En op deze manier is ze verzekerd van financiële steun van de biologische vader.Lazylady schreef:Natuurlijk niet Johan, het was gewoon meelijwekkende manipulatie t.o. Waldek. Zovan "Ik wil het laten weghalen, maar ja, ik heb wel altijd moeder willen worden".johan1969 schreef:Mayra wil het kindje laten wegdoen ???? Yeah right ! Hier heeft ze hard op gehoopt !
Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
- x 435
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Dat niet alleen, ze wil ook niet dat Waldek beseft dat ze hem gebruikt heeft.
De gedachte aan het kind dat hij al zo lang wou, zal hem niet doen nadenken over de smerige streek die ze hem gelapt heeft.
De gedachte aan het kind dat hij al zo lang wou, zal hem niet doen nadenken over de smerige streek die ze hem gelapt heeft.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Wat een staaltje acteerkunst! Altijd al een kind gewild en dan je laatste kans erop zomaar weggooien
Heel geloofwaardig allemaal.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... En nu vindt ze er niks beters op dan bij de collega van Ann een zwangerschapstest te laten doen, met ook nog eens de opmerking dat ze hoopt dat Judith wel discreet omgaat met de uitslag.
Echt, dat mensen daar nog intrappen!

Echt, dat mensen daar nog intrappen!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Ik dacht dat Ann en Judith een "groepspraktijk" hebben? Dat betekent (hier toch) dat de dokters van die praktijk alle dossiers kunnen inzien. Nogal wiedes want ieder dokter van de groep moet elke patiënt behandelen.Christel schreef:Inderdaad... En nu vindt ze er niks beters op dan bij de collega van Ann een zwangerschapstest te laten doen, met ook nog eens de opmerking dat ze hoopt dat Judith wel discreet omgaat met de uitslag.
Echt, dat mensen daar nog intrappen!![]()
![]()
Heel raar dat Ann dan zo stiekem moet doen en Judith de lippen stijf op elkaar houdt.
Mayra wil niets liever dan zout in de wonde van Ann strooien. Zoveel is wel zeker.
0 x
-
- x 435
Ze had inderdaad naar een andere dokter kunnen gaan. Anderzijds, als het over en uit is tussen hen, dan mag Mayra doen wat ze wil. Het is niet zo dat Ann een heilig boontje is, ze moet nu maar met haar gat op de blaren zitten.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Ze wist niet naar welke dokter ze anders moest gaan
Nog nooit gehoord van een gynaecoloog misschien? Of zouden ze die niet hebben in het thuisdorpziekenhuis?

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
t Was me niet heel duidelijk wat Ann deed ? n Deel van t bloed aftappen en zelf n onderzoek laten doen ? Ze kan toch sowieso in de database van Judith ?
Of deed ze haar bloed in het buisje zodat Mayra zou denken dat ze (Mayra) niet zwanger is ?
Of deed ze haar bloed in het buisje zodat Mayra zou denken dat ze (Mayra) niet zwanger is ?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Inderdaad als je groepspraktijk hebt is het zelfs normaal dat je minstens 1 keer per week overlegt, je moet toch elkaars patiënten kunnen overpakken.ikke schreef:Ik dacht dat Ann en Judith een "groepspraktijk" hebben? Dat betekent (hier toch) dat de dokters van die praktijk alle dossiers kunnen inzien. Nogal wiedes want ieder dokter van de groep moet elke patiënt behandelen.Christel schreef:Inderdaad... En nu vindt ze er niks beters op dan bij de collega van Ann een zwangerschapstest te laten doen, met ook nog eens de opmerking dat ze hoopt dat Judith wel discreet omgaat met de uitslag.
Echt, dat mensen daar nog intrappen!![]()
![]()
Heel raar dat Ann dan zo stiekem moet doen en Judith de lippen stijf op elkaar houdt.
Mayra wil niets liever dan zout in de wonde van Ann strooien. Zoveel is wel zeker.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Afspraak met een gynaecoloog, daar wacht je hier weken op...heidiw schreef:Ze wist niet naar welke dokter ze anders moest gaanNog nooit gehoord van een gynaecoloog misschien? Of zouden ze die niet hebben in het thuisdorpziekenhuis?
Ik begrijp niet dat ze zo gehaast is - buiten het feit dat ze Ann op stang wil jagen is daar toch geen enkele reden voor?
Of zou ze twijfelen wanneer ze precies zwanger geworden is?

