Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door hannanaske »

Caligula schreef:Lowie is altijd een hevig manneke geweest hé. En ik vind dat wel goed. Zo geen slappe schotelvod zoals het nu blijkbaar moet.
Doe maar voort manneke.
Waar is die vind-ik-niet-leuk-knop? :razz:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:
Caligula schreef:Lowie is altijd een hevig manneke geweest hé. En ik vind dat wel goed. Zo geen slappe schotelvod zoals het nu blijkbaar moet.
Doe maar voort manneke.
Je kan als alternatief het uitroepteken gebruiken. :whistle:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik vind dat Lowie zich lang kalm(en volwassen) heeft gedragen in dit geval.
Hij heeft Olivia eerst vriendelijk proberen wijs te maken dat die Arne achter haar aanzit.
En dat hielp niet, hopelijk zal deze woede-uitbarsting en die kus die Arne gestolen heeft, haar doen inzien dat Lowie het bij het rechte eind had/heeft.
Dat lowie een koleriek manneke is, dat wisten wij al lang. Maar hij doet zijn best. Hij heeft Arne geen pijn gedaan, alleen maar stomweg in diens kaart gespeeld. Zowel Olivia als Lowie moeten nog veel leren.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

ikke schreef:
hannanaske schreef:
Doe maar voort manneke.
Euh...ik heb daar op geklikt, maar ik heb nu eigenlijk geen idee wat het betekent of wat ik precies heb gedaan?
Dat is toch geen melding bij de moderator voor ongewenste berichten hé? Caligula zijn mening mag dan al mijlenver van mijn mening staan, maar ik ben niet van plan om mijn gelijk te halen of hem perse te willen overtuigen dat hij 'verkeerd' zit. Elk zijn mening, en dat mag.

Indien dat wel gebeurd is, Sorry Caligula :lol: Even goede forumvrienden? ;)

Ps: ik blijf ook lekker bij mijn gedacht.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:
ikke schreef:
hannanaske schreef:
Doe maar voort manneke.
Euh...ik heb daar op geklikt, maar ik heb nu eigenlijk geen idee wat het betekent of wat ik precies heb gedaan?
Dat is toch geen melding bij de moderator voor ongewenste berichten hé? Caligula zijn mening mag dan al mijlenver van mijn mening staan, maar ik ben niet van plan om mijn gelijk te halen of hem perse te willen overtuigen dat hij 'verkeerd' zit. Elk zijn mening, en dat mag.

Indien dat wel gebeurd is, Sorry Caligula :lol: Even goede forumvrienden? ;)

Ps: ik blijf ook lekker bij mijn gedacht.
Bezint eer je begint.. :whistle:
0 x
Yvetje
Poster rang 3
Poster rang 3
x 193
x 236

Bericht door Yvetje »

*Algemeen moderatorbericht*

Kunnen we misschien gewoon ontopic blijven?
Lowie Bomans heeft niks te maken met vind-ik-niet-leuk-knoppen of met uitroeptekens.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

hannanaske schreef:Indien dat wel gebeurd is, Sorry Caligula :lol: Even goede forumvrienden? ;)
No offense Hannanaske.
We zullen over Lowie van mening blijven verschillen. :angel:
0 x
Potentia Principatum
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Arme Lowie
Bedrogen door zijn naief Olijfke
Anderzijds.....
Heeft hij zelf destijds zijn Olijfke wel bedrogen met Jana.
Met andere woorden - ze zouden beter voor altijd uit elkaar gaan.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Weer een Lowieke zoals hij echt is: een lekkere woedeaanval in plaats van na te denken over wie en waarom. :thumbdown:
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Hij doet me echt hoe langer hoe meer aan zijn moeder denken. Dat loopt nog eens verkeerd af met die jongen. Hij is gewoon een rondlopende tijdbom, altijd klaar om te ontploffen.

Ok, Olivia had wat eerlijker kunnen zijn toen ze het goedmaakten en had hem kunnen vertellen over die ene, voor haar ongewenste kus met Arne. Ik begrijp echter wel dat ze bang was dat hij dan weer zou ontploffen of zelfs Arne zou gaan zoeken ofzo, want Lowie is iemand die echt op elk moment kan gaan van rustig en redelijk naar razende stier in een fractie van een seconde.

Dat hij zich echt door een anoniem berichtje met een filmpje van enkele seconden zo laat vangen en opjutten. Hij werkt eigenlijk ferm op mijn zenuwen.
0 x
zarsas
Nog geen rang

Bericht door zarsas »

Uiteindelijk was dit maar een kus. Destijds is hij all the way gegaan met Jana, die dan ook nog eens de beste vriendin van Olivia was. Dus dat was eigenlijk dubbel bedrog. Lowie heeft geen vriendschapsband mrt Arne. Dus ik zou, als ik Lowie was, toch eens in eigen boezem kijken.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Enkel en alleen over zijn reactie op het laatste filmpje - dan is de reactie van Lowie normaal mijn gedacht.
Want nog maar kort daarvoor beweerde zijn liefje bij hoog en laag dat er nooit iets gebeurd was.
En dan ziet hij zijn liefje ineens kussen met die Arne.
Je zou voor minder ontploffen.
En oké verder zou hij minder mogen ontploffen maar in dit geval is het wel zeer te begrijpen
K zou willen zien welk persoon niet zou ontploffen als zijn of haar lief zegt er is nooit iets gebeurd en dan de bewijzen dat er wel iets gebeurd is onder je neus krijgen.
En ja je kan stellen dat hij zelf ook ooit in de fout is gegaan - toen met Jana - waarbij er veel meer is gebeurd, maar dan nog, als je lief zegt er is nooit iets gebeurd, dan ga je er vanuit dat ze de waarheid spreekt, als het dan uitkomt dat dit niet zo is, dan is dat wel om te ontploffen...
Besluit: die twee moeten dringend met elkaar kappen voor eeuwig en altijd. Hun relatie heeft verder totaal geen toekomst meer.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Als ik Lowie was geweest dan had ik Bertolli al veel eerder de tent uit gemikt. Wat een troela. Die Lowie heeft wel veel temperament zeg! Al vind ik dat hij in dit geval gelijk heeft. Lozen die handel.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Jaja, Lowie was heel duidelijk vandaag, zijn woorden spraken uitroeptekens en Olivia had ondersteuning van Jana nodig voor het zoeken naar de vind-ik-niet-leuk-knop :boo: :boo: :boo:
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Koleriek Lowieke deed weer waar hij best in is. :thumbdown:
0 x
Gesloten