Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
kattebel-nl
Nog geen rang

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door kattebel-nl »

Het was wel interessant om te zien hoe peggy femke van repliek gaf, femke had natuurlijk verwacht dat daar een bang vogeltje zat, maar de werking van toon begint al aardig door te werken bij peggy ;)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Peggy deed mij een beetje denken aan iemand die de waanzin nabij is - als dat 'de werking van Toon' is... :denk:
En ik had niet de indruk dat Femke een bang vogeltje verwachtte, wel een verdrietige Peggy.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

satine schreef:Peggy deed mij een beetje denken aan iemand die de waanzin nabij is - als dat 'de werking van Toon' is... :denk:
En ik had niet de indruk dat Femke een bang vogeltje verwachtte, wel een verdrietige Peggy.
Zoals altijd zette Peggy haar schoonste sorry gezichtje op, maar ook nu weer pakte dit niet.

Waarom moet ze ook altijd zo melodramatisch doen ? Ze wéét dat ze Peggy gekwetst heeft, moest ze dan per sé ook nog een woordje uitleg gaan geven ?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat schuldgevoel van Femke zal nog voor problemen zorgen...
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Hmm, ik vind nu wel dat Peter erg snel gaat. Femke heeft gelijk, hij is nog steeds getrouwd. Als Peggy hem bij zijn vogeltje wil hebben, dan kan ze hem laten betrappen en laten dokken voor de scheiding.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Evaaa schreef:Hmm, ik vind nu wel dat Peter erg snel gaat. Femke heeft gelijk, hij is nog steeds getrouwd. Als Peggy hem bij zijn vogeltje wil hebben, dan kan ze hem laten betrappen en laten dokken voor de scheiding.
Tegenwoordig doen ze dat niet meer, betrapping.
0 x
Afbeelding
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Tiboko schreef:
satine schreef:Peggy deed mij een beetje denken aan iemand die de waanzin nabij is - als dat 'de werking van Toon' is... :denk:
Zoals altijd zette Peggy haar schoonste sorry gezichtje op, maar ook nu weer pakte dit niet.

Waarom moet ze ook altijd zo melodramatisch doen ? Ze wéét dat ze Peggy gekwetst heeft, moest ze dan per sé ook nog een woordje uitleg gaan geven ?
Feit is dat Femke momenteel niet veel goeds meer kan doen voor de Verbeecks. Of ze nu gegaan is of niet, het zou nooit goed geweest zijn. Tim probeerde het ook eens en kreeg ook flink op zijn dak, enfin in het begin dan toch. Mss was het niet de meest slimme zet, ik denk dat Femkes bedoelingen wel oprecht waren. Je moet het toch maar doen denk ik zo. Wegblijven is altijd veel makkelijker, eigen gemoed of niet.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Evaaa schreef:Hmm, ik vind nu wel dat Peter erg snel gaat. Femke heeft gelijk, hij is nog steeds getrouwd. Als Peggy hem bij zijn vogeltje wil hebben, dan kan ze hem laten betrappen en laten dokken voor de scheiding.
Tja, mss wel. Want Peter en echtscheidingen (enfin de zijne dan toch) dat is niet niks hé. Vergeet niet dat zijn vorige echtscheiding geëindigd is met zijn liefke op het kerkhof. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waarom maakt Femke het zichzelf toch zo moeilijk? Ik vind het ook wel een klein beetje egoïstisch aan de ene kant...
Het is toch normaal dat Peter bij z'n zoon wil zijn?
Laatst gewijzigd door Lazylady op di 25 mar 2014, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Lazylady schreef:Waarom maakt Femke het zichzelf toch zo moeilijk? Ik vind het ook wel een klein beetje egoïstisch aan de enige kant...
Het is toch normaal dat Peter bij z'n zoon wil zijn?
Hij was toch steeds welkom, altijd en overal?
Ik denk dat ze gewoon bang is om Peter ook te verliezen waardoor ze niet te snel wil gaan. Ook uit respect voor Peggy wil ze blijkbaar nog niet samenwonen. Tom verwoordde het eigenlijk wel zeer goed, vond ik.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nja, misschien heb je wel een punt.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Ik had de indruk toen Peter zei dat hij van haar houdt, dat ze het niet kon terug zeggen :cry:
Het zal tijd nodig hebben, vergeet niet dat hij haar serieuze verwijten heeft gezegd toen ze uit elkaar waren.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik vind het net goed dat Femke haar tijd neemt - voor die ene keer dat ze denkt voor ze doet... ;)

Maar ergens vraag ik mij ook af of Peter even enthousiast zou zijn als Lucas er niet was - een relatie (her)beginnen alleen maar omdat je samen een kind hebt?
Geen goede basis!
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

satine schreef:Ik vind het net goed dat Femke haar tijd neemt - voor die ene keer dat ze denkt voor ze doet... ;)

Maar ergens vraag ik mij ook af of Peter even enthousiast zou zijn als Lucas er niet was - een relatie (her)beginnen alleen maar omdat je samen een kind hebt?
Geen goede basis!
Good point Satine!
Wss niet, dan zou hij mss nog wat langer hebben aangemodderd met Peggy al dan niet met een affaire (met of zonder Femke). Ergens hebben ze elkaar altijd graag gezien.
Aan de andere kant: was ze niet zwanger geweest, was ze wss nog een koppel met Tim omdat die haar slippertje had vergeven tot het moment dat hij die predictor vond net voor hij naar de trouw van P&P ging.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Evaaa schreef:Ik had de indruk toen Peter zei dat hij van haar houdt, dat ze het niet kon terug zeggen :cry:
Het zal tijd nodig hebben, vergeet niet dat hij haar serieuze verwijten heeft gezegd toen ze uit elkaar waren.
ja ok maar wel terecht hé ; ze was toch een relatie begonnen met haar halfbroer en daardoor het kindje van peter kwijtgeraakt ....als dat geen reden tot verwijten is .
0 x
Plaats reactie