Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Nog geen rang
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Wie es er zo sterk dat hij Waldek bewusteloos kan slaan ? Simon ? Julia ? Dan eerder Frank, alhoewel dat voor mij veel te voor de hand liggend is...
Hij is natuurlijk wel redelijk rustig ingegaan op het voorstel om af te spreken of hij/zij heeft er hem met een vals voorwendsel ingeluisd...
Ik denk dat het Julia is...
Hij is natuurlijk wel redelijk rustig ingegaan op het voorstel om af te spreken of hij/zij heeft er hem met een vals voorwendsel ingeluisd...
Ik denk dat het Julia is...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Het zou natuurlijk wel kunnen dat het Julia is.
Dat ze na haar 'avontuurtje' met Luc zo in the mood was dat ze er meteen dan maar ten volle is voor gegaan.
Het lijkt me alleen niet meteen haar 'manier van werken'.
Het leek me wel een afgelegen plaats waar Waldek lag, ben benieuwd hoe lang het duurt eer ze hem vinden.
En of hij nog leeft.
Dat ze na haar 'avontuurtje' met Luc zo in the mood was dat ze er meteen dan maar ten volle is voor gegaan.
Het lijkt me alleen niet meteen haar 'manier van werken'.
Het leek me wel een afgelegen plaats waar Waldek lag, ben benieuwd hoe lang het duurt eer ze hem vinden.
En of hij nog leeft.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Er was wel een val voor hem opgezet, dus met voorbedachte rade. Ik sluit Simonne toch niet helemaal uit. Angele had haar net verteld van de klacht die hij tegen Frank had ingediend en Simonne is momenteel nou niet direct het meest evenwichtige mens. Eigenlijk behoorlijk hysterisch.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Dat is ook waar, we blijven met (minstens) drie verdachten zitten.
Julia, Simonne en Frank.
Mayra lijkt mij minder voor de hand liggend, ik zie niet meteen een motief.
Tenzij ze haar dochter voor haar alleen wil, maar dan is dit toch wel erg drastisch.
Edit: of zou heethoofd Eddy er iets mee te maken hebben, om zijn beste vriend Frank te wreken?
Julia, Simonne en Frank.
Tenzij ze haar dochter voor haar alleen wil, maar dan is dit toch wel erg drastisch.
Edit: of zou heethoofd Eddy er iets mee te maken hebben, om zijn beste vriend Frank te wreken?
0 x
-
- Poster rang 5
Om terug in de bak te vliegen? Nee, denk niet dat hij eraan zou meewerken.satine schreef: Edit: of zou heethoofd Eddy er iets mee te maken hebben, om zijn beste vriend Frank te wreken?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Slim zou het zeker niet zijn, vandaar 'heethoofd', want Eddy denk niet altijd na voor hij iets doet.
En hij is zeker ook geen vriend van Waldek.
0 x
-
- Poster rang 5
Nee, maar hij heeft op zich geen rechtstreekse problemen met Waldek dus waarom zou hij dan daaraan meedoen?satine schreef:Slim zou het zeker niet zijn, vandaar 'heethoofd', want Eddy denk niet altijd na voor hij iets doet.
Waldek leek me ook eerder verdoofd dan neergeslagen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5
Wie weet heeft dat telefoontje er helemaal niets mee te maken en was dat een misleidend toeval dat aanvankelijk weer tot de verkeerde verdachten zal leiden bij de politie? Dat zou niet de eerste keer zijn.nounake schreef:Ja ik ook maar waarom stond er dan "Simonne " op de display van zijn GSM toen hij gebeld werd ....Nicolaske schreef:Ik veronderstel dat hij gewoon gewond is, maar eerlijk gezegd zou ik Waldek niet missen, hoor...
In ieder geval ben ik ervan overtuigd dat het Julia is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Het lijkt mij toch alsof hij neergeslagen is, of is dat geen bloed onder zijn mond?lord F. schreef:Waldek leek me ook eerder verdoofd dan neergeslagen.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ja hij was zeker gekwetst aan zijn neus en mond en zo. Op deze foto lijkt het alsof hij gewoon in slaap gevallen is 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568

0 x
-
- x 435
Hij kan natuurlijk ook aangereden zijn.satine schreef:Het lijkt mij toch alsof hij neergeslagen is, of is dat geen bloed onder zijn mond?lord F. schreef:Waldek leek me ook eerder verdoofd dan neergeslagen.
Het was nu toch ook geen gewoon telefoontje, hé. Ze belde hem duidelijk met de vraag om zo snel mogelijk te komen (al weten we niet waarheen hij moest gaan). Ik denk toch dat het zeker Simonne was, want Waldek kan toch nog steeds het verschil horen tussen de stem van Simonne en pakweg Frank zou ik zo zeggen.Crackers schreef:Wie weet heeft dat telefoontje er helemaal niets mee te maken en was dat een misleidend toeval dat aanvankelijk weer tot de verkeerde verdachten zal leiden bij de politie? Dat zou niet de eerste keer zijn.nounake schreef:Ja ik ook maar waarom stond er dan "Simonne " op de display van zijn GSM toen hij gebeld werd ....Nicolaske schreef:Ik veronderstel dat hij gewoon gewond is, maar eerlijk gezegd zou ik Waldek niet missen, hoor...
In ieder geval ben ik ervan overtuigd dat het Julia is.
Frank kunnen we schrappen, die zat in de wagen met Tim en Dieter toen Waldek "verdween". Een beter alibi kun je je nauwelijks wensen. Die scène met Frank die thuis afgezet wordt door de agenten zat er niet voor niets tussen. Eddy zou idd een verdachte kunnen zijn, net als Junes, om hunne copain Frank te wreken. Om gelijkaardige reden is Angèle een mogelijke verdachte, maar in haar geval dan om haar zus te wreken. Ook Ann en Marianne zouden hier een hand in kunnen hebben, aangezien beiden er voordeel uit halen als Papa Wally uitgeschakeld is. Marianne heeft echter met Leo wel een sterk alibi.satine schreef:Dat is ook waar, we blijven met (minstens) drie verdachten zitten.
Julia, Simonne en Frank.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wie het ook is, het moet dichtbij de werkplek van de kabouters geweest zijn, want Waldek zei tegen Adil dat hij "over tien minuutjes terug was". Dan vallen toch een paar verdachten af...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
@ tvx1 het kan toch dat Simonne hem belde om dringend te komen maar dat hij op weg naar daar neergeslagen werd door iemand die hem stond op te wachten en die wist dat Waldek daar vroeg of laat moest passeren op weg naar huis of naar eender waar. Of dat hij onderweg is aangereden door iemand, opzettelijk of onopzettelijk.
Maar het is toch niet omdat Simonne hem belde dat zij hem heeft neergeklopt of heeft laten neerkloppen?
Maar het is toch niet omdat Simonne hem belde dat zij hem heeft neergeklopt of heeft laten neerkloppen?

0 x
-
- x 435
Dat zeg ik toch niet. Wanneer ik schreef ik denk dat het zeker Simonne, dan bedoelde ik dat ik zeker ben dat Simonne gebeld heeft. Maar zij kan het toch zeker wel gedaan hebben. Ze heeft hem toch niet zomaar gebeld en gevraagd om af te komen.Crackers schreef:@ tvx1 het kan toch dat Simonne hem belde om dringend te komen maar dat hij op weg naar daar neergeslagen werd door iemand die hem stond op te wachten en die wist dat Waldek daar vroeg of laat moest passeren op weg naar huis of naar eender waar. Of dat hij onderweg is aangereden door iemand, opzettelijk of onopzettelijk.
0 x