c) als je de helft van je huis hebt verkocht aan één van je kinderen en je wilt die helft terug, schenk dan eerst de andere helft ook aan datzelfde kind en laat dan een paar jaar later de schenking herroepen. Dan krijg je je hele huis terug.martha schreef:Wat hebben wij dus dit seizoen geleerd ?
a) nooit je schoondochter bij jou in huis laten wonen (dat is de les die wij ouderen geleerd hebben)![]()
b) en voor de "jeugd" onder ons: nooit gaan samenwonen met je schoonmoeder
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk dat we in dat laatste geval vooral geleerd hebben dat de schrijvers wellicht het een en ander vergeten zijn...tvx1 schreef:c) als je de helft van je huis hebt verkocht aan één van je kinderen en je wilt die helft terug, schenk dan eerst de andere helft ook aan datzelfde kind en laat dan een paar jaar later de schenking herroepen. Dan krijg je je hele huis terug.martha schreef:Wat hebben wij dus dit seizoen geleerd ?
a) nooit je schoondochter bij jou in huis laten wonen (dat is de les die wij ouderen geleerd hebben)![]()
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Briseis
- Poster rang 1

Ik zie veel liever Marianne een beetje ontuitstaanbaar triomferen dan een volgende middenvinger van die trut van een Mayra. Marianne is nu eenmaal zo en zal niet meer veranderen op dat vlak, maar ze heeft toch iets of wat willen toegeven door hen daar te willen laten wonen. Denk je dat Mayra zou toestaan dat Marianne Sandrine nog ziet? Ik denk het niet. Ik ben héél blij dat Mayra eindelijk eens op haar neus krijgt. Bovendien zou het maar saai geweest zijn moesten Ann en Mayra gewonnen hebben, dan veranderde er helemaal niks aan het verhaal 
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Verhaallijn voor volgend jaar. Ann komt er achter dat ze eigenlijk de helft van het huis bezat en neemt wraak hiermee. Dan kunnen ze de grote verzoening wat uitstellen en hebben ze weer een verhaallijn voor volgend jaar.tvx1 schreef:c) als je de helft van je huis hebt verkocht aan één van je kinderen en je wilt die helft terug, schenk dan eerst de andere helft ook aan datzelfde kind en laat dan een paar jaar later de schenking herroepen. Dan krijg je je hele huis terug.martha schreef:Wat hebben wij dus dit seizoen geleerd ?
0 x
"You can call me Root"
- martha
- Poster rang 5

- x 983
- x 584
Tvx 1 : blijkbaar heb je mijn posting niet goed begrepen. Ik ben het eigenlijk een beetje beu dat jij blijft doordrammen over Marianne (en ook Judith) heb jij zo'n probleem met moeders en schoonmoeders ? 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Sorry tvx1, maar ik ben het bij deze eens met martha...martha schreef:Tvx 1 : blijkbaar heb je mijn posting niet goed begrepen. Ik ben het eigenlijk een beetje beu dat jij blijft doordrammen over Marianne (en ook Judith) heb jij zo'n probleem met moeders en schoonmoeders ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ho,ho,easy mannekes.We zijn toch geen politiekers hé.
Maar in heel het probleem Marianne-Mayra-Ann-Judith-Tom etc moet ik zeggen dat ik hier toch bij Martha zit(bij manier van spreken hé) want wat Mayra gedaan heeft dat valt niet goed te praten evenmin als het goedpraten van Ann heu,goed te praten valt. Vandaar ook dat we over het algemeen blij zijn niet zozeer mss omdat Marianne gewonnen heeft maar wel omdat Mayra verloren heeft.
Maar in heel het probleem Marianne-Mayra-Ann-Judith-Tom etc moet ik zeggen dat ik hier toch bij Martha zit(bij manier van spreken hé) want wat Mayra gedaan heeft dat valt niet goed te praten evenmin als het goedpraten van Ann heu,goed te praten valt. Vandaar ook dat we over het algemeen blij zijn niet zozeer mss omdat Marianne gewonnen heeft maar wel omdat Mayra verloren heeft.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
ER zijn over het geheel hier meningen die recht tegenover elkaar staan en ieder mag zijn mening verdedigen, al wijkt die nog zo af van de hier op het forum heersende mening.Dat is geen drammen.
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Ben het eens met Jessie V. Over Mayra en Ann wordt er toch ook keiveel slecht gepraat door mensen. Waarom mag dat dan wel of is het daar ook drammen? Niet iedereen heeft dezelfde mening en zolang het op een respectvolle manier gegeven wordt, mag dat geen probleem zijn op een publiek forum. Dit is tenslotte de thuis fanpagina niet de Marianne fanpagina.
0 x
"You can call me Root"
-
tvx1
- x 435
Ikweetnix schreef:Ben het eens met Jessie V. Over Mayra en Ann wordt er toch ook keiveel slecht gepraat door mensen. Waarom mag dat dan wel of is het daar ook drammen? Niet iedereen heeft dezelfde mening en zolang het op een respectvolle manier gegeven wordt, mag dat geen probleem zijn op een publiek forum. Dit is tenslotte de thuis fanpagina niet de Marianne fanpagina.
0 x
-
tvx1
- x 435
Nee, enkel met Marianne. Voor geen geld van de wereld zou ik zo een moeder willen.martha schreef:Tvx 1 : blijkbaar heb je mijn posting niet goed begrepen. Ik ben het eigenlijk een beetje beu dat jij blijft doordrammen over Marianne (en ook Judith) heb jij zo'n probleem met moeders en schoonmoeders ?
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Wat er ook van is, ik ben heel blij dat Marianne het proces gewonnen heeft en in haar plaats zou ik dan naar Mayra ook mijn middenvinger opgestoken hebben ipv met een vlag te staan zwaaien en te zeggen dat ze daar mogen blijven wonen. Ik zou met dat mens niet meer onder één dak willen samen wonen na alles wat ze de familie aangedaan heeft. 
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Idd. Maar een middenvinger is niet Marianne haar stijl, die zal niet zo laag vallen als gestoorde Mayra.
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Ja, maar ze vergeet dan wel dat het niet Mayra is dat ze raakt, maar haar dochter. Want Mayra geeft niets om Marianne die haar uitdaagt.
0 x
"You can call me Root"
- zanacht
- Poster rang 2

Ann geeft ook geen zier om haar moeder want ze moest een knieval maken en haar verontschuldigen aanbieden van Ann wat ze ook deed en ze kreeg een vinger en was An hierdoor geraakt? Ik denk van niet!Ikweetnix schreef:Ja, maar ze vergeet dan wel dat het niet Mayra is dat ze raakt, maar haar dochter. Want Mayra geeft niets om Marianne die haar uitdaagt.
Eigenlijk zijn er hier gewoon meningsverschillen over Ann vs Marianne maar het is de pot verwijt de ketel wat die 2 doen en ze zijn beide niet zuiver en geen van beide hebben gelijk en hebben beide fouten maar de één kan meer begrip opbrengen voor Marianne en de andere voor Ann en dat is hier ook duidelijk te zien. Als iedereen hetzelfde zou denken dan zou het hier ook maar een saaie boel zijn.
0 x