Waar is die vind-ik-niet-leuk-knop?Caligula schreef:Lowie is altijd een hevig manneke geweest hé. En ik vind dat wel goed. Zo geen slappe schotelvod zoals het nu blijkbaar moet.
Doe maar voort manneke.

Waar is die vind-ik-niet-leuk-knop?Caligula schreef:Lowie is altijd een hevig manneke geweest hé. En ik vind dat wel goed. Zo geen slappe schotelvod zoals het nu blijkbaar moet.
Doe maar voort manneke.
Je kan als alternatief het uitroepteken gebruiken.hannanaske schreef:Waar is die vind-ik-niet-leuk-knop?Caligula schreef:Lowie is altijd een hevig manneke geweest hé. En ik vind dat wel goed. Zo geen slappe schotelvod zoals het nu blijkbaar moet.
Doe maar voort manneke.
Euh...ik heb daar op geklikt, maar ik heb nu eigenlijk geen idee wat het betekent of wat ik precies heb gedaan?ikke schreef:Je kan als alternatief het uitroepteken gebruiken.hannanaske schreef:Waar is die vind-ik-niet-leuk-knop?Caligula schreef:Lowie is altijd een hevig manneke geweest hé. En ik vind dat wel goed. Zo geen slappe schotelvod zoals het nu blijkbaar moet.
Doe maar voort manneke.
Bezint eer je begint..hannanaske schreef:Euh...ik heb daar op geklikt, maar ik heb nu eigenlijk geen idee wat het betekent of wat ik precies heb gedaan?ikke schreef:Je kan als alternatief het uitroepteken gebruiken.hannanaske schreef:Waar is die vind-ik-niet-leuk-knop?Caligula schreef:Lowie is altijd een hevig manneke geweest hé. En ik vind dat wel goed. Zo geen slappe schotelvod zoals het nu blijkbaar moet.
Doe maar voort manneke.
Dat is toch geen melding bij de moderator voor ongewenste berichten hé? Caligula zijn mening mag dan al mijlenver van mijn mening staan, maar ik ben niet van plan om mijn gelijk te halen of hem perse te willen overtuigen dat hij 'verkeerd' zit. Elk zijn mening, en dat mag.
Indien dat wel gebeurd is, Sorry CaligulaEven goede forumvrienden?
![]()
Ps: ik blijf ook lekker bij mijn gedacht.
No offense Hannanaske.hannanaske schreef:Indien dat wel gebeurd is, Sorry CaligulaEven goede forumvrienden?