ikke schreef: do 21 feb 2019, 12:42
Ik had nochtans wel de indruk dat Karin(in die superkorte tijd dat ze terug samen was met Steven) echt wel rekening hield met zijn gezondheidstoestand/ziekte, en dat zonder hem te betuttelen.
Die indruk had ik zeker ook! Maar ik denk echt dat Steven destijds gewoon de afweging heeft gemaakt bij wie hij met zekerheid het comfortabelste zou eindigen. Anders kan ik echt geen verklaring vinden voor zijn ge-wissel tussen eerst Rosa, toen weer Karin, en uiteindelijk toch weer Rosa. Want gevoelens wisselen zo snel niet, dus moet het een berekende keuze zijn.
En aangezien we zowat elke dag op een mierzoete manier voorgeschoteld krijgen hoe Rosa hem langs alle kanten pampert en naar de ogen kijkt, en hij zich dat tegenwoordig heel gewillig aan laat leunen, krijg ik hoe langer hoe meer de indruk dat Steven vooral op zoek was naar iemand die hem volledig volgt en in alles tegemoet komt zonder met haar ogen te knipperen. En dat laatste zou Karin nooit doen, juist omdat ze hem nooit zou betuttelen.
Normaal gesproken zou ik het overigens ook niet abnormaal vinden dat iemand nog inzit met de gezondheidstoestand van zijn ex, maar in dit geval wel. Steven is gewoon niet zuiver op de graat wat dat betreft...