Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door lord F. »

ja, hij speelt het wel hard. :)
Met de seizoensfinale in zicht wordt het nu alleszins wel interessant.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel, de Peter kort en goed, zo heb ik hem nog niet dikwijls gezien! De nieuwe eigenaar, de nieuwe huisbaas, van een bom gesproken, en Femke de nieuwe manager, bom,bom! De gezichten van Rosa en Peggy! Met Luc waren ze al niet supergelukkig maar nu!
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Het gaat allemaal wel heel snel en heel gemakkelijk. Waar is de kink in de kabel?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Peter heeft het net zelf gezegd op het einde: wraak kan zo zoet zijn, en de volgende stap: Peggy buiten! Daar zit de kink.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Volgend seizoen dus weer een nieuwe situatie qua bezetting van alle postjes. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Normaal gesproken kan er geen postje meer voor Luc zijn in Thuis maar..... daar kan alles.
We horen het Peter en Femke nog zeggen : " gelukkig zijn met Lucaske ver van de boel ".
In Thuis is dat heel de boel overnemen.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Wat een hypocriet! Eerst het 'grote nieuws' meedelen en erbij vertellen dat niemand zich zorgen hoeft te maken, om even later achter de rug te gaan zeggen dat de volgende stap Peggy buiten krijgen is. :thumbdown:

Nu zag ik dit al van ver afkomen natuurlijk, maar daarom is de ergernis niet minder groot! :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mja, ik moet zeggen dat er bij mij gisteren ook wat ergernis op kwam zetten toen ik de zelfgenoegzame gezichten van Femke en vooral Peter zag, tijdens hun mededeling en erna.
Hoewel ik de daden van Peggy absoluut afkeur, vind ik dat nog altijd geen excuus voor die 2 om zich nu zo op te stellen. Ze lijken te vergeten wat zij zelf voor hand gehad hebben in de hele weg die Peggy heeft afgelegd voordat ze met Lucas in dat water stond. Iets waar Femke en Peter ook wel eens over na hadden mogen denken.
Peter's plannen met Luc en Peggy zeggen vooral ook iets over zijn eigen karakter, en wat hij de laatste tijd allemaal uitgehaald heeft is net zo goed niet bepaald iets om trots op te zijn.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Christel schreef:Peter's plannen met Luc en Peggy zeggen vooral ook iets over zijn eigen karakter, en wat hij de laatste tijd allemaal uitgehaald heeft is net zo goed niet bepaald iets om trots op te zijn.
En dan druk je je nog erg voorzichtig uit!
Voor mij is ie een even grote schurk als Luc.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amiche schreef:
Christel schreef:Peter's plannen met Luc en Peggy zeggen vooral ook iets over zijn eigen karakter, en wat hij de laatste tijd allemaal uitgehaald heeft is net zo goed niet bepaald iets om trots op te zijn.
En dan druk je je nog erg voorzichtig uit!
Voor mij is ie een even grote schurk als Luc.
Tsja, ik heb inderdaad geprobeerd het een beetje diplomatisch in te kleden :mrgreen: ;)
Een even grote schurk als Luc vind ik hem (nog) niet, als je ziet wat "meneer Bomans" allemaal al op zijn kerfstok heeft. Maar Peter is zeker goed op weg om dezelfde kant op te gaan...
Zijn historie met vrouwen heb ik altijd al bedenkelijk gevonden (hij is erg goed in "inruilen"), maar zakelijk leek hij me altijd heel correct. En waar is de Peter gebleven die eerlijkheid zo hoog in het vaandel had staan, dat hij zelfs zijn vriendschap met Tom op het spel zette door persé de waarheid te willen vertellen op het proces rond Sandrine?
Door met Luc in zee te gaan en nu zo'n slaatje te slaan uit diens fraude, lijkt ook die fatsoenlijke kant aan hem af te brokkelen. En dan heb ik het nog niet eens over wat hij met Peggy van plan is.
Ik heb er begrip voor dat hij niks meer van Peggy moet weten na hetgeen ze gedaan heeft met Lucas. Maar zijn zoon heeft het gelukkig overleefd en is nu veilig. Hij had het dus ook kunnen laten rusten...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Zijn historie met vrouwen heb ik altijd al bedenkelijk gevonden (hij is erg goed in "inruilen"), maar zakelijk leek hij me altijd heel correct. En waar is de Peter gebleven die eerlijkheid zo hoog in het vaandel had staan, dat hij zelfs zijn vriendschap met Tom op het spel zette door persé de waarheid te willen vertellen op het proces rond Sandrine?
Door met Luc in zee te gaan en nu zo'n slaatje te slaan uit diens fraude, lijkt ook die fatsoenlijke kant aan hem af te brokkelen. En dan heb ik het nog niet eens over wat hij met Peggy van plan is.
Ik heb er begrip voor dat hij niks meer van Peggy moet weten na hetgeen ze gedaan heeft met Lucas. Maar zijn zoon heeft het gelukkig overleefd en is nu veilig. Hij had het dus ook kunnen laten rusten...
Ho Christel dank je! Je komt sowieso in mijn Peter-boek! :lol:
En als Peter tenonder gaat zal het idd door een vrouw zijn want daarmee heeft hij het altijd ietwat moeilijk gehad.
Nu wat het "laten rusten" betreft,dat weet ik zelf ook niet hoor. Ik denk dat ik ook zou willen dat ze op en of andere manier boet. Wat Rosa betreft, daar heeft hij al eens een kniestoot van gekregen (waar het echt pijn doet) en een oorveeg, tja Peter kennende gaat hij dat ook niet vergeten zijn.
Ik heb het altijd een vreemd personage gevonden van in het begin. Iemand met 2 gezichten en soms weet hij niet goed welk gezicht hij moet opzetten.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

