Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Volgens mij is Ann bang dat Mayra op een gegeven moment haar koffers gaat pakken, als Marianne niet uit hun leven verdwijnt... Echt definitief verdwijnen moet ze niet, zolang ze maar het grootste deel van de tijd uit het zicht is!!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Als het echt zo hoog is, moeten de dames consequent zijn en zelf een andere woning zoeken.annekeHU schreef:Volgens mij is Ann bang dat Mayra op een gegeven moment haar koffers gaat pakken, als Marianne niet uit hun leven verdwijnt... Echt definitief verdwijnen moet ze niet, zolang ze maar het grootste deel van de tijd uit het zicht is!!
Je kan toch niet je hele leven gewoon zitten wachten tot er een oplossing uit de lucht valt?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik eigenlijk ook... Er is ook niemand die hen kan verplichten om in dat huis te blijven wonen, al gedragen ze zich de laatste paar seizoenen wel zo.
Het komt op mij inmiddels eerder belachelijk over: 2 volwassen vrouwen die als een stelletje op hun vingers getikte pubers lopen te klagen de hele tijd, alsof ze geen andere keuze hebben.
En een beetje smerig ook; uit verplichting bij je moeder blijven wonen terwijl je er eigenlijk geen goed woord voor over hebt, en reikhalzend uitkijken naar de dag dat ze opdondert en je het huis voor jezelf hebt. Het lijkt daar alleen nog maar om die bak stenen en de rest van de erfenis te draaien...
Het komt op mij inmiddels eerder belachelijk over: 2 volwassen vrouwen die als een stelletje op hun vingers getikte pubers lopen te klagen de hele tijd, alsof ze geen andere keuze hebben.
En een beetje smerig ook; uit verplichting bij je moeder blijven wonen terwijl je er eigenlijk geen goed woord voor over hebt, en reikhalzend uitkijken naar de dag dat ze opdondert en je het huis voor jezelf hebt. Het lijkt daar alleen nog maar om die bak stenen en de rest van de erfenis te draaien...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is zo. Nu is die "bak stenen" wel een hoop geld waard hé.
Maar het is daar idd een zottekot waar je noch kop noch staart aan krijgt.
Maar het is daar idd een zottekot waar je noch kop noch staart aan krijgt.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik denk dat de dames het vooral gemakkelijk willen hebben... een ingerichte dokterspraktijk en wachtkamer voor Ann, een compleet atelier voor Mayra.. als ze zelf een huis moeten gaan zoeken, dat die dingen al heeft, en betaalbaar is, en goedgelegen, en... dan moeten ze weer zelf veel moeite gaan doen, en daarvoor hebben ze toch geen tijd????
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ze zijn inderdaad allebei rot verwend.annekeHU schreef:Ik denk dat de dames het vooral gemakkelijk willen hebben... een ingerichte dokterspraktijk en wachtkamer voor Ann, een compleet atelier voor Mayra.. als ze zelf een huis moeten gaan zoeken, dat die dingen al heeft, en betaalbaar is, en goedgelegen, en... dan moeten ze weer zelf veel moeite gaan doen, en daarvoor hebben ze toch geen tijd????
Moeten zich ook niets van het huishouden aantrekken, zelfs geen boodschappen doen.
Altijd een babysit beschikbaar... Ze moesten zich diep schamen, vind ik.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat gaat zo hé in de "goede" families...
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Niet in alle "goede" families, hoor. Bijlange niet.Caligula schreef:Dat gaat zo hé in de "goede" families...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Meer dan je denkt! Hoe beter de familie, hoe meer geheimen.tvx1 schreef:Niet in alle "goede" families, hoor. Bijlange niet.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Dus alle vrouwen van 'goede familie' blijven tot ver na hun 40ste thuis wonen met partner en kind?
Dat denk ik niet.
Dat denk ik niet.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee helemaal niet. Maar het zijn wel heel lange en zeer dure gevechten!satine schreef:Dus alle vrouwen van 'goede familie' blijven tot ver na hun 40ste thuis wonen met partner en kind?
Dat denk ik niet.
0 x
Potentia Principatum
- AnnEnMayra
- Nog geen rang
Iedereen vergeet dat toen ze een nieuwe woning wouden zoeken, Marianne hen serieus tegenwerkte? Ik vind het goed dat Marianne even weg is... allez, hopelijk, als William niet Henri is ofzo, want dan blijft ze...
0 x

ANN ♥ MAYRA
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Een telefoontje beantwoorden van de makelaar, is serieus tegenwerken?AnnEnMayra schreef:Iedereen vergeet dat toen ze een nieuwe woning wouden zoeken, Marianne hen serieus tegenwerkte?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Heu...in dit geval wel hé. Antwoorden dat "we" geen hoger bod gaan doen ipv te zeggen "ik zal het hen zeggen", komaan, dat is toch wel "een klein,klein beetje" tegenwerken nee?Christel schreef:Een telefoontje beantwoorden van de makelaar, is serieus tegenwerken?
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Het is zeker tegenwerken, maar als je echt zo graag op jezelf wil gaan wonen, dan ga je gewoon.
Tegenwerken of niet. En laten we eerlijk zijn: als ze dat indertijd ook gewoon hadden gedaan dan was ons een heleboel ellende gespaard gebleven.
Zowel van de kant van Marianne als van An en Mayra.
Tegenwerken of niet. En laten we eerlijk zijn: als ze dat indertijd ook gewoon hadden gedaan dan was ons een heleboel ellende gespaard gebleven.
0 x