Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad heel mooi van Frank.
Jammer genoeg was hij er niet toen Ilias het zwijntje aan het uithangen was - want ik denk dat Frank de enige was die tot Ilias had kunnen doordringen.
En dat Marianne niet zomaar mag wegkomen met wat ze gedaan - en vooral NIET gedaan heeft - daar zijn we het allemaal over eens denk ik.
Maar zij heeft Ilias niet op die motor geduwd.
Verder moet ik wel toegeven dat Frank soms inderdaad het hart op de juiste plaats heeft.
Ik ben nooit fan van hem geweest en zal dat waarschijnlijk nooit worden, maar als hij iets goed doet, mag dat ook gezegd worden.
En door zijn gesprek met Peter heeft hij alleszins kunnen voorkomen dat Ilias vervolgd wordt en daar verdient hij zeker een pluim
Jammer genoeg was hij er niet toen Ilias het zwijntje aan het uithangen was - want ik denk dat Frank de enige was die tot Ilias had kunnen doordringen.
En dat Marianne niet zomaar mag wegkomen met wat ze gedaan - en vooral NIET gedaan heeft - daar zijn we het allemaal over eens denk ik.
Verder moet ik wel toegeven dat Frank soms inderdaad het hart op de juiste plaats heeft.
Ik ben nooit fan van hem geweest en zal dat waarschijnlijk nooit worden, maar als hij iets goed doet, mag dat ook gezegd worden.
En door zijn gesprek met Peter heeft hij alleszins kunnen voorkomen dat Ilias vervolgd wordt en daar verdient hij zeker een pluim
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat blijf ik toch een beetje storend vinden aan dit alles, ook al was ik het gisteravond voor een groot deel ook eens met Frank.satine schreef: do 07 dec 2023, 10:05 Inderdaad heel mooi van Frank.
Ik vind het lastig dat Ilias in die slachtofferrol blijft kruipen en dat zijn omgeving daarin mee blijft gaan. Hoe erg ik het ook vind voor hem dat hij zijn onderbeen kwijt is; het gaat hem niet helpen als hij daar alleen maar andere mensen en situaties de schuld van blijft geven. Het stukje "hand in eigen boezem steken", lijkt bij hem totaal te ontbreken.
Dit staat voor mij echter volledig los van wat hem is aangedaan door Marianne, want het stukje over de klassejustitie is volledig juist, maar niet dat Marianne gestraft moet worden omdat Ilias door haar in de ellende zit. Dat heeft hij voor een groot deel aan zijn eigen gedrag te danken. En aan het lot, want een ongeluk zit nou eenmaal in een klein hoekje...
Van mij dus een gedeeltelijke pluim voor Frank.
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Een pluim voor Frank betreffende Ilias maar anderzijds een paar lappen tegen zijn oren wat betreft Marianne met haar schuld te geven van dat motor accident.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Tamara die blijft voor zichzelf opkomen hoewel je de moed in haar schoenen ziet zakken.
3 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Vince die Vicky in bedwang houdt zodat ze Marianne geen uppercut verkoopt en zich niet op de kop laat zitten door Karin. Ze moet idd maar een andere zot zoeken. Velen hadden dat trouwens al onmiddellijk gezegd na zo'n behandeling.
2 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
En hoe hij zich ook gedroeg toen Tom als een gek tegen hem stond te roepen, amper een centimeter verwijderd van zijn neus. Vince.heidiw schreef: do 14 dec 2023, 23:56 Vince die Vicky in bedwang houdt zodat ze Marianne geen uppercut verkoopt en zich niet op de kop laat zitten door Karin. Ze moet idd maar een andere zot zoeken. Velen hadden dat trouwens al onmiddellijk gezegd na zo'n behandeling.

2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Rosa, niet alleen voor haar antwoord op de onder-de-gordel-opmerking van Waldek, waarmee ze hem er op wees dat hij zijn plan mocht trekken, maar ook voor haar steun aan Simonne.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Een kleintje voor Peter om Tom erop te wijzen dat hij toch heel veel van zijn huidige ellende zelf veroorzaakt heeft.
En Rosa die eindelijk eens van zich afbeet tegen die mislukte Casanova Waldek.
En Rosa die eindelijk eens van zich afbeet tegen die mislukte Casanova Waldek.
1 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Viv om van zich af te bijten en op te komen voor zichzelf tegen Tamara. Sam om haar er op doen aansporen
3 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ze krijgt een klein pluimpje voor het feit dat ze de dingen niet langer hun beloop laat.
Ik heb het echter wel een beetje moeilijk met het feit dat ze mee een deel van het probleem is en dit niet blijkt te zien - en dat er een buitenstaander nodig is om haar te pushen dit met Tamara te bespreken.
Ik heb het echter wel een beetje moeilijk met het feit dat ze mee een deel van het probleem is en dit niet blijkt te zien - en dat er een buitenstaander nodig is om haar te pushen dit met Tamara te bespreken.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Tamara die Dries onomwonden zegt waar het op staat: dat niet hij maar Judith het slachtoffer is van zijn fratsen.
3 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Inderdaad Tamara. Hopelijk heeft dat genoeg effect om dat portie zelfmedelijden te stoppen en eens inzicht te hebben over wat hij gedaan heeft.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Lowie, omdat hij Tamara steunt.
Eddy, omdat hij via Judith Femke op de hoogte brengt