Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door martha »

Mayra is nog nooit van haar eerste leugen doodgevallen dus alles wat zij tegen Waldek verklaard heeft over het twijfelen enz. is één en al verzinsel. Toch vreemd dat Waldek nog altijd niet doorheeft dat Mayra manipulatief is.

En ik vond het straf dat Mayra uitgerekend bij Judith gaat verkondigen dat zij zwanger is. De vorige keer dat zij zwanger was, was de ex van Judith de vader en de manier waarop zij bezwangerd werd is de indirecte oorzaak geweest van het drama rond Emma die daar nog altijd de gevolgen van draagt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

En de dood van Kurt...

Ik begin mij af te vragen of het kind wel van Waldek is.
Misschien is er nog meer dat ze te verstoppen heeft?
De vorige keer had ze er ook totaal geen moeite mee om in een of andere bar een man zat te voeren en te gebruiken.
Zelfs klanten van de taxi moesten er aan geloven.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Kortom men weet eigenlijk nooit wanneer Mayra liegt of niet, of altijd ?
Goed dat haar vader verweg woont zodat hij hier niet op alles vanop de eerste rij moet toezien.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Ze keek zo voldoen toen haar advocaat weg ging :crazy:
Maar ik denk dat ze nog moet oppassen want haar zwangerschap zou er wel eens voor kunnen zorgen
dat het tij eerder in het voordeel van An gaat draaien in plaats van naar haar kant zoals nu door de bemiddelings weigering
Want An zal 9 kans op 10 wel denken dat ze zwanger werd gedurende hun relatie en dus is vreemd gegaan
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Flower-Power schreef:Ze keek zo voldoen toen haar advocaat weg ging :crazy:
Maar ik denk dat ze nog moet oppassen want haar zwangerschap zou er wel eens voor kunnen zorgen
dat het tij eerder in het voordeel van An gaat draaien in plaats van naar haar kant zoals nu door de bemiddelings weigering
Want An zal 9 kans op 10 wel denken dat ze zwanger werd gedurende hun relatie en dus is vreemd gegaan
Tussen denken en bewijzen is er een groot verschil.
Met een bewijs kan men zijn gelijk halen, met denken alleen is dat veel moeilijker...
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Vreemd gaan is ook geen reden om je rechten als ouder te verliezen. Een eigen kind krijgen is geen reden om je rechten als adoptie-ouder te verliezen. Een nieuw gezin starten... geen reden om je kind te verliezen.

Ze zal moeten aantonen dat Mayra ofwel zot is, ofwel een slechte moeder is. Voorlopig is daar geen bewijs van. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het gedeelde voogdij, 50/50, niks aan te doen. Een vrij eenvoudige zaak eigenlijk.

Het ziet er voorlopig nar uit dat Ann eerder zot zal worden dan Mayra. En dan kan Mayra opvoeren dat zij een stabiele 'relatie' heeft met Waldek, dat er een broer/zus onderweg is enz... terwijl Ann alleenstaand en labiel is (wordt).

Het ziet er niet goed uit voor Ann, want ze houdt haar hoofd niet koel. Ze moet beseffen dat ze haar dochter zal moeten delen met die heks, maar dat had ze eerder kunnen weten. Ze wist hoe Mayra was, nog voor ze haar Sandrine liet adopteren.
0 x
Lullemathijs
Nog geen rang

Bericht door Lullemathijs »

Laat ons hopen dat we eindelijk van dit personage af zijn. Mocht al jaren geleden gebeurd zijn.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Wat ik nu ga zeggen, zal niet bij iedereen in goede aarde vallen, maar toch: ik supporter stiekem voor Mayra (nu niet zo stiekem meer). Ik vind haar een feeks, maar Ann verdient het eigenlijk wel. Hoe Ann zich de voorbije jaren heeft aangesteld, was trouwens ook niet min (hoe ze zich gedroeg tegen Marianne, maar ook langer geleden met dat oud mens in het rusthuis dat ze per ongeluk vermoord heeft en de schuld in Katriens schoenen wilde schuiven).

Dus eerlijk gezegd, van mij mag Mayra haar eens goed te k*kken zetten :oops:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Ik moet wel zeggen dat het Mayra verhaal tot nu toe het interessantste is tot nu toe in dit seizoen. Ze mag voor mijn part zo blijven voortdoen :angel: En dan nog wat oorlog voeren met Marianne waarbij ze handig Ivo Courtois zal gebruiken :whistle: Want tegen hem heeft ze nog niets gezegd van de zwangerschap.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hoewel ik het ook allemaal erg interessant om te volgen vind, kan ik toch echt met geen mogelijkheid meer supporteren voor Mayra. Als Ann het verdient om aangepakt te worden, dan weet ik niet wat Mayra allemaal verdient om op haar plaats gezet te worden. Die vrouw hangt van de smerige streken aan elkaar en ontziet niks of niemand...

Mayra is tot nu toe nog altijd gedraaid gekomen met haar gedrag en leidt al jarenlang een heerlijk manipulatief leventje over de rug van andere mensen. Dat mag van mij nu wel eens veranderen, en dat Mayra zichzelf eindelijk eens tegenkomt.
Ann wordt al meer dan genoeg gestraft nu haar oogkleppen afgevallen zijn en ze eindelijk eens zélf tegenover haar "liefke" staat... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Een kijker moet ook niet supporteren hé. ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Om te beginnen Christel : ik supporter niet voor Mayra, vind het alleen wel de moeite om thans naar Thuis te kijken :angel: Ik vraag me af of de woede uitbarsting van Ann enkele weken geleden of Mayra soms terug op mannenjacht zou gaan om zwanger te kunnen geraken (de juiste woorden weet ik niet meer) niet de trigger is geweest voor Mayra om het effectief te doen. Want ik herinner me niet dat er de voorbije maanden, toen het nog koek en ei was tussen de twee lievekes, één woord gewijd is geworden aan een kinderwens.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Vooral dat laatste verbaasde me. Het leek me toch een soort plotselinge opwelling.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:Om te beginnen Christel : ik supporter niet voor Mayra, vind het alleen wel de moeite om thans naar Thuis te kijken :angel:
Oh, maar ik denk er helemaal hetzelfde over en daar doelde ik dan ook helemaal niet op hoor. :)
Ik vind het ook echt wel de moeite om te volgen allemaal, maar van mij mag Mayra uiteindelijk wel eens het deksel op de neus krijgen. Er werd hier ergens geschreven dat Ann dit verdient, en Ann kan ook zeker wel een les in fatsoen gebruiken, maar ik vind haar misdragingen nog klein bier vergeleken bij de acties van Mayra, da's alles... ;)

En ook mij zou het helemaal niks verbazen als die sneer van Ann de aanzet is geweest voor Mayra om nog maar eens een poging te wagen om zwanger te worden. Ze weet dat ze Ann op geen hardere manier kan raken.
Als dat niet de bedoeling was geweest, dan had ze die zwangerschap ook niet zo uitgespeeld door naar Judith te gaan bijvoorbeeld.
Mayra was heel even het Noorden kwijt, maar ze heeft haar plannetjes intussen weer prachtig uitgestippeld klaar liggen, da's wel duidelijk.
En dat is tegenover Ann, Waldek én tegenover haar ongeboren kind een nogal verontrustende gedachte als je het mij vraagt... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Het is nog niet gezegd dat het kind geboren zal worden. Voor mij hoeft het niet, sorry voor Waldek zijn
vaderwens.
0 x
Gesloten