Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Een mens dat ouder wordt KAN verbitterd raken en eenzaam. Met alle gevolgen van dien. Ook IRL. Dus geen lappen van mij. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik haar niet onuitstaanbaar vind op dit moment.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef: wo 18 mar 2020, 14:28 Een mens dat ouder wordt KAN verbitterd raken en eenzaam. Met alle gevolgen van dien. Ook IRL. Dus geen lappen van mij. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik haar niet onuitstaanbaar vind op dit moment.
Een mens die... jazeker ouder worden brengt eenzaamheid en verbittering met zich mee, zeker voor mensen zonder vrienden en/of weinig of geen hobby's. Ik kan Marianne (het personage) geen lappen geven omdat ik mij groen en blauw erger aan de rol die Leah moet spelen. En dat geldt wat mij betreft voor vele personages van "Thuis". En als 't personage niet is die mij stoort, is 't de verhaallijn... Het liefst zou ik een topic openen met : "welke scenarist verdient(de meeste) lappen?" :mrgreen:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Allemaal akkoord: verbitterd, eenzaam, onuitstaanbaar, ...en zo kunnen we nog wat eigenschappen toebedelen aan Marianne....aan de andere kant denk ik dan: als je al je eigen zoon geen gelukkige verjaardag mag wensen :wtf: ...en dan ook nog een lap voor Karin, die geregeld heeft dat Frank zijn kleinzoon mocht afhalen,...voor mij is het een beetje samenleven van mensen die het licht in elkaars ogen niet kunnen zien schijnen en elkaar niks dan stenen in de weg leggen. Het kan op de duur wel deprimerend beginnen werken! :cry:
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

daffy duck schreef: wo 18 mar 2020, 16:52 en dan ook nog een lap voor Karin, die geregeld heeft dat Frank zijn kleinzoon mocht afhalen,...
Aan wie had ze dat dan moeten vragen, aan Marianne - die haar beschuldigt van poging tot moord?

Karin is natuurlijk een mega bitch, maar toevallig wel de vrouw die Tom uitgekozen heeft. En Marianne wist natuurlijk dat zij iets zou hebben gepland voor zijn verjaardag. Logisch. Dat ze dus uitgerekend die dag aan de school opdaagt, was géén toeval, maar een boosaardig plan.

daffy duck schreef: wo 18 mar 2020, 16:52 als je al je eigen zoon geen gelukkige verjaardag mag wensen :wtf:
Bel dan gewoon en vraag "en passant" of je zijn zoon aan school mag afhalen, maar doe dat niet stiekem. Of laat die jongen erbuiten en kom uit eigen beweging je zoon een cadeautje brengen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Tiboko schreef: wo 18 mar 2020, 17:47 Aan wie had ze dat dan moeten vragen
misschien zelf gaan? En dan Robin betrekken bij Toms feest en samen iets leuks voorbereiden voor hem.
Gezien de situatie tussen Tom en Marianne had ze beter apart van Karin haar zoon gelukgewenst en een geschenkje bezorgd. Maar ik blijf vinden dat het toch wel een beetje van 2 kanten mag komen. Karin is nu precies ook niet het engeltje en soms doorziet Tom haar sluwe plan niet altijd
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

De enige die hier lappen verdient zijn Karin en Tom. Zij weet duivels goed wat ze aan het doen is en ze weet ook meer dan goed genoeg dat hij te dom is om haar te doorzien.
2 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Juist. En het feit dat hij een advocaat is, heeft daar niks mee te maken. Ook advocaten kunnen dom zijn :yup:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Rheinhilde en Karin verdienen eerder om kop aan kop geslagen te worden vanwege hun daden jegens Dries.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: wo 25 mar 2020, 20:10 Rheinhilde en Karin verdienen eerder om kop aan kop geslagen te worden vanwege hun daden jegens Dries.
Alleen daarom?
Van mij krijgen ze nog een pak rammel toe!
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Tom...voor z'n ooglappen en meeheulen! :boo: :boo: :boo:
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tim. Ok dat hij bij het onderzoek betrokken is en afstand moet houden. Maar hoe hij Dries bekeek toen hij naar zijn frigo stapte...precies of Dries had lepra, of om bij de tijd te blijven, corona...
En Tom ook ja, slappeling :boo:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: do 26 mar 2020, 12:09 Maar hoe hij Dries bekeek toen hij naar zijn frigo stapte...precies of Dries had lepra, of om bij de tijd te blijven, corona...
Tim bekeek hem vies alsof hij de grootste gangster is en dat deed hem besluiten om die kamer op te zeggen omdat hij ziet dat de situatie op den duur onhoudbaar zou worden het is te zeggen Dries zou niet meer op zijn gemak voelen en gans de tijd op eieren lopen en dat is op den duur niet meer te doen om nog langer in dat gemeenschapshuis te wonen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

apestaart schreef: do 26 mar 2020, 18:13 Tim bekeek hem vies alsof hij de grootste gangster is
toch wel een objectief flikske ons Timmetje! :yup: Ideale referentie om hoofdinspecteur te zijn! :lolno:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Hij zei ook nog tegen Sam "ik ben blij dat hij hier niet meer woont".
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Rheinhilde nog maar eens, kritiek spuigen op die verwen avond en dan nog het lef hebben om een terugbetaling plus een schadevergoeding te eisen en dan dreigen van naar haar advocaat (Karin) te stappen omdat Peter er niet wou op ingaan, is zij eigenlijk echt niet beschaamd? :mad: :mad:
0 x
Plaats reactie