Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door flodderke »

Inderdaad, Sam haar deel is zogezegd 'geïsoloeerd' en afgescheiden van de rest.
0 x
rudidj
Nog geen rang
x 1

Bericht door rudidj »

Moderator bericht:
Gelieve hier geen spoilers te plaatsen, daar zijn andere topics voor...
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Gek dat Lowie niet tegen Toon zegt 'dat is mijn nichtje' over Kaat, wat hij wel eerder bij anderen deed.

Het lijkt erop alsof Lowie wil dat Toon het ondervind hoe het zit met Kaat - omdat hij ook wel weet dat er nog 1 grote operatie moet volgen. Als dat het plannetje is van Lowie, en blijkbaar ook van alle anderen die tegen Toon verzwijgen wie Kaat is, dan gaat dat zeker mislukken, want ik denk dat Kaat absoluut niet in Toon zijn web gaat terecht komen.

En verder ook raar dat Lowie zomaar alleen besliste dat Kaat daar kon komen wonen, zonder eerst met alle anderen te praten; want zelfs al is hij hoofdeigenaar, de anderen wonen daar ook, en zouden toch ook hun zegje mogen @ moeten kunnen hebben mijn gedacht. Toch?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

GO Temperament Lowieke! Die schijnheiligaard verdiende niet beter.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Idd, maar t zal hem in eerste instantie niet in dank afgenomen worden. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Goed gedaan zeg ik. Als ge daar binnenkomt en ge vindt uw lief bijna plat onder een andere gast, wel...
Stomme Olivia ook.
0 x
Potentia Principatum
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Stomme Lowie eerder, hoewel zijn reactie begrijpelijk is heb ik het toch niet voor de agressieve kant van hem die we naar mijn mening al iets té veel gezien hebben. Een anger management cursus zou hem geen kwaad doen.
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Stommerik, hij weet dat er hem al ik weet niet hoe lang iemand speciaal foto's stuurt om hem te pesten en tussen hem en Olivia te komen, en toch trapt hij er weer met beide voeten in. Brr, ik zou me heel onveilig voelen in een relatie met iemand die zo impulsief agressief reageert.

Maar wat mij nog het meeste stoort, is dat hij zich zo liet gaan in het bijzijn van Luc. Die laatste was daarvan helemaal ondersteboven. Alleen al uit respect voor zijn vader had Lowie zich moeten inhouden en het met Olivia uitpraten NA het bezoek van Luc.

Ik weet niet of het ligt aan de acteercapaciteiten van M. Vergels of aan mijn eigen fantasie, maar ik begin meer en meer de eerder onaangename trekjes van zowel zijn vader (zoals die voor zijn zelfmoordpoging was) als zijn moeder in Lowie te herkennen. Af en toe een vreemde, bijna verwilderde blik, een agressief gebaar, jaloerse gedragingen,... Als "Thuis-kijker" vind ik het knap, maar als we "spelen dat Lowie echt is" staat die jongeman (Lowie dus, niet Vergels) mij minder en minder aan.

Die Arne is met zijn voeten aan het spelen (en met zijn lief), en net zoals Leontien indertijd reageert Lowie op alle mogelijke verkeerde manieren en drijft hij daardoor Olivia meer en meer in de richting van Arne, juist zoals Leontien indertijd Luc meer en meer in de richting van Marie dreef. Ik weet wel dat dit oude koeien zijn, maar in dit geval volgens mij wel relevant juist omdat ik die verwilderde blik van Leontien meer en meer in Lowieke zijn ogen zie.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lowie is altijd een hevig manneke geweest hé. En ik vind dat wel goed. Zo geen slappe schotelvod zoals het nu blijkbaar moet.
Doe maar voort manneke.
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Caligula schreef:Lowie is altijd een hevig manneke geweest hé. En ik vind dat wel goed. Zo geen slappe schotelvod zoals het nu blijkbaar moet.
Doe maar voort manneke.
Hij moet van mij zeker geen schotelvod of deurmat zijn. Hij kan op een assertieve manier met Olivia bespreken wat er hem stoort in plaats van te gaan brullen en bijna fysiek geweld te gebruiken waar Luc en Rosa bij zijn.

Dat hij die Arne buiten smijt, okee, daar kan ik in meegaan. Dat hij tegen Olivia zou zeggen: "Kijk, het kan niet dat je ligt te knuffelen en te kietelen met andere jongens", zou ik heel goed verstaan.

Maar onbeheerste agressie (zij het verbaal of fysiek), daar komen alleen maar vodden van. En er gaan volgens mij nog veel vodden van komen.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Hij kan op een assertieve manier met Olivia bespreken wat er hem stoort in plaats van te gaan brullen en bijna fysiek geweld te gebruiken waar Luc en Rosa bij zijn.

Dat is zo maar Louis komt thuis, ziet Arne bovenop Olivia en loopt met die foto's in zijn hoofd, wat wil je ?
Ja hij werd gewelddadig, af te keuren en toch vond ik hem geweldig. Die Arne verdiende dat en kieken
Olivia denkt dat hij haar alleen wil troosten.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vond hem ook geweldig, al houd ik in het algemeen niet zo van Lowie. Dit keer was het echt geen foto.
IK vond het goed dat hij dat ventje buiten gooide. Het gedrag van die twee is te gek voor woorden.
Ik ben benieuwd hoe het afloopt met dat achterbakse ventje.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Linne schreef: Louis komt thuis, ziet Arne bovenop Olivia en loopt met die foto's in zijn hoofd, wat wil je ?
Ja hij werd gewelddadig, af te keuren en toch vond ik hem geweldig. Die Arne verdiende dat en kieken
Olivia denkt dat hij haar alleen wil troosten.
Helemaal mee eens.
Veel jongens of mannen zouden net hetzelfde reageren - zelfs als ze niet de agressie in zich hebben die lowie ergens wel heeft (vermoedelijk door trauma's uit zijn jeugd).
Lowie had in mijn ogen reden genoeg om zo te reageren, en ja misschien een beetje overdreven, maar wees eerlijk, wie zou er kalm reageren als hij zijn of haar lief zo innig intens ziet stoeien in de zetel waarbij het lijkt alsof ze elkaar elk moment gaan kussen, want zo zag het er wel uit mijn gedacht.
En Olivia is ofwel heel naïef dat ze niet door heeft dat Arne verliefd op haar is of ze is wél verliefd op Arne maar wil dat nog niet toegeven. In ieder geval is haar idee van gewoon vrienden zijn wel raar als ge weet dat ge een beetje een jaloerse vriend hebt dan ga je niet zo om met een andere jongen of man zoals zij nu doet, en dan mag en kan ze niet verbaasd zijn dat Lowie zo reageerde, oké misschien te fel, maar wel begrijpelijk.
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Ik laat deze situatie heel eventjes links liggen maar het is niet allereerste keer dat Lowie zo agressief reageert en dat baart mij wat zorgen eerlijk gezegd
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Totaal los van de discussie over de aanleidingen waardoor hij ontploft, blijft het een feit dat deze jongeman nog meer ontvlambaar en choleriek is dan Eddy - en dat zonder alcohol. Hij gaat nog ongelukken doen als hij zich niet een beetje leert beheersen.
0 x
Gesloten