0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen.
Denk wel dat ze het kind zal willen houden.
Maar dan is het de vraag gaat ze dan samen wonen met Waldek?
en eventueel ook met hem een relatie starten?
wat volgens mij kan want voor zover ik weet is Mayra Biseksueel
En
Zal Mayra dan beseffen dat ze beter de zaak rond Sandrine kan stoppen
Want ze zegt tegen zowel Waldek als Judith dat ze het kind niet alleen wil opvoeden of kan opvoeden
Dan moet ze ook niet meer voor Sandrine vechten want dan kan ze dat zeker niet met twee kinderen
Als ze de zaak rond Sandrine laat vallen is meteen ook Ann blij
en met wat pech voor Mayra verliest die wat later haar kind en staat ze nergens meer
Afwachten....
Denk wel dat ze het kind zal willen houden.
Maar dan is het de vraag gaat ze dan samen wonen met Waldek?
en eventueel ook met hem een relatie starten?
wat volgens mij kan want voor zover ik weet is Mayra Biseksueel
En
Zal Mayra dan beseffen dat ze beter de zaak rond Sandrine kan stoppen
Want ze zegt tegen zowel Waldek als Judith dat ze het kind niet alleen wil opvoeden of kan opvoeden
Dan moet ze ook niet meer voor Sandrine vechten want dan kan ze dat zeker niet met twee kinderen
Als ze de zaak rond Sandrine laat vallen is meteen ook Ann blij
en met wat pech voor Mayra verliest die wat later haar kind en staat ze nergens meer
Afwachten....
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Mayra heeft gezegd dat ze een kind alleen opvoeden niet zou aankunnen omdat ze Waldek aan haar kant wou.
Ze weet van vroeger dat hij ook een kinderwens heeft, dus waarom hem niet nog langer voor haar kar spannen?
En Waldek is zo blij met 'zijn kindje' dat onderweg is, dat hij zich verder geen vragen stelt over het hoe en waarom.
Ik denk dat Mayra niet liever zou willen dan 'een gezinnetje' vormen met Sandrine en haar eigen kindje.
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ze van plan is om Sandrine op te geven.
Ze weet van vroeger dat hij ook een kinderwens heeft, dus waarom hem niet nog langer voor haar kar spannen?
En Waldek is zo blij met 'zijn kindje' dat onderweg is, dat hij zich verder geen vragen stelt over het hoe en waarom.
Ik denk dat Mayra niet liever zou willen dan 'een gezinnetje' vormen met Sandrine en haar eigen kindje.
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ze van plan is om Sandrine op te geven.
0 x
-
- x 435
Dat vroeg ik mij ook af.johan1969 schreef:t Was me niet heel duidelijk wat Ann deed ? n Deel van t bloed aftappen en zelf n onderzoek laten doen ? Ze kan toch sowieso in de database van Judith ?
Maar 't lijkt mij helemaal zinloos.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Voor een afspraak wel ja, maar die bij ons in het ziekenhuis hebben 1 voormiddag per week vrije consultatie. Misschien is dit niet overal zo?satine schreef:Afspraak met een gynaecoloog, daar wacht je hier weken op...heidiw schreef:Ze wist niet naar welke dokter ze anders moest gaanNog nooit gehoord van een gynaecoloog misschien? Of zouden ze die niet hebben in het thuisdorpziekenhuis?
Maar bon, Mayra zei tegen Judith dat ze het niet zag zitten om alleen een kind op te voeden. Maar met Sandrine zou dat wel lukken? Raar toch

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik vermoed dat ze bedoelde een baby alleen te verzorgen, 's nachts op haar eentje op te staan en eten te geven, ernaast te zitten als het babytje huilt...heidiw schreef: Maar bon, Mayra zei tegen Judith dat ze het niet zag zitten om alleen een kind op te voeden. Maar met Sandrine zou dat wel lukken? Raar toch
Sandrine is geen baby meer, dus veel minder time- en effort consuming

Laatst gewijzigd door Tiboko op wo 19 apr 2017, 16:57, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x