Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
- Poster rang 1
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
1 groot voordeel heeft die jongen wel: van het nadenken voordat hij iets doet of zegt zal hij geen hoofdpijn krijgen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Tja,hoe zou je zelf zijn? Net verzoend en dan een foto krijgen van je lief die op een bankje zit te kussen. Wat moet de jongen daarvan denken.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik kan de uitval van die stuiterbal wel begrijpen. Hij is wel tot het uiterste getergd. Al zegt Olivia dat er niets een de hand is, een foto van een kussende Olivia is en blijft een foto van een kussende Olivia
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Als hij weer wat gekalmeerd is kan Lowieke misschien eens nadenken wie die foto's neemt en waarom. Denkt hij nu echt dat iemand hem zo belangeloos wil waarschuwen voor de nakende ontrouw van stoute Olijf? Door een stiekem opgenomen filmpje met bijpassende cliché-muziek naar hem te sturen? Echt?
0 x
-
- Poster rang 5
Hij denkt natuurlijk nog dat het van Tamara komt die er dan, ondanks alles, wel boenk op zou gezeten hebben. En als die dat stiekem zou gefilmd hebben zou het wel erg toeval zijn dat ze net dan aan het kussen waren maw Lowie moet nu denken dat Olivia en Arne constant zitten te kussen (en wat nog niet meer gezien hij Arne al bovenop Olivia betrapt heeft bij hem thuis).Captain Cuckoo schreef:Als hij weer wat gekalmeerd is kan Lowieke misschien eens nadenken wie die foto's neemt en waarom. Denkt hij nu echt dat iemand hem zo belangeloos wil waarschuwen voor de nakende ontrouw van stoute Olijf? Door een stiekem opgenomen filmpje met bijpassende cliché-muziek naar hem te sturen? Echt?

Dan kan je hem wel een beetje begrijpen dat hij zich een onnozelaar voelt.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Hij zou nu stilletjes aan toch al mogen beseffen dat iemand hem die fimpjes en foto's stuurt juist om hem te krijgen waar hij nu staat, dat het allemaal pure manipulatie is. Door te reageren zoals de "stalker" wil dat hij reageert, speelt hij alleen maar in Arne's kaart.
Het frustreert mij eigenlijk dat de "stalker" maar aan de draadjes hoeft te trekken en Lowieke springt zoals de poppenspeler het wil.
Het frustreert mij eigenlijk dat de "stalker" maar aan de draadjes hoeft te trekken en Lowieke springt zoals de poppenspeler het wil.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Lowie is een Bomans: zwart-wit denken en angstvallig elke normale conversatie uit de weg gaan is hun specialiteit.
0 x
-
- Poster rang 1
Dat geldt misschien voor Frank, maar zeker niet altijd voor de vroegere Luc. De Luc zou het, toen hij nog de oude was, zeker veel subtieler hebben aangepakt. Die was waarschijnlijk die Arne beginnen volgen om te zien waar die allemaal mee bezig was, had ondertussen wellicht de fotograaf ook al ontmaskerd en had misschien zelfs al een heel tegenaanvalsplan bedacht om die Arne voorgoed uit de buurt van Olivia te houden.satine schreef:Lowie is een Bomans: zwart-wit denken en angstvallig elke normale conversatie uit de weg gaan is hun specialiteit.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik had het dan ook niet over Luc, maar over Lowie.
En over zijn nonkel Frank ook wel een beetje.
Luc is nooit mijn favo personage geweest, scènes met hem heb ik nooit echt gevolgd.
En over zijn nonkel Frank ook wel een beetje.

Luc is nooit mijn favo personage geweest, scènes met hem heb ik nooit echt gevolgd.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Het is uiteraard speculatie-fantasie,(en dus hoort het hier eigenlijk nietsatine schreef:Ik had het dan ook niet over Luc, maar over Lowie.
En over zijn nonkel Frank ook wel een beetje.![]()

Ik vind dat karakterieel gezien Lowie en Frank veel meer met elkaar gemeen hebben, dan Lowie en Luc.
0 x
-
- Poster rang 5
Da's toch te ver gezocht.annekeHU schreef:Het is uiteraard speculatie-fantasie,(en dus hoort het hier eigenlijk nietsatine schreef:Ik had het dan ook niet over Luc, maar over Lowie.
En over zijn nonkel Frank ook wel een beetje.![]()
Luc is nooit mijn favo personage geweest, scènes met hem heb ik nooit echt gevolgd.) maar soms denk ik , dat ik helemaal niet verbaasd zou opkijken, als binnen x-aantal seizoenen, Lowie opeens de zoon van Frank blijkt te zijn, i.p.v. de zoon van Luc.
Ik vind dat karakterieel gezien Lowie en Frank veel meer met elkaar gemeen hebben, dan Lowie en Luc.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Aaaaaaah dekking zoeken iedereen, de wereld gaat vergaan want er zitten BROKSKES in Lowieke zijn yoghurtje!!!

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 577
Ik begreep LowiekeJules schreef:Aaaaaaah dekking zoeken iedereen, de wereld gaat vergaan want er zitten BROKSKES in Lowieke zijn yoghurtje!!!![]()

Maar ik vraag me af : zal Lowie nu ook een foto krijgen van de knuffel tussen Arne en poppemie in de Frens ?
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
TUURLIJK!martha schreef:Maar ik vraag me af : zal Lowie nu ook een foto krijgen van de knuffel tussen Arne en poppemie in de Frens ?

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Dan was degene die de foto's en filmpjes maakt, gisteren ook in de Frens
Lowie zou beter wat gaan sporten en proberen zijn adrenaline wat kwijt te raken.
Kaat had gelijk: hij duwt iedereen van zich weg.
Het is geen geheim dat ik geen fan ben van Luc
maar hoe Lowie zijn vader vanavond behandelde, vond ik toch beneden alle peil.
Hij was zelfs verrast dat Luc niet meer in het gemeenschapshuis was, wat had hij dan verwacht?
Dat Luc daar nog altijd zou zitten en hem gelijk zou geven?
Ideaal zou zijn dat hij nu kalmeert en eens een goed gesprek heeft met Olivia, zodat 1 en ander kan rechtgezet worden.
Uiteindelijk is hij zelf ook niet 'vrij van zonden'.
Maar het zal nog wel even duren eer Lowie beseft dat hij zich als een kalf gedraagt.

Lowie zou beter wat gaan sporten en proberen zijn adrenaline wat kwijt te raken.
Kaat had gelijk: hij duwt iedereen van zich weg.
Het is geen geheim dat ik geen fan ben van Luc

Hij was zelfs verrast dat Luc niet meer in het gemeenschapshuis was, wat had hij dan verwacht?
Dat Luc daar nog altijd zou zitten en hem gelijk zou geven?
Ideaal zou zijn dat hij nu kalmeert en eens een goed gesprek heeft met Olivia, zodat 1 en ander kan rechtgezet worden.
Uiteindelijk is hij zelf ook niet 'vrij van zonden'.
Maar het zal nog wel even duren eer Lowie beseft dat hij zich als een kalf gedraagt.
0 x