Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Ja dat is juist. Tom heeft van Tim het officieuze of officiële bericht gekregen dat Danny hoogstwaarschijnlijk in Spanje zat. Tom heeft zelf nog gezegd daar voorzichtig mee om te springen, maar ik vind dat Tom weinig verweten kan worden. Het is niet aan hem als advocaat om dat te gaan dubbelchecken als de politie zoiets meldt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Summer85
- Poster rang 1

-
flodderke
- Poster rang 2

Ik zag zojuist een stukje van de aflevering van vorige week op BVN, en het viel me op wat voor een zwoele stem Tom heeft. "Kom eens langs op kantoor" zei hij juist tegen Wendy, met een diepe sonore stem. Vreemd, ik had dat vroeger nooit gemerkt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tom die tegen Judith zegt: Ik ben er zeker van dat gij de nazorg van Toon perfect zult opvolgen. 
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Het schaap moest eens weten...Caligula schreef:Tom die tegen Judith zegt: Ik ben er zeker van dat gij de nazorg van Toon perfect zult opvolgen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Wat was dat nu gisteren plots met Tom ? Die scheen te twijfelen of Marianne en William echt de waarheid spraken .....Perfect in de kaart van het serpent Mayra natuurlijk die geen kans laat liggen om te tonen dat het haar allemaal niks kan schelen !
Enkel Ann bleef bezorgd !
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Ja dat viel op/ Ik denk maar zo dat Tom niets gelooft van William noch van Marianne, maar hij is ook advokaat. Hij had op terugweg tijd om 'n strategie te bedenken.nounake schreef:Wat was dat nu gisteren plots met Tom ? Die scheen te twijfelen of Marianne en William echt de waarheid spraken .....Perfect in de kaart van het serpent Mayra natuurlijk die geen kans laat liggen om te tonen dat het haar allemaal niks kan schelen !
Namelijk dat het veiliger is om Ann niet te verontrusten zodat die niets onderneemt. William raakt in 't nauw, supergevaarlijk.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
Linne
- Poster rang 2

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
ça y est , Tom heeft een slag van de molen gehad ! NU gelooft hij die William weer . Geen pluspunt voor een advokaat vind ik , zo'n twijfelaar ... 
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

misschien gelooft hij zijn moeder? uiteindelijk is het verhaal van Hélène ook maar vreemd hé? Er is nog altijd geen verklaring voor die gsm op Aruba!
anderzijds hebben wij-als kijkers - de slechte kanten van William wel degelijk gezien!
Ik ben echt benieuwd hoe dit verhaal een enigszins geloofwaardige afloop gaat krijgen...
anderzijds hebben wij-als kijkers - de slechte kanten van William wel degelijk gezien!
Ik ben echt benieuwd hoe dit verhaal een enigszins geloofwaardige afloop gaat krijgen...
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Ik kan me ook voorstellen dat Tom eerder Hélène gelooft maar tegelijkertijd ziet dat zijn moeder gelukkig is met William. Misschien beseft zelfs Marianne dat William niet te vertrouwen is, maar liefde is blind hé ... En ze heeft een tijdje geleden toch gezegd : gun mij dat geluk. Met andere woorden : liever nog drie maanden gelukkig en afgeknald worden dan nog tien jaar zielig en alleen naast de dokterspraktijk te wonen. Ik zou dan misschien ook voor die drie maanden kiezen.
Ik ben in ieder geval ook benieuwd hoe het gaat aflopen.
Eddy
Ik ben in ieder geval ook benieuwd hoe het gaat aflopen.
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik denk eigenlijk dat het dit vooral is wat Marianne heeft doen besluiten om achter William te blijven staan, en ergens denk ik ook wel dat dit een van de dingen is die Tom nu doet twijfelen. Na alle rechtszaken en ruzies was Marianne zover dat ze niet eens naar huis wilde terugkeren toen ze uit de gevangenis kwam. De manier waarop ze naar Toscane is vertrokken was ook niet bepaald gezellig, en Mayra laat elke keer heel duidelijk merken dat ze blij is dat ze van Marianne af zijn.eddy en nancy schreef:Ik kan me ook voorstellen dat Tom eerder Hélène gelooft maar tegelijkertijd ziet dat zijn moeder gelukkig is met William. Misschien beseft zelfs Marianne dat William niet te vertrouwen is, maar liefde is blind hé ... En ze heeft een tijdje geleden toch gezegd : gun mij dat geluk. Met andere woorden : liever nog drie maanden gelukkig en afgeknald worden dan nog tien jaar zielig en alleen naast de dokterspraktijk te wonen. Ik zou dan misschien ook voor die drie maanden kiezen.
Tom weet uit eerste hand dat zijn moeder ontzettend geleden heeft onder alle toestanden, en ik kan me voorstellen dat hij het niet ziet zitten dat de ellende weer van voor af aan begint mocht Marianne terugkeren. Marianne zelf lijkt daar ook niet bepaald naar uit te kijken...
Dus ik denk echt wel dat Tom bezorgd is, en ik heb de indruk dat hij zowel Hélène als William niet meer vertrouwt, maar hij zal ook voorzichtig te werk willen gaan om de situatie niet (eventueel onnodig) te laten escaleren.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Wel ik denk dat de situatie sowieso zal escaleren want dat is de bedoeling en wat mij betreft, hoe rapper,hoe liever.Christel schreef:Dus ik denk echt wel dat Tom bezorgd is, en ik heb de indruk dat hij zowel Hélène als William niet meer vertrouwt, maar hij zal ook voorzichtig te werk willen gaan om de situatie niet (eventueel onnodig) te laten escaleren.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Het is ook niet raar dat Tom niemand vertrouwt. Wij weten het ook niet meer, ieder heeft zijn eigen verhaal en Mariannes gedrag kun je ook alle kanten mee uit. 
0 x