Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 930
x 1489

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door heidiw »

Haar frangske is eindelijk gevallen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Maar op compassie moet ze zeker NIET rekenen! :boo:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:Maar op compassie moet ze zeker NIET rekenen! :boo:
Nochtans sluit ik dat toch niet uit. Ann twee keer zielig aankijken met betraande oogjes, tegelijk op theatrale wijze haar spijt uitdrukken, de opvoeding van Sandrien erbij sleuren, en ik zie dat nog terug in de sakosj komen.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Toch denk ik dat Ann een omzwerving zal maken via Jessica... om uiteindelijk weer bij Mayra te belanden. We willen gewoon dat Mayra eens afziet en ze eens serieus ziet vliegen, om dan tot inkeer te komen. Ze moet haar verdiende loon eens krijgen. Dat zit er nu aan te komen. Maar eerlijk gezegd: ik heb ook geen zin dat Ann iets begint met iemand anders en Mayra met iemand anders. Ze moeten gewoon alle twee eens het deksel op hun neus krijgen.
EINDELIJK!!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Captain Cuckoo schreef:
nounake schreef:Maar op compassie moet ze zeker NIET rekenen! :boo:
Nochtans sluit ik dat toch niet uit. Ann twee keer zielig aankijken met betraande oogjes, tegelijk op theatrale wijze haar spijt uitdrukken, de opvoeding van Sandrien erbij sleuren, en ik zie dat nog terug in de sakosj komen.
Ja.....zo dom is Anne wel :sick:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mayra ziet inderdaad eindelijk in dat ze fout bezig was. Maar wel onder zware invloed van haar vader, en eigenlijk alleen omdat ze nu zelf alles kwijt is. Niet omdat ze het erg vindt voor Ann of Jessica, want daar hoor je haar niet over.
Ik blijf me bovendien ook afvragen of ze haar vader wel alles verteld heeft...

Eigenlijk is David zo'n beetje haar geweten, want zelf lijkt ze dat niet echt te hebben. Ik hoop maar dat Ann dat ook inziet, maar eigenlijk vermoed ik van wel, zeker ook door de dingen die Mayra in het verleden al gedaan heeft.
Ze kan nu wel even beseffen dat ze zwaar in de fout is gegaan, maar dat zou niet de eerste keer zijn.
Haar karakter is en blijft toch grotendeels hetzelfde blijkbaar.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Wa is die nu toch maar weer van plan?!
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Mayra vandaag bewees je op het einde met Waldek prefect hoeveel je geeft om Ann.

Wanneer het nog maar net uit is met iemand, en je zelfs nog wil dat je die iemand terug krijgt,
dan kruip je niet met iemand anders in bed.

T zou mooi zijn dat Ann dit te weten komt dan blijft die zeker bij haar standpunt dat het over en out is,
gewoon om het simpele feit dat ik Ann in de toekomst met haar naïeve kop nog terug voor de leugens van Mayra zou zien vallen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ja, ik hoop ook dat het uitkomt. Niet alleen omdat Ann haar dan zeker niet meer terug wil (vooralsnog lijkt het er gelukkig sowieso wel op dat die bij haar standpunt blijft, maar wat extra overtuiging kan nooit kwaad), maar ook omdat hieruit wel blijkt dat Mayra totaal geen geweten heeft.

Ze heeft spijt dat haar leugens zijn uitgekomen, dat wel, maar dat ze levens kapot maakt kan haar geen barst schelen.
Het enige waar ze mee bezig is, is dat de dingen nu niet meer lopen zoals zij het wil.
Dit gedoe met Waldek leek ook meer een controle-ding dan wat anders. Gewoon om te bewijzen dat ze nog altijd iemand kan manipuleren en de touwtjes in handen heeft als het erop aan komt.

Ik hoop dat haar vader dit nu ook in gaat zien, en dat hij erachter komt waartoe zijn dochter in staat is.
Mayra heeft nu echt wel genoeg mensen gekoeioneerd en belogen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Zou die vader nu niets gehoord hebben ? Ik dacht eventjes helemaal op het laatst gisteren een schim in de deurspleet te zien of was dat wishfull dreaming ?????
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Mayra hield er wel een rotvaart op na bij uitvoering van haar snode plannen. Waldek had ocharme niet eens de tijd om haar een koes te geven voor hij "overrompeld werd. :think:
0 x
sien
Nog geen rang

Bericht door sien »

Oei, oei, daar komt volgens mij een baby van en het kan niet van Ann zijn , he!

:crazy:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

sien schreef:Oei, oei, daar komt volgens mij een baby van en het kan niet van Ann zijn , he!

:crazy:
goei! :thumbup:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Is Mayra daar niet te "oud" voor ondertussen?
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Christel schreef: Ze heeft spijt dat haar leugens zijn uitgekomen, dat wel, maar dat ze levens kapot maakt kan haar geen barst schelen.
Het enige waar ze mee bezig is, is dat de dingen nu niet meer lopen zoals zij het wil.
Dit gedoe met Waldek leek ook meer een controle-ding dan wat anders. Gewoon om te bewijzen dat ze nog altijd iemand kan manipuleren en de touwtjes in handen heeft als het erop aan komt.

Ik hoop dat haar vader dit nu ook in gaat zien, en dat hij erachter komt waartoe zijn dochter in staat is.
Mayra heeft nu echt wel genoeg mensen gekoeioneerd en belogen...
De juiste samenvatting van heel de situatie en vooral die laatste zin.

Ze wou van meetaf Ann bezitten, dan Jessica, nu Waldek. Het is duidelijk dat het
enige wat telt voor haar.

Ik hoop dat David het gehoord heeft, hij woont toch in de loft ?
0 x
Gesloten