Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Peter Jansens schreef:Nancy vraagt zich af hoe ze de huur moet betalen als den Eddy in de lik zit, dat is ze toch gewoon... toen hij in Rusland vast zat heeft ze toch ook gewoon met haar poetsen de huishuur kunnen betalen?
(Natuurlijk hebben ze de laatste tijd duchtig boven hun stand geleefd, dat geef ik toe... twee lonen en nog wat zwart geld op de koop toe.)
Da's waar,maar dat ze er nu zo op hameren dat Nancy nog niet eens eten kan kopen, vind ik toch ook maar raar. Het is inderdaad niet de eerste keer dat Eddy geen loon binnenbrengt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Peter Jansens schreef:Nancy vraagt zich af hoe ze de huur moet betalen als den Eddy in de lik zit, dat is ze toch gewoon... toen hij in Rusland vast zat heeft ze toch ook gewoon met haar poetsen de huishuur kunnen betalen?
(Natuurlijk hebben ze de laatste tijd duchtig boven hun stand geleefd, dat geef ik toe... twee lonen en nog wat zwart geld op de koop toe.)
vooral dat laatste zal de doorslag geven, denk ik. in de tijd van de brouwerij waren ze dan ook nog eens geld aan het uitgeven dat er nog niet was.
Ze kan haar brommer terug verkopen en een fiets kopen in de plaats Want ik geloof niet dat er in dat roze varkentje al veel spaargeld geraakt is sedert ze beslist hadden minder pinten te pakken.
Een grove fout in Thuis: Ivo Courtois verdedigt zijn eigen dochter Lynn Courtois voor de rechtbank en dat mag niet (voor familie tot in de derde graad).
De collega´s waarmee je tamelijk goed bevriend was noem je Amice en degenen die verder van je weg staan confrere.
Dat was tenminste zo toen ik nog `in die kringen verkeerde` maar misschien is dat alleen in Nederland.
Simonne die zonder stok bij Luc van haar oren komt maken en weer snel wegbeent, maar even later in de Zus en zo al mankend en met stok Nancy komt vragen of ze even met haar kan praten
Snel wegbeent, dat was serieus mankend hoor. Ze zal die stok wel nodig hebben, maar in een woede en met adrenaline kan een mens af en toe net ietsje meer.
Tiboko schreef:Wat mij een beetje tegen de borst stoot is hoe dom ze de mensen van het gerecht altijd voorstellen. Dit is niet de eerste keer, maar wel de eerste keer dat ik het wil signaleren...
Wat betreft die fraude met de zgn boilers. Frank wordt ondervraagd, Luc wordt ondervraagd, Eddy wordt ondervraagd... Dan zijn er huiszoekingen geweest en toch heeft niemand van die kloefkappers het de moeite waard gevonden om even het gsm-verkeer van de drie betrokkenen te checken (via de provider).
Als dat wel was, zou het niet lang duren voor ze bij de Lorre als leverancier terecht zouden komen, want Eddy lijkt nu niet meteen het type dat met drie mobieltjes rondloopt hé
Een beetje bizar toch, want het gaat hier toch om een serieuze zaak van fraude waarbij een slachtoffer (met name Jack) het leven heeft verloren...
En daarbij... Ze hebben een huiszoeking gedaan bij Sanitechniek en bij Luc/Julia thuis. Als ze daarbij Luc z'n IPad zijn tegengekomen waarmee hij de foto's heeft gemaakt van Frank en Eddy, dan hadden ze die normaal nu moeten hebben. Zelfs als Luc die foto's verwijderd heeft, is de kans groot dat ze nog ergens te vinden zijn... Dus die huiszoeking hebben ze dan toch niet goed gedaan.