Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Caligula »

Maar wij weten wel wat William aan Helène heeft gezegd: gij "zorgt" voor Geert en ik "zorg" voor Marianne. Dat was het plan.
Maar door een stomme vergeten GSM is het helemaal misgelopen. Nu dat is wat wij weten, dat is niet wat Tom weet natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Maar Tom wist wel van de berichtjes op de GSM van Hélène; iets wat hij eerst niet wilde geloven toen zijn moeder het hem zei, maar waarvan hij nu toch al lang zou moeten beseffen dat het de waarheid was. Waarom is hij of Peter daar nooit op teruggekomen, vraag ik me dan af. De politie kan daar toch onderzoek naar doen?
En zo vallen er nog veel meer gaten in de reacties van zowat iedereen die bij het hele gebeuren betrokken is.

Wij weten inderdaad veel meer dan de personages zelf, maar zij zouden inmiddels ook veel meer kunnen weten als er niet zo vreemd met alle feiten omgesprongen werd. Voor 2 "gehaaide advocaten" vind ik zowel Tom als Peter toch nogal traag van begrip, en veel actie om e.e.a. uit te zoeken zit er ook vanaf het begin al niet in...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is juist natuurlijk en nu is het eigelijk een vraag geworden: wie spreekt de waarheid. Ze hebben allebei (Helène en William) flink gelogen. Wie heeft het meest gelogen? Wij weten wie maar Tom weet dat niet.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Dat is juist natuurlijk en nu is het eigelijk een vraag geworden: wie spreekt de waarheid. Ze hebben allebei (Helène en William) flink gelogen. Wie heeft het meest gelogen? Wij weten wie maar Tom weet dat niet.
Er is toch één argument die Hélène had kunnen zeggen die in haar voordeel pleit >> waarom heeft ze zichzelf aangegeven en beschuldigt ze vervolgens ook William. Als ze echt de slechtste zou zijn van de 2 zou ze zichzelf toch niet aangegeven hebben?

Dat ze dat nog niet gezegd heeft tegen Tom en dat Tom daar zelf nog niet aan gedacht heeft vind ik toch vreemd. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
Caligula schreef:Dat is juist natuurlijk en nu is het eigelijk een vraag geworden: wie spreekt de waarheid. Ze hebben allebei (Helène en William) flink gelogen. Wie heeft het meest gelogen? Wij weten wie maar Tom weet dat niet.
Er is toch één argument die Hélène had kunnen zeggen die in haar voordeel pleit >> waarom heeft ze zichzelf aangegeven en beschuldigt ze vervolgens ook William. Als ze echt de slechtste zou zijn van de 2 zou ze zichzelf toch niet aangegeven hebben?

Dat ze dat nog niet gezegd heeft tegen Tom en dat Tom daar zelf nog niet aan gedacht heeft vind ik toch vreemd. :)
Niet vreemd: "de soap must go on!" :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Dat ze dat nog niet gezegd heeft tegen Tom en dat Tom daar zelf nog niet aan gedacht heeft vind ik toch vreemd. :)
Nu heeft Tom in tegenstelling tot zijn moeder (compleet onbegrijpelijk) William nog niet de absolutie gegeven.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Zeau, dat was me een partij ongemakkelijk.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het was idd een beetje ongemakkelijk. Ik noteer een vluchtig voetenspel en Wendy die mss al iets in de mot heeft (vrouwen hé).
Maar al bij al viel het nogal mee dacht ik. Wendy voorlopig bij Toon en Judith zeker voor vannacht bij Tom.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tot ze vannacht op het hoogtepunt Toon roept ipv Tom... :violin:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,maar het verschil tussen Toooooooooom en Tooooooooon is nauwelijks merkbaar hé.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik heb het vermoeden dat dit toch nog een staartje zal krijgen...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Lazylady schreef:Ik heb het vermoeden dat dit toch nog een staartje zal krijgen...
Ik ook - ik vond dat er wel 'iets' in de lucht hing toen Wendy Tom uitnodigde om te gaan eten.
En dan die cleavage in dat mooie rode jurkje, vlak voor Tom zijn neus... :razz:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Van rekken gesproken : dat Tom en Ann één keer apart hun moeder zouden spreken en haar geheugen opfrissen ligt voor de hand en dat gebeurt niet. Iedere keer ze hen samen blijven uitnodigen boeit het mij minder en minder, te ongeloofwaardig. :nope:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik vind het vooral toch raar dat hij de zaken die hij in Italië ontdekt heeft (dat hij aaneenhangt van de leugens met zijn gehuurde villa enzo) niet meer oprakelt als argument dat hij William niet echt vertrouwt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Linne schreef:Van rekken gesproken : dat Tom en Ann één keer apart hun moeder zouden spreken en haar geheugen opfrissen ligt voor de hand en dat gebeurt niet. Iedere keer ze hen samen blijven uitnodigen boeit het mij minder en minder, te ongeloofwaardig. :nope:
Zouden ze daar de kans toe krijgen? Ik denk dat Marianne elk gesprek zonder William resoluut zou weigeren.

Ik ben wel benieuwd wat het resultaat gaat zijn van Tom zijn 'plan'.
0 x
Plaats reactie