Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door pnele »

Tiboko schreef: Hoop dat de scenaristen snel uit een ander vaatje gaan tappen, want deze verhaallijn is super ridicuul.
Het is dan misschien wel een verhaallijn dat niet echt geloofwaardig is, ik vind het in elk geval beter dan niets.
Nu zit er tenminste nog wat spanning in. Ik hou er in elk geval wel van.
Ook al klopt dit veel niet met wat er in het dagelijkse leven gebeurt en zijn er nogal veel toevalligheden en dingen die niet kloppen...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Binnenkort is het 10 maanden dat Julia verdwenen is en nog is er absoluut niemand die door heeft dat ze compleet doorgedraaid is.
Jammer dat Waldek toen geen klacht tegen haar heeft neergelegd, op zijn minst toch al voor die 5000 euro.
Dan was misschien 1 en ander sneller uitgekomen.

En Julia is perfect in deze hoedanigheid, maar het begint nu toch wel wat te veel van het goede te worden.
Een leuke en originele verhaallijn is het wel, maar ook ontzettend langdradig - waardoor het weer saai wordt.
En meer dan waarschijnlijk blijven we daarna weer met een hoop vragen achter, zoals bij William...

Dus persoonlijk hoop ik dat Julia heel snel door de mand valt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik zie Julia wel graag bezig, en zoals ik een tijd geleden in een krantenartikel las, speelt de actrice graag zo'n geschifte rol.
Je ziet het ook aan haar dat ze zich amuseert, vind ik.
Maar idd 't duurt (weer) te lang en er zitten teveel losse steken in om het leuk te blijven vinden. (maar dit is mijn persoonlijke mening, ik spreek dus alleen uit eigen naam :whistle: )
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar Julia is nu al wel een tijdje terug hé en hoe!. Tijdens haar verdwijning mogen we aannemen dat ze een citytrip naar Spanje heeft genomen om de Cois goeiendag te zeggen.
Nu weet ik nog altijd niet
1.Waar de koekedoos van Julia is
2. Of er meer dan één koekje vergiftigd was
3. Of er meer dan één pralinneke vergiftigd was.
4. Hopelijk moet Sandrinneke het niet bekopen,en bij eventueel onderzoek gaat toch wel blijken dat er iets mis was met de Leonidas of Godiva of whatever.
Nu punt 2 en 3 zijn echt zwak. Want er gewoon van uitgaan dat het uiteindelijk gaat lukken,dat is niet professioneel hé Julia!
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ik vind het vooral fascinerend dat een in wezen zachtaardig persoon als Julia zich zodanig gekwetst en getergd voelt dat ze in een moorddadig monster verandert. Dat het wat lang duurt ja, maar voor wraak moet je nu éénmaal geduld oefenen :mrgreen:
Maar aan de andere kant, ze zou wat toch wat beter geconcentreerd moeten blijven zodat ze de "juiste" te pakken heeft.
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Volgens mij had ze enkel de witte geinjecteerd en heeft Sandrine er gewoon stieken teveel gegeten, maar nu Mayra weet dat ze niet van haar vader komen gaat er hopelijk ergens een lampje branden, bij Mayra, bij Ann, bij Rosa, bij de scenaristen misschien ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef:Ik vind het vooral fascinerend dat een in wezen zachtaardig persoon als Julia zich zodanig gekwetst en getergd voelt dat ze in een moorddadig monster verandert.
Dat vind ik er ook zo interessant aan. :)
En ik zie haar ook wel graag zo bezig, eigenlijk, want het wordt allemaal heel sterk gebracht vind ik.

Maar van mij mag ze nu toch ook wel door de mand gaan vallen, vooral vanwege teveel toevalligheden en losse eindjes.
Het is inderdaad een beetje als met William; ook dat begon veelbelovend om vervolgens zodanig langdradig uitgewerkt te worden dat het belachelijk werd. Ik hoop dat ze met Julia nu toch iets eerder aan de rem trekken... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En toch blijf ik me afvragen hoe Julia Waldek heeft kunnen transporteren :denk: Want eergisteren liet men toch uitschemeren dat Julia geen eigen auto heeft want Paulien bood haar een lift aan.

En voor de rest : ik erger me absoluut niet aan deze verhaallijn want het is toch veel aangenamer dan het ketnet gedoe van vorig seizoen in de frens :shhh:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

martha schreef:En voor de rest : ik erger me absoluut niet aan deze verhaallijn want het is toch veel aangenamer dan het ketnet gedoe van vorig seizoen in de frens :shhh:
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole »

Ik denk dat Paulien erg ziek wordt van een van haar koekjes en dat ze dan pas echt gaat beginnen doorslaan...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Yole schreef:Ik denk dat Paulien erg ziek wordt van een van haar koekjes en dat ze dan pas echt gaat beginnen doorslaan...
Doorslaan doet ze nu al hé. Ik denk zelfs dat niet alleen de stoppen zijn doorgeslagen maar dat er helemaal geen stoppen meer zijn.
0 x
Potentia Principatum
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ze moeten wel heel wanhopig op zoek zijn naar personeel in dat centrum, want iemand die onlangs maanden spoorloos is geweest en daarna maanden in de psychiatrische opvang ernstig in overweging nemen om een redelijk belangrijke job te geven (eten bereiden voor een gebouw vol zorgbehoevenden) is een beetje kort door de bocht. Bovendien blijft het vreemd waar Julia momenteel woont, want géén inkomen en géén job. Heeft ze een flat of woont ze nog in het psychiatrisch centrum waar ze voordien verbleef? En hoe verplaatst ze zich? Simonne neemt de fiets om naar haar werk op de Withoeve te gaan, hoe doet Julia dat dan, die constant pendelt tussen de plaats waar ze Waldek vasthoudt (de Withoeve kelder?), het ziekenhuis, het zorgcentrum van Luc, de supermarkt en het gemeenschapshuis van Paulien. En dàt allemaal zonder auto?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tiboko schreef:Ze moeten wel heel wanhopig op zoek zijn naar personeel in dat centrum, want iemand die onlangs maanden spoorloos is geweest en daarna maanden in de psychiatrische opvang ernstig in overweging nemen om een redelijk belangrijke job te geven (eten bereiden voor een gebouw vol zorgbehoevenden) is een beetje kort door de bocht. Bovendien blijft het vreemd waar Julia momenteel woont, want géén inkomen en géén job. Heeft ze een flat of woont ze nog in het psychiatrisch centrum waar ze voordien verbleef? En hoe verplaatst ze zich? Simonne neemt de fiets om naar haar werk op de Withoeve te gaan, hoe doet Julia dat dan, die constant pendelt tussen de plaats waar ze Waldek vasthoudt (de Withoeve kelder?), het ziekenhuis, het zorgcentrum van Luc, de supermarkt en het gemeenschapshuis van Paulien. En dàt allemaal zonder auto?
Niet mee inzitten Tiboke,mysteries van Thuis. That's all.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

't is anders simpel... van het gemeenschapshuis naar de kelder van de Withoeve: dat is 5 passen naar links, en van het ziekenhuis naar de kamer van Luc: 10 passen naar rechts ( alle binnenopnames zijn immers in Studio Manhattan in Leuven)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Die vrouw is zo gestoord als een deur. Wat is haar doel? Heel Thuisdorp uitmoorden? Ik vind het wel bijzonder dat Sandrientje niet ging overgeven. Dat is wel wat er gebeurt als iemand vergiftigt is. In elk geval heeft Younnes het goed gezien. Psycho!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gesloten