Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
- Flower-Power
- Poster rang 2
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Oh jee... nu weet Jana meer over Arne
De vraag is nu gaat ze dat wat ze nu weet delen met Olivia?
Als ze slim is doet ze dat niet, en vooral niet omdat Olivia haar niet zal geloven.
De vraag is nu gaat ze dat wat ze nu weet delen met Olivia?
Als ze slim is doet ze dat niet, en vooral niet omdat Olivia haar niet zal geloven.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel, uit het dossier van een psychiater niet geloven? Nu gaat het uiteraard wel binnen een episode of 20 zijn hé.Flower-Power schreef:en vooral niet omdat Olivia haar niet zal geloven.

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
ik hoopte wel heel erg dat Ruben binnen zou komen. Iets vergeten.
Valt me tegen van Jana.
Valt me tegen van Jana.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Caligula schreef:Wel, uit het dossier van een psychiater niet geloven? Nu gaat het uiteraard wel binnen een episode of 20 zijn hé.Flower-Power schreef:en vooral niet omdat Olivia haar niet zal geloven.
Ik ga er vanuit dat als Jana het zou zeggen tegen Olivia dat ze dan er niet bij vertelt dat e voor Ruben werkt,
voor zover ik weet, is Oliva niet op de hoogte van het feit dat Jana bij Ruben werkt. En als Jana dan gewoon
iets zou zeggen zonder meer info - dan zal Olivia haar niet geloven hé, net zoals toen Jana liet verstaan aan
Oliva dat Arne een probleem heeft maar dan verder niets zegt. Terwijl...... ze eigenlijk wel iets had kunnen
zeggen want ik dacht toch dat Jana pas Arne betrapte in het naar binnen gaan bij Ruben nog VOOR ze bij
Ruben begon te werken; De tweede keer dat ze hem zag binnen gaan werkte ze wel al bij Ruben.
Enfin
Het zal inderdaad Thuis kennende wel nog wat duren eer de aap uit de mouw komt
Al zijn soms wonderen de wereld niet uit - ook in Thuis (dat het dan eens wat sneller gaat)
0 x
-
- Poster rang 2
Daar zat ik ook op te wachten want ze liet er geen gras over groeien maar : Niet dusjessie V. schreef:ik hoopte wel heel erg dat Ruben binnen zou komen. Iets vergeten.
Valt me tegen van Jana.

Het was te denken dat ze binnen de minuut na zijn vertrek het al zou lezen.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ze voelt zich natuurlijk gekrenkt, Olivia had gezegd dat ze enkel slecht zei over Arne omdat ze jaloers was op haar. Tel daarbij dat ze op het moment niet goed in haar vel zit door wat er met Bob is gebeurd en vandaar dat ze het als 'haar plicht' zal zien om haar vriendin op de hoogte te brengen.
Vraag is enkel hoe en wanneer ze het zal zeggen. Jana kennende zal het nog wel even duren, ze zit wéér in tweestrijd.
Vraag is enkel hoe en wanneer ze het zal zeggen. Jana kennende zal het nog wel even duren, ze zit wéér in tweestrijd.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Nog geen rang
- x 1
Is ze eigenlijk bij Ruben beginnen werken enkel en alleen om achter het geheim van Arne gekomen nadat ze hem daar had zien buitenkomen? Of heeft ze pas beslist om zijn geheim te achterhalen nadat Olivia zo tegen haar was uitgevlogen?
0 x
-
- x 435
Ze had tegen Olivia kunnen zeggen dat Arne naar een psychiater ging, nog voor ze daar aan de slag ging (want ze heeft hem een tijd geleden daar al gezien). Dan was er geen tweestrijd geweest.
Op zich heb ik momenteel meer medelijden met Jana dan ergernis. Ze wordt door iedereen uitgespuwd en genegeerd en dat verdient ze niet, vind ik. Eigenlijk is ze iemand die altijd luistert en meeleeft, maar ze kan nooit op hetzelfde rekenen van anderen. Werkelijk nooit! Ze kiest het verkeerde lief, de verkeerde vriendinnen. Zij is zelf 'gekozen' door de verkeerde ouders. Ik vind het maar een arm schaap.
Op zich heb ik momenteel meer medelijden met Jana dan ergernis. Ze wordt door iedereen uitgespuwd en genegeerd en dat verdient ze niet, vind ik. Eigenlijk is ze iemand die altijd luistert en meeleeft, maar ze kan nooit op hetzelfde rekenen van anderen. Werkelijk nooit! Ze kiest het verkeerde lief, de verkeerde vriendinnen. Zij is zelf 'gekozen' door de verkeerde ouders. Ik vind het maar een arm schaap.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat geeft haar toch niet het recht om in het dossier van Arne te zitten snuffelen?
Is zij daar officieel als stagiaire? Of loopt ze een beetje mee op eigen initiatief? Dat laatste is eigenlijk ook al raar.
Als ze officieel stagiaire is zal ze er op den duur toch wel achter komen, maar deze manier is fout.
Is zij daar officieel als stagiaire? Of loopt ze een beetje mee op eigen initiatief? Dat laatste is eigenlijk ook al raar.
Als ze officieel stagiaire is zal ze er op den duur toch wel achter komen, maar deze manier is fout.
0 x
-
- x 435
Goh ja... voorlopig vind ik het 'out of character', het is niet iets voor haar om dat te doen. Zoals ik het zie staat Jana helemaal alleen. Familie heeft ze niet. Ze zal Olivia en andere vrienden zien als familie, niet zomaar een passante. Misschien zouden er wel meer hetzelfde doen in haar plaats.jessie V. schreef:Dat geeft haar toch niet het recht om in het dossier van Arne te zitten snuffelen?
En die Arne is creepy hé, ik denk dat ik er ook niet gerust in zou zijn en misschien zou ik dan wel hetzelfde doen als Jana, ethisch of niet.
Ik heb Jana altijd een zaag gevonden, ze ligt me niet, maar ik vind dat ze niet eerlijk behandeld wordt.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ze heeft nu wel informatie maar kan er niets mee aanvangen, ze heeft een document ondertekend waarin ze verklaarde het beroepsgeheim niet te zullen schenden. Dit wel doen zou een zware hypotheek leggen op haar verdere carrière als hulpverlener. Ze is echt wel slim genoeg om dat in te zien.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Denk je? Wedden dat Olivia het gaat te weten komen?heidiw schreef:Ze is echt wel slim genoeg om dat in te zien.
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ruben had die dossierkast moeten sluiten. Want voor hetzelfde geld zit Marianne, Ann, Tom, Charité daar in te snuffelen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Absoluut maar dar neemt niks af van de grote fout van Jana .martha schreef:Ruben had die dossierkast moeten sluiten. Want voor hetzelfde geld zit Marianne, Ann, Tom, Charité daar in te snuffelen.
0 x