Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

jessie V. schreef: ma 23 sep 2019, 21:07 Simonne en Rosa
Simonne omdat ze steeds als Kaat Kobe ter sprake brengt, giftige en achterdochtige blikken richting Kaat stuurt.
Rosa omdat ze steeds verzaligde blikken de ruimte in stuurt als Kaat Kobe ter sprake brengt.
Laat die twee toch met rust
Hier kan ik alleen maar akkoord mee gaan, vreselijk
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Wel, ik niet. Ik begrijp Simonne. Beeld je eens in hoe je je zelf zou voelen als jouw dochter weer begint aan te pappen met de man die haar halfdood heeft geslagen en dan gedumpt heeft in een bos om de natuur het karwei te laten afmaken, zelfs al weet je dat hij veel spijt heeft en intussen weer op het rechte pad is. Dat wantrouwen zal altijd in je achterhoofd blijven hangen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef: di 24 sep 2019, 15:21 Wel, ik niet. Ik begrijp Simonne. Beeld je eens in hoe je je zelf zou voelen als jouw dochter weer begint aan te pappen met de man die haar halfdood heeft geslagen en dan gedumpt heeft in een bos om de natuur het karwei te laten afmaken, zelfs al weet je dat hij veel spijt heeft en intussen weer op het rechte pad is. Dat wantrouwen zal altijd in je achterhoofd blijven hangen.
Ook begrip voor Simonne haar wantrouwen t.o.v.Kobe. Onbegrijpelijk dat Kaat niet wat meer afstand houdt van Kobe. Ik zou het alleszins niet kunnen, hoor. Iemand die mij net niet vermoordde terug in "de armen sluiten". No way!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik ook niet :hand:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als het iets zou worden( Als) tussen die twee zullen haar giftige blikken toch ook niks helpen. Kan ze beter eens met Kobe gaan praten.
Maar zover is het nog niet.
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

ikke schreef: di 24 sep 2019, 17:47 Onbegrijpelijk dat Kaat niet wat meer afstand houdt van Kobe.
Dat zit in de familie... Haar pa werd toch ook de beste maatjes met zijn would-be moordenaar (kan even niet op zijn naam komen).
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tegelprutser schreef: di 24 sep 2019, 22:39 Dat zit in de familie... Haar pa werd toch ook de beste maatjes met zijn would-be moordenaar (kan even niet op zijn naam komen).
Jasper? Was ik helemaal vergeten!
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

ikke schreef: wo 25 sep 2019, 07:46 Jasper? Was ik helemaal vergeten!
Is Jasper niet de Boksleraar?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Kiki_Dee schreef: wo 25 sep 2019, 09:17 Is Jasper niet de Boksleraar?
Dat dacht ik ook - dus ik ben even in de war.
Die heeft Frank toch niets misdaan?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Euh, ik had de naam fout: Lander moest het zijn. De papa van Emiel?
Ik kan mij ook niet herinneren dat Lander en Frank vrienden waren... :oops:
Laatst gewijzigd door ikke op wo 25 sep 2019, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Inderdaad. Weet iemand nog in welke aflevering Frank hem te pakken had? Ik zou dat heel graag nog eens bekijken. Dat dus terzijde :smile:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Maar Frank wist niet dat Lander de dader was. Kaat weet wel wat Kobe gedaan heeft. Het is een serie, dus vergeten en vergeven en doorgaan.
Mayra heeft Ann 1001x bedrogen, maar toch waren die nog een koppel :crazy:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kiki_Dee schreef: wo 25 sep 2019, 14:08 Maar Frank wist niet dat Lander de dader was. Kaat weet wel wat Kobe gedaan heeft. Het is een serie, dus vergeten en vergeven en doorgaan.
Mayra heeft Ann 1001x bedrogen, maar toch waren die nog een koppel
Frank is toch zelfs helemaal geen maatje met Lander. Sinds hij weet wat Lander deed hebben die twee toch geen contact meer gehad?? En wat vergeten en vergeven betreft spant ironisch genoeg net Simonne toch wel de kroon. Wat zij haar Frank allemaal al vergeven heeft...
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

Ik bedoelde Toon, collega Kabouter. Die had Frank toch aan een electriciteitskast gehangen, waardoor hij een hartstilstand kreeg.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tegelprutser schreef: wo 25 sep 2019, 22:43 Ik bedoelde Toon, collega Kabouter. Die had Frank toch aan een electriciteitskast gehangen, waardoor hij een hartstilstand kreeg.
Dat klopt helemaal. :yup: Toon die het pesten op 't werk zo ver doortrok dat Frank er bijna het loodje bij legde.

Ik begrijp heel goed dat ze in Thuis niet overal bij stil kunnen blijven staan, maar in sommige gevallen blijf ik het ook maar vreemd vinden om te zien dat personages over bepaalde gebeurtenissen heen kunnen stappen en weer met elkaar om kunnen gaan alsof er niks gebeurd is. Het is ook vanwege die reden dat ik me nu niet kan ergeren aan het gedrag van Simonne. Ik begrijp haar ook wel, ook al vind ik het uiteindelijk Kaat's eigen keuze of ze nog met Kobe om wil gaan of niet.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie