de link gaan leggen tussen Eva's buikkrampen destijds, en die van Maarten nu... Het moet Eva toch opvallen dat die hetzelfde zijn?, ze zullen het weten tegen het einde van het seizoen waarschijnlijk
![]()
Maar Maarten zal zijn moeder niet gaan verwijten denk ik omdat Mathilde weet dat Maarten de overvaller van de Fit&Fun is. Ze kan hem dus goed chanteren waardoor Maarten zijn mond houdt over die druppels!
Nu nog wachten tot Eva het ontdekt van het kapotte briefje van 20euro...
0 x
-
- Poster rang 4
Femke ging broodjes leveren aan Fit&Fun en Werner wou betalen met dat briefje. Femke wou dit niet aannemen dus gaf Werner haar een ander en stak het kapotte terug in de kassa.johan1969 schreef:Wat was het verhaal achter dat kapotte briefje nu weer ?Mieke schreef:
Die avond (denk ik) is Maarten dus de Fit&Fun gaan overvallen en hij heeft dat kapotte briefje nog altijd in zijn portefeuille. Laatst keek Eva toch in zijn portefeuille en zag dat briefje maar stak het om dezelfde reden als Femke terug.
Dus nu hebben zowel Werner, Femke als Eva dat briefje gezien. En ik denk dat dat om één of andere reden onder Femke haar ogen zal komen en ze zal (weliswaar niet direct

ha ik zou ne goeie Witse zijn

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 4
ja, dat er iets was met da briefke had ik ook begrepenMieke schreef:Femke ging broodjes leveren aan Fit&Fun en Werner wou betalen met dat briefje. Femke wou dit niet aannemen dus gaf Werner haar een ander en stak het kapotte terug in de kassa.johan1969 schreef:Wat was het verhaal achter dat kapotte briefje nu weer ?Mieke schreef:
Die avond (denk ik) is Maarten dus de Fit&Fun gaan overvallen en hij heeft dat kapotte briefje nog altijd in zijn portefeuille. Laatst keek Eva toch in zijn portefeuille en zag dat briefje maar stak het om dezelfde reden als Femke terug.
Dus nu hebben zowel Werner, Femke als Eva dat briefje gezien. En ik denk dat dat om één of andere reden onder Femke haar ogen zal komen en ze zal (weliswaar niet direct) de link kunnen leggen met de overval.
ha ik zou ne goeie Witse zijn

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 4
-
- Nog geen rang
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 4
Idd, ze moet toch wel denken dat het dezelfde krampen zijn die zijzelf al een paar keer gehad heeft
En hoe Mathilde tegen haar doet
Amaai als ik Eva was, had ik mijn boeltje en Nandje gepakt en het onmiddellijk afgetrapt.
Eva -->
En Maarten zelf heeft ook niks door ofwa
Spul voor de wratten
Dan is hij dom door dat fleske niet te lezen en zomaar in zijn thee te doen. Dus ook voor Maarten

En hoe Mathilde tegen haar doet

Eva -->

En Maarten zelf heeft ook niks door ofwa

Spul voor de wratten

Dan is hij dom door dat fleske niet te lezen en zomaar in zijn thee te doen. Dus ook voor Maarten

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 4
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer: