Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Het huis
x 435

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Het huis »

Ik had gisteren ook dat vreemde groengeel achtige beeld. Vond dat ook heel erg storend al die banners.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Mij is niets opgevallen, maar ik keek wel uitgesteld, kan misschien een verschil gemaakt hebben.
0 x
Afbeelding
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Crackers schreef:Niet echt iets wat niet klopt in Thuis maar op het einde van de aflevering dacht ik plots dat mijn televisie kapot was. Het beeld was hel groen tijdens de scene tussen Simonne en Julia met de envelop. Hadden jullie dat ook?
haha, ik dacht ook dat mijn tv kapot was. Blij te lezen dat het dus niet daaraan lag maar aan één.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

OEF, dan toch!
0 x
knolleke
Nog geen rang

Bericht door knolleke »

Een paar weken geleden kwam Peter de taxi dispatch binnen en zei tegen Peggy dat ze de hele maand januari moest vrijhouden voor hun huwelijksreis!? Heb ik dat nu verkeerd verstaan? Ik bedoel maar, januari?? We zijn mei... Of gaan die gewoon pas zo laat op huwelijksreis?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

knolleke schreef:Een paar weken geleden kwam Peter de taxi dispatch binnen en zei tegen Peggy dat ze de hele maand januari moest vrijhouden voor hun huwelijksreis!? Heb ik dat nu verkeerd verstaan? Ik bedoel maar, januari?? We zijn mei... Of gaan die gewoon pas zo laat op huwelijksreis?
Ja ze gaan pas zo laat op huwelijksreis. Dat is toch de bedoeling.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:
knolleke schreef:Een paar weken geleden kwam Peter de taxi dispatch binnen en zei tegen Peggy dat ze de hele maand januari moest vrijhouden voor hun huwelijksreis!? Heb ik dat nu verkeerd verstaan? Ik bedoel maar, januari?? We zijn mei... Of gaan die gewoon pas zo laat op huwelijksreis?
Ja ze gaan pas zo laat op huwelijksreis. Dat is toch de bedoeling.
Voor twee zelfstandigen is het ook niet zo eenvoudig om ineens tegelijkertijd verlof te nemen. Zoiets moeten ze dan wat langer op voorhand inplannen. Ik denk dat dus 4 maanden na het huwelijk een redelijk realistisch is.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Maar als ze pas in januari op huwelijksreis gaan, waarom zit Peggy zich da nu al af te vragen wat voor kleren ze mee moet nemen. :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Gaat ze nu haar koffer al pakken?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Gewoon omdat ze wil weten waar ze naar toe gaan. Naar ergens waar het warm is (buitenland) of naar ergens waar het koud is (België).
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat snap ik ook wel, maar ik dacht dat ze daar toch nog wel even de tijd voor heeft.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hoe komt het dat Luc van de kant van de slaapkamer kwam zonder dat Julia wist dat hij daar was? :eh: :mrgreen:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Lazylady schreef:Hoe komt het dat Luc van de kant van de slaapkamer kwam zonder dat Julia wist dat hij daar was? :eh: :mrgreen:
Hij had toch nog een sleutel? ;)
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

En Julia was niet thuis toen Luc zijn scheergerief kwam halen. De scene waar ze Luc uit de slaapkamer zie komen zie je haar de boodschappentas op de tafel zetten en ze begint ook uit te pakken terwijl ze verder praten.
0 x
aqwzsx
Nog geen rang

Bericht door aqwzsx »

Eerst is Leontien haar brief geschreven enkele weken voor haar dood en nu een paar maanden nadat ze in mexico zijn aangekomen???
0 x
Plaats reactie