Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Dus Peter Pan heeft een plan? Ben benieuwd of het ook gaat werken. Hoezeer hij Peggy niet mag, zij en moeders zijn wel succesvol met die toko van hun. Ik zou een succesformule niet zomaar de das om doen om rancuneuze redenen. Overigens vind ik dat gedis over en weer echt anno puberteit.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

De essentie van Thuis hé Kwast, de essentie...
0 x
Potentia Principatum
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Och arme, nu hij heeft laten doorschemeren dat zijn tuttebel alles zou krijgen als huwelijkscadeau wil ze plots wel trouwen. Sukkelaar... Caligula je hebt overschot van gelijk, het is een onnozel ventje dat van de ene naar de andere en weer terug loopt
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Heu, ja en nee. Je brengt me hier in een lastig parket! Ik vond het mooi gedaan van Femke,en oprecht denk ik, ze ziet hem graag of hij het nu verdiend of niet dat weet je nooit in Thuis hé. Ik geef hem hier het voordeel van de twijfel.
0 x
Potentia Principatum
- de marteko
- Nog geen rang
Dat onnozel ventje is wel een gepatenteerd waarzegger:heidiw schreef:Caligula je hebt overschot van gelijk, het is een onnozel ventje dat van de ene naar de andere en weer terug loopt

0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

haha, super. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Wel jammer dat hij dat bij zijn vroegere veroveringen niet kon...
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij leert uit zijn fouten zeker of wat wil je juist.zeggen?Caligula schreef:Wel jammer dat hij dat bij zijn vroegere veroveringen niet kon...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Simpel. Als het om zaken gaat doet hij dat goed (meestal toch) maar als het om relaties gaat is het een echte ramp.
Bij de Nina-affaire was het niet zij maar hij die (bijna) hong. Heeft hij toch niet kunnen voorspellen nee? Nina was met zijn geld weg terwijl hij met Femke aan het spelen was. (Iets voor de oude koeien topic denk ik!)
Bij de Nina-affaire was het niet zij maar hij die (bijna) hong. Heeft hij toch niet kunnen voorspellen nee? Nina was met zijn geld weg terwijl hij met Femke aan het spelen was. (Iets voor de oude koeien topic denk ik!)
0 x
Potentia Principatum
-
Jules
- Poster rang 1

En nog een oudere: hoe hij zich liet manipuleren door zijn ex-vrouw, die spelletjes speelde tot Sofie, zijn toenmalige vriendin, ervan overtuigd was dat Peter nog voor zijn ex-vrouw voelde, waardoor Sofietje wegliep en uiteindelijk ontvoerd en vermoord werd.Caligula schreef:Simpel. Als het om zaken gaat doet hij dat goed (meestal toch) maar als het om relaties gaat is het een echte ramp.
Moderator bericht:
Hiervoor hebben we een apart topic:
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4&t=901691
Je kan het ook hier kwijt:
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=1&t=900838
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4&t=901691
Je kan het ook hier kwijt:
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=1&t=900838
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nu kan je hem toch niks meer verwijten?Caligula schreef:Simpel. Als het om zaken gaat doet hij dat goed (meestal toch) maar als het om relaties gaat is het een echte ramp.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,we zullen zien...lord F. schreef:Nu kan je hem toch niks meer verwijten?Alles loopt op wieltjes nu zowel qua zaken als privé.
Heu mannekes, en mea culpa eerst en vooral, oude koeien hebben nu hun eigen topic, dus aub...
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,wel Peter en Femke die voor een tweede willen gaan, we will see...
Hij moet zich ook nog bezig houden met Marianne, niet gemakkelijk.
0 x
Potentia Principatum
-
Frazer
- Nog geen rang
Hij zal zijn aandacht wel verdelenCaligula schreef:Wel,wel Peter en Femke die voor een tweede willen gaan, we will see...
De boog moet niet altijd gespannen staan, vraag is nu of dit nu slaat op overdag of 's nachts
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel heu...Peter heeft niet veel tijd nodig om de zaken in gang te zetten. Dat is nu iets dat hij wel kan. 
0 x
Potentia Principatum