Ocharme Eddy ! Die laat zich meeslepen en wordt zo mee slachtoffer !Tiboko schreef:Denk dat Waldek een Juliake wil doen, om zo wraak te nemen op het trio dat hem onder handen heeft genomen.Christel schreef:Toen hij nog maar net in dat gras lag, zagen we wel dat zijn telefoon overging en dat hij daar vlakbij lag. Nu lag die telefoon daar moederziel alleen en was Waldek in geen velden of wegen meer te bekennen.
Toch wel vreemd dat die telefoon niet meegenomen is door Waldek zelf, of door degene die Waldek geholpen heeft...
Lang zal het niet duren of het flikken duo T & D zullen Frank en Eddy op de rooster leggen, zeker na dat vorig incident waarvan Tom getuige was en waarover al een klacht liep bij de politie. En wellicht dat Eddy dan breekt...
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Maar dan ook Mayra, de moeder van zijn kind, in het ongewisse laten?Tiboko schreef:Denk dat Waldek een Juliake wil doen, om zo wraak te nemen op het trio dat hem onder handen heeft genomen.
Dat zou ik wel vreemd vinden.
0 x
-
- x 435
Misschien heeft Waldek wel iets gezien, daar aan het kanaal, dat hij niet mocht zien. Arne die weer eens de boskotser uithing bijvoorbeeld... Het moet zo zot maar eens zijn.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 975
- x 579
Of hij heeft last van geheugenverlies
Waldek heeft daar vroeger al eens last van gehad nadat hij in het ziekenhuis was beland met dank aan Kurt, de ex van Judith.

0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Dit noem ik een zeer plausibele uitleg @ mogelijke verklaring van alles rond Waldek.martha schreef:Of hij heeft last van geheugenverliesWaldek heeft daar vroeger al eens last van gehad nadat hij in het ziekenhuis was beland met dank aan Kurt, de ex van Judith.
0 x
- pnele
- Poster rang 1
- x 8
- x 7
Nu weet ik waarom Sandrientje altijd papa Wally moet zeggen tegen Waldek.
Dit is gewoon een knipoog naar de seizoensfinale. Ze konden er dan een 'Waar is Wally?' van maken
Dit is gewoon een knipoog naar de seizoensfinale. Ze konden er dan een 'Waar is Wally?' van maken

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik hoop maar dat de seizoensfinale niet alleen over de verdwijning van Waldek gaat. Dat zou een serieuze domper zijn, want ik denk toch niet dat Waldek vanavond gevonden wordt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5
- x 975
- x 579
Van waar heeft hij die fles alcohol bovengetoverd ? Was hij al van plan om zich te bedrinken toen hij afsprak met Simonne ?
0 x
-
- x 435
Ja ik vind dat ook raar
Ja ik vond dat ook raar. Is hij weg gewandeld van het kanaal om drank te kopen, om dan terug te wandelen naar het kanaal en zich zat te zuipen?martha schreef:Van waar heeft hij die fles alcohol bovengetoverd ? Was hij al van plan om zich te bedrinken toen hij afsprak met Simonne ?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Polen hebben altijd een heupfles sterke drank in hun binnenzak, voor het geval iets misgaat in hun leven.
Dan hebben ze instant troost
Dan hebben ze instant troost

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Hij is dus ontvoert en leeft nog. Ik ben wel benieuwd wie daar verantwoordelijk voor is. Voor de hand ligt Julia maar iets zegt me dat zij er voor niets tussen zit en dat het best wel eens Simonneke kan zijn. Mja dat is speculeren. We moeten dus wachten tot na de zomer eer we weten wat er is gebeurd.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Flower-Power
- Poster rang 2
Naar mijn gevoel is het Julia - maar.... het kan natuurlijk ook zoals Kwast zegt Simonne zijn.
Maar.... ik denk dan kan dat wel? want zijn zowel Julia alleen als Simonne alleen om een volwassen man
op te heffen en in een auto te steken en nadien terug uit de auto te halen en op een stoel te zetten?
Kan je verzekeren dar je daar zéér zéér veel kracht voor nodig hebt en Waldek lijkt me niet van de lichtste.
Nu ja we moeten afwachten
Maar.... ik denk dan kan dat wel? want zijn zowel Julia alleen als Simonne alleen om een volwassen man
op te heffen en in een auto te steken en nadien terug uit de auto te halen en op een stoel te zetten?
Kan je verzekeren dar je daar zéér zéér veel kracht voor nodig hebt en Waldek lijkt me niet van de lichtste.
0 x
-
- Nog geen rang
Als ge nu iets niet moet verwachten is het wel realisme!Flower-Power schreef:Naar mijn gevoel is het Julia - maar.... het kan natuurlijk ook zoals Kwast zegt Simonne zijn.
Tot slot
Vind het zeer jammer dat er dit keer geen topic te vinden is over deze seizoensfinale terwijl dat anders wel zo was,
je kon daar dan zeggen wat je er van vond, nu is er nergens zo een plaats te vinden hier en dat vind ik wel jammer.
Met wat we de afgelopen 2-3 seizoenen gezien hebben, kan je toch wel stellen dat het realisme totaal weg is.
(als er dat al was, maar nu overdrijven ze toch wel).
0 x
-
- Poster rang 1
Ik gok op Mayra,wie goed keek verleden week vrijdag zag een auto stoppen toen we Waldek zagen liggen.Dat was Mayra haar taxi.
0 x
-
- Nog geen rang
Hoe weet ge dat het haar taxi is?RWSBfan schreef:Ik gok op Mayra,wie goed keek verleden week vrijdag zag een auto stoppen toen we Waldek zagen liggen.Dat was Mayra haar taxi.
Je zag toch enkel de lichten?
0 x