:lol: Goh, ik voel me vereerd! :mrgreen: :razz: ;)
Caligula schreef:Nu wat het "laten rusten" betreft,dat weet ik zelf ook niet hoor. Ik denk dat ik ook zou willen dat ze op en of andere manier boet.
Ook ik kan hem daar tot op zekere hoogte wel in volgen, hoor. Het is ook niet niks wat er gebeurd is, en het is te triest voor woorden dat Peggy daarmee weggekomen is omdat er zoveel mensen voor haar hebben staan liegen...
Maar het is nu eenmaal zoals het is, en daar kan Peter op een eerlijke manier gewoon niks aan veranderen eigenlijk. Er zijn zoveel mensen ter wereld die nooit hun gram halen, terwijl ze daar eigenlijk wel recht op hebben. Als die allemaal dezelfde kant uit zouden gaan als de kant die Peter nu kiest, dan zou het er niet best uitzien...
Het doel heiligt de middelen in dit geval niet voor mij... ;)
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Stelt niemand zich daar vragen bij het feit dat Peter zomaar plots heel de boel overneemt?
1. Waar haalt Peter dat geld?
2. Ging Luc daar zomaar mee akkoord?
3. Vraagt niemand zich af waar Luc plots naartoe is?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ach, Heilig Peterke en zijn vrouwen-affaires.

Hij kan Peggy niet vergeven. Kan ik ergens begrijpen. Maar wraak gaat daar niets aan veranderen.
Waar zou Peter nu staan als de familie Bastiaens indertijd op wraak uit geweest was?
Als hij niet zo'n slappeling was geweest ten tijde van het huwelijk van Sam en aan zijn ex duidelijk had gezegd dat het schluss/ende/fini was, dan had hij Sofie nooit in de armen van Mike geduwd.
Dan had zij waarschijnlijk nog geleefd.

En ik weet dat dit een oude koe is, maar hij is daar ook mee weg gekomen.
En dat hij Femke bedroog met Nina is hij ook al lang vergeten.

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen... :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Hij kan Peggy niet vergeven. Kan ik ergens begrijpen. Maar wraak gaat daar niets aan veranderen.
Waar zou Peter nu staan als de familie Bastiaens indertijd op wraak uit geweest was?
Als hij niet zo'n slappeling was geweest ten tijde van het huwelijk van Sam en aan zijn ex duidelijk had gezegd dat het schluss/ende/fini was, dan had hij Sofie nooit in de armen van Mike geduwd.
Dan had zij waarschijnlijk nog geleefd.

En ik weet dat dit een oude koe is, maar hij is daar ook mee weg gekomen.
En dat hij Femke bedroog met Nina is hij ook al lang vergeten.
Ho, Satine, jij krijgt een gouden pagina in mijn Peter-boek! :lol: En je stond er al in hé! :lol:
I think it's my birthday today!!! :dance:
En een oude koe is het idd (haast een skelet zou ik zeggen) maar omdat je ze zelf uit de gracht haalt wil ik even zeggen dat ik dat hem nooit vergeven heb, ook nu nog niet. Zo'n ongelooflijke slappe houding. En vanaf dan is het altijd boeken dicht geweest voor mij wat Peter betreft. De jongen heeft gewoon problemen met relaties die onoplosbaar zijn.
Hij was een goede notaris, heeft zijn Sofieke verspeeld, een goede notaris en hij heeft Femke verspeeld met de rosse sprinkhaan die hem zijn notariaat gekost heeft, maar het was niet genoeg hé. Hij is/was een goede advocaat maar door Femke's zware fout (en dat is waar) verloren ze hun 1ste kindje. Allé hup, dan maar naar Peggy wat van in het begin een compleet fiasco was. Nu zit hij aan Femke3, mss toch enige beterschap? Ik weet het niet. De jongen heeft nog altijd hetzelfde probleem.
Dank je,Satine! :romance-kisscheek:
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie