Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Summer85 »

Emma laten ze thuis want daar is ze veilig. Stan moet naar school want daar is hij veiliger :wtf:

Tom is trouwens véééééél te goed voor Judith. Elke keer verontschuldigt ze zich maar elke keer opnieuw is hij de eerste die het moet ontgelden als er iets niet naar wens verloopt.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Summer85 schreef:Emma laten ze thuis want daar is ze veilig. Stan moet naar school want daar is hij veiliger :wtf:

Tom is trouwens véééééél te goed voor Judith. Elke keer verontschuldigt ze zich maar elke keer opnieuw is hij de eerste die het moet ontgelden als er iets niet naar wens verloopt.
Ik begrijp dat Judith op dit moment op de toppen van haar tenen loopt. Judith is kwaad op wat er allemaal gebeurt, en op de situatie, maar ik heb haar geen persoonlijke verwijten naar Tom zien gooien.
Ik vind het zelfs enorm goed van haar dat ze eerlijk is en beseft dat anderen er niets aan kunnen doen, maar dat ze gewoon gek wordt van de situatie en zich daar voor excuseert. :thumbup:

Tom is eigenlijk op dat vlak een zéér goede partner voor Judith. Iemand die de zaak een beetje rustiger bekijkt en altijd zijn kalmte weet te bewaren. Door zijn rationele manier van denken en nuchter zijn, is dat alleen maar positief voor Judith en de rest van het gezin. Een beetje Ying & Yang dus! :yup: Want Judith & haar kinderen alleen, zonder af en toe een Tom die in al zijn nuchterheid oplossingen weet te bedenken, zouden de boel serieus doen escaleren.
Laatst gewijzigd door hannanaske op di 10 nov 2015, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik vond de manier waarop ze Tom wegduwde (fysiek) er over.
Ook al verontschuldigt ze zich naderhand altijd en probeert ze alles te kaderen - ze reageert soms toch wel heel bot.
En ook telkens opnieuw.

Ze mag blij zijn dat ze zo'n goeie vriend heeft - wat ze zelf ook wel weet, maar heel vaak ook vergeet.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

hannanaske schreef:Ik begrijp dat Judith op dit moment op de toppen van haar tenen loopt. Judith is kwaad op wat er allemaal gebeurt, en op de situatie, maar ik heb haar geen persoonlijke verwijten naar Tom zien gooien.
Ze beet hem toch meteen toe dat hij toch beloofd had dat hij het zou regelen? En dan daarna inderdaad nog de manier waarop ze zijn arm weg mepte... Ik begrijp dat ze op de toppen van haar tenen loopt, hoor, maar waarom moet dat altijd op Tom uitgewerkt worden? :-?

Judith zal vast wel beseffen dat ze het enorm getroffen heeft met hem, wat ze inderdaad ook wel zegt de laatste tijd. Ik zie bij haar dus wel dankbaarheid, maar het is altijd achteraf, en liefde voor- of warmte richting hem kan ik niet echt ontdekken eerlijk gezegd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Christel schreef:
hannanaske schreef:Ik begrijp dat Judith op dit moment op de toppen van haar tenen loopt. Judith is kwaad op wat er allemaal gebeurt, en op de situatie, maar ik heb haar geen persoonlijke verwijten naar Tom zien gooien.
Ze beet hem toch meteen toe dat hij toch beloofd had dat hij het zou regelen? En dan daarna inderdaad nog de manier waarop ze zijn arm weg mepte... Ik begrijp dat ze op de toppen van haar tenen loopt, hoor, maar waarom moet dat altijd op Tom uitgewerkt worden? :-?

Judith zal vast wel beseffen dat ze het enorm getroffen heeft met hem, wat ze inderdaad ook wel zegt de laatste tijd. Ik zie bij haar dus wel dankbaarheid, maar het is altijd achteraf, en liefde voor- of warmte richting hem kan ik niet echt ontdekken eerlijk gezegd...
Maar ik volg je redenering wel hoor. ;) Ik probeerde het een beetje te nuanceren omdat ik haar nu ook niet te streng wil aanpakken :lol: Ze heeft eerder al veel heftiger gereageerd op enkel wat geruchten (Jens, Geert, Marianne) Deze situatie is ernstig en verdient van mij wel een beetje krediet. Het feit dat ze tenminste toegeeft dat ze zo doet omdat ze angstig is, vind ik al positief voor iemand als Judith! En tjah... Tom weet ondertussen al dat Judith snel de controle kwijt raakt, maar blijkbaar ziet hij haar daarom niet minder graag.
En als je over je toeren bent, is het vaak de eerste persoon waarmee je in aanraking komt de pechvogel hé.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Met zo'n vriendin moet die kerel wel stalen zenuwen hebben. Volgens mij verdient Tom ruimschoots de Nobelprijs voor geduld.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tssss noh! Eerst moest hij al die kritiek accepteren omtrent zijn moe, nu dit weer. Hij houdt wel dapper stand vind ik.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap eigenlijk niet dat Tom zo snel zeker was dat Danny in Spanje zou zijn. Dat DNA was helemaal niet zo veelzeggend en dat zou hij als advocaat toch mogen weten. Bovendien heeft hij eerder in deze zaak zelf meegemaakt dat Emma haar DNA werd gevonden in een huisje in de ardennen, terwijl zij daar nog nooit geweest is.
Laatst gewijzigd door tvx1 op di 24 nov 2015, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik had Tom toch ook verstandiger ingeschat...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Tom was toch niet de enige die dacht dat alles veilig was?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

jessie V. schreef:Tom was toch niet de enige die dacht dat alles veilig was?
Nee, maar dat maakt Tom niet minder lichtgelovig.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Komaan zeg, wie heeft er nu gelooft dat Danny in Spanje zat? Met de retour stoomboot van de goede Sint dan mss? :lol:
En als je iets WIL geloven geloof je het des te gemakkelijker.
0 x
Potentia Principatum
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, eigenlijk zijn ze er gewoon allemaal ingetuimeld...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Allemaal, ja. En niet alleen Tom.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

jessie V. schreef:Allemaal, ja. En niet alleen Tom.
Allemaal, ja, maar bedenk wel dat Tim door het verspreiden van zijn wishful thinking theorie over Danny, de algemene intuimeling nog een handje heeft geholpen.
0 x
Plaats reactie