Luc Bomans (Mark Willems)
- Prieeltje
- Poster rang 1

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Aja inderdaad! Raar dat dat nog geen set is, want als Julia terug komt, zullen er misschien ook scenes komen daar?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
lord F.
- Poster rang 5

Tja, ze kunnen moeilijk scenes brengen waarbij Luc tegen zichzelf zit te babbelen hé.Prieeltje schreef:Aja inderdaad! Raar dat dat nog geen set is, want als Julia terug komt, zullen er misschien ook scenes komen daar?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vind dat de Luc zich stilaan terug aan het "inwerken" is. Dat gaat weer gevaarlijk worden.
0 x
Potentia Principatum
-
Blabsie
- Nog geen rang
Ja, hij zit onderhand al met zijn neus in de boeken van de Zus & Zo, moest Rosa het weten :deegroller: .
0 x
-
tvx1
- x 435
Zou Luc niet eens het onderzoek afwachten alvorens hij beschuldigen uitroept? Normaal wordt er in zo'n geval zelfs een onafhankelijke expert aangesteld.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Die verontwaardiging van Luc - hypocriet zeg! Hij heeft Toon juist als gigolo naar voren geduwd de hele tijd en gaf nu ook toe dat hij niet bedoelde dat Toon haar van zich af moest houden, maar dat hij prive en werk moest scheiden. M.a.w. verleiden en te vriend houden is werk, en de sex zeker niet prive/persoonlijk, dus 'vooral dooooooorgaan' zoals de engelse choreograaf altijd riep bij de Soundmixshow.
N.B. Ik snap niks van die scheidingsmuur. Heel raar verhaal. Meende eerst dat Dorade het met opzet had gedaan - als crazy femme fatale - maar ze was toch serieus gewond. Loopt daar een saboteur rond? En is dat op Luc of op haar gericht?
N.B. Ik snap niks van die scheidingsmuur. Heel raar verhaal. Meende eerst dat Dorade het met opzet had gedaan - als crazy femme fatale - maar ze was toch serieus gewond. Loopt daar een saboteur rond? En is dat op Luc of op haar gericht?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar in wezen heeft Luc ook gelijk hé. Toon is over de schreef gegaan door met Silke naar bed te gaan en wat hij daarna ook probeerde om dat te corrigeren maakte het enkel maar erger. Luc zag wel in dat Toon succes had bij z'n klanten wat goed was voor z'n bedrijf, maar hij ging er ook vanuit dat Toon ook wel wist waar de grens lag.Amiche schreef:Die verontwaardiging van Luc - hypocriet zeg! Hij heeft Toon juist als gigolo naar voren geduwd de hele tijd en gaf nu ook toe dat hij niet bedoelde dat Toon haar van zich af moest houden, maar dat hij prive en werk moest scheiden. M.a.w. verleiden en te vriend houden is werk, en de sex zeker niet prive/persoonlijk, dus 'vooral dooooooorgaan' zoals de engelse choreograaf altijd riep bij de Soundmixshow.
Soit, ik ga er (zoals anderen hier) ook van uit dat Silke zelf aan die wand zitten prutsen heeft om haar klachten toch wat te kunnen funderen. En daardoor heeft ze die wand op haar gekregen, denk ik.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik vond het anders wel opvallend dat Luc zo weinig tijd had vrijdag - noch voor zijn zoon, noch voor een ziekenhuisbezoek.
Hij kan het altijd wel mooi uitleggen, maar als puntje bij paaltje komt, heeft hij toch altijd 'een belangrijke afspraak'.
Hij kan het altijd wel mooi uitleggen, maar als puntje bij paaltje komt, heeft hij toch altijd 'een belangrijke afspraak'.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Een dooddoener die kan tellen.satine schreef:Ik vond het anders wel opvallend dat Luc zo weinig tijd had vrijdag - noch voor zijn zoon, noch voor een ziekenhuisbezoek.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Op zo'n korte tijd? Hij weet pas sinds de dag ervoor dat Silke de samenwerking wou stopzetten.
Knap hoor, dat noem ik nog eens 'zaken doen'.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij zal wel nog prospecties lopen hebben zeker voor de dagen dat dorade consulting er niet zit zeker?satine schreef:Op zo'n korte tijd? Hij weet pas sinds de dag ervoor dat Silke de samenwerking wou stopzetten.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Eens een gladde paling, altijd een gladde paling. Jammer dat Silke de samenwerking stopzette, want een dorade past perfect bij een paling.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een dorade is wel een gevaarlijk beest hé. Ik zou de Luc eerder aanraden om Julia terug te halen ipv van zich te wagen aan zo'n vrouw.
0 x
Potentia Principatum
-
Evaaa
- x 435
Ik moest trouwens echt lachen toen hij het had over zijn "goede naam". Sinds wanneer heeft hij die (terug)? 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

De goede naam van z'n firma hé.Evaaa schreef:Ik moest trouwens echt lachen toen hij het had over zijn "goede naam". Sinds wanneer heeft hij die (terug)?
0 x