Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Dat van die 'paar weken voor haar dood' heb ik nooit gehoord, alleen dat ze die brief geschreven heeft een paar weken na de aankomst in Mexico.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Was toen ze in Mexico was aangekomen, omdat dan de gebeurtenissen nog vers in haar geheugen zaten.
Als je zoiets veertien jaar na datum moet neerpennen, dan zou het ook niet meer zo cru kunnen zijn, want de tijd heelt alle wonden
Wel een beetje onnozel eigenlijk, ik begrijp wel dat ze zoiets niet kon vertellen tegen Lowieke de kleuter, maar toen Lowieke intussen een Lowie was (een jaar of veertien) had ze hem toch gewoon alles kunnen vertellen zonder dat ze dat in een brief moest schrijven.
Misschien wist ze toen ze indertijd vluchtte al dat haar ex Luc veertien jaar later met boilers zou gaan sjoemelen en dan kwam die brief handig van pas, wie weet
Als je zoiets veertien jaar na datum moet neerpennen, dan zou het ook niet meer zo cru kunnen zijn, want de tijd heelt alle wonden

Wel een beetje onnozel eigenlijk, ik begrijp wel dat ze zoiets niet kon vertellen tegen Lowieke de kleuter, maar toen Lowieke intussen een Lowie was (een jaar of veertien) had ze hem toch gewoon alles kunnen vertellen zonder dat ze dat in een brief moest schrijven.
Misschien wist ze toen ze indertijd vluchtte al dat haar ex Luc veertien jaar later met boilers zou gaan sjoemelen en dan kwam die brief handig van pas, wie weet

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Maar dan moest ze ook toegeven dat ze al die jaren Lowie had laten geloven dat zijn vader dood was.Tiboko schreef:Wel een beetje onnozel eigenlijk, ik begrijp wel dat ze zoiets niet kon vertellen tegen Lowieke de kleuter, maar toen Lowieke intussen een Lowie was (een jaar of veertien) had ze hem toch gewoon alles kunnen vertellen zonder dat ze dat in een brief moest schrijven.
Een leugen dus...
Verder kan ik mij ook wel voorstellen dat Leontien al wat ze met Luc had meegemaakt achter zich wou laten en niet opnieuw oprakelen.
En dat zo'n gesprek dan op de lange baan wordt geschoven.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
De pastoor die vier dagen voor een huwelijk belt om te zeggen dat het niet kan door gaan. Het lijkt mij wel duidelijk dat dit iets is wat niet klopt in Thuis. Toch werd het hier nog niet vermeld. Een koppel dat gaat trouwen heeft op voorhand verschillende 'audities' bij de pastoor die hen moet voorbereiden op het huwelijk en ook de praktische afspraken en de teksten worden gemaakt. Dan 4 dagen ervoor bellen: sorry hoor, mijn kerk is al bezet 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
Een pastoor met streken misschien? 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
De Raadkamer kan toch zomaar niet van vandaag op morgen beslissen dat iemand, die nog niet veroordeeld is, en nog maar in voorhechtenis zat, met een enkelband naar huis mag ? Daar gaat toch een hele procedure aan vooraf...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat weet ik niet precies. Gelukkig heb ik daar geen ervaring mee. Maar het is toch de raadkamer die beslist (of raadt volgens NancyTaliver67 schreef:De Raadkamer kan toch zomaar niet van vandaag op morgen beslissen dat iemand, die nog niet veroordeeld is, en nog maar in voorhechtenis zat, met een enkelband naar huis mag ? Daar gaat toch een hele procedure aan vooraf...

Die enkelband dat klopt inderdaad niet helemaal denk ik. Het was zogezegd omdat Eddy al een gerechtelijk verleden had. Volgens mij heeft Frank er geen (Mijnheer Vercammen in elkaar slaan mag precies nog net voor het gerecht

0 x
-
- Poster rang 5
Wie heeft er in Thuis eigenlijk nog geen gerechtelijk verleden?Crackers schreef:Dat weet ik niet precies. Gelukkig heb ik daar geen ervaring mee. Maar het is toch de raadkamer die beslist (of raadt volgens NancyTaliver67 schreef:De Raadkamer kan toch zomaar niet van vandaag op morgen beslissen dat iemand, die nog niet veroordeeld is, en nog maar in voorhechtenis zat, met een enkelband naar huis mag ? Daar gaat toch een hele procedure aan vooraf...) of een verdachte in vrijheid wordt gesteld in afwachting van een proces?
Die enkelband dat klopt inderdaad niet helemaal denk ik. Het was zogezegd omdat Eddy al een gerechtelijk verleden had. Volgens mij heeft Frank er geen (Mijnheer Vercammen in elkaar slaan mag precies nog net voor het gerecht)

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Ik heb het even opgezocht, blijkbaar kan het wel, als je in voorlopige hechtenis bent, in afwachting van je proces. Ik dacht dat je eerst moest veroordeeld zijn, vooral je onder electronisch toezicht kon komen. Kan dus wel kloppen...
0 x
-
- x 435
Dus het "onder voorwaarden vrijkomen" zonder veroordeling kan ook met een enkelband? Raar toch nee? Je bent toch onschuldig tot de veroordeling.
0 x
-
- x 435
Frank heeft toch ook al in de gevangenis gezeten. Dat was in het eerste of het tweede seizoen denk ik. Telt dat dan niet als een gerechtelijk verleden ?Crackers schreef:Dat weet ik niet precies. Gelukkig heb ik daar geen ervaring mee. Maar het is toch de raadkamer die beslist (of raadt volgens NancyTaliver67 schreef:De Raadkamer kan toch zomaar niet van vandaag op morgen beslissen dat iemand, die nog niet veroordeeld is, en nog maar in voorhechtenis zat, met een enkelband naar huis mag ? Daar gaat toch een hele procedure aan vooraf...) of een verdachte in vrijheid wordt gesteld in afwachting van een proces?
Die enkelband dat klopt inderdaad niet helemaal denk ik. Het was zogezegd omdat Eddy al een gerechtelijk verleden had. Volgens mij heeft Frank er geen (Mijnheer Vercammen in elkaar slaan mag precies nog net voor het gerecht)
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
tvx1 schreef: Frank heeft toch ook al in de gevangenis gezeten. Dat was in het eerste of het tweede seizoen denk ik. Telt dat dan niet als een gerechtelijk verleden ?
Dat telt niet mee hé, was maar een jeugdzonde

Voor het gemak (de paar zwart-wit kijkers die nog overschieten) is het beter dat er maar één schurk is in Thuis, anders wordt het veel te verwarrend

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Het zal zijn dat Frank het beter kon uit leggen voor de procureur dan den Eddy.
zoals hier: http://www.youtube.com/watch?v=YVn3QQ7AMxc
zoals hier: http://www.youtube.com/watch?v=YVn3QQ7AMxc

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
- Crackers
- Poster rang 5
"Ik heb een valling" "kuch" "kuch"martha schreef:![]()

"Ze zouden dat moeten afschaffen schoonmoeders, u heeft toch ook een schoonmoeder?"

0 x