Beau sejour
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
Glenny
- Poster rang 1

Re: Beau sejour
opvallend blijft die scene in aflevering 2 waarin de 5 zieners Kato zien in de kerk. Ik vraag me af wat Cyril moet gedacht hebben toen Vinken hem vroeg of hij Kato zag... die moet toch iets gedacht van die 5.... 
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

ik ben verder gegaan met het fileren van aflevering 2 en heb 2 opmerkelijke conclusies: het was Cyril die Ines de foute cd gaf op de begrafenis en volgens mij was het expres, als je goed kijkt naar het moment dat Marcus & Luc zich kwaad maken daarover lijkt Cyril heel efkes te lachen, ik kan euh, spoken zien maar het lijkt me zo. Indien van wel, gewoon om ruzie te stoken tussen zijn vader & Luc ? Of is er meer aan de hand ? Persoonlijk zijn Cyril en de grootmoeder mijn top verdachten.
Nog omtrent die scene vind ik het raar dat Sofia niet bij de kist staat om de mensen te begroeten die binnen komen, oké ze ging meteen naar Leon maar ik vind het toch iewat vreemd.
Nog omtrent die scene vind ik het raar dat Sofia niet bij de kist staat om de mensen te begroeten die binnen komen, oké ze ging meteen naar Leon maar ik vind het toch iewat vreemd.
0 x
-
Manuelke
- Nog geen rang
Ik herken de muziek die ze speelden daar aan de caravan maar kan niet op de titel of de uitvoerder komen. kan iemand mij helpen>
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

aflevering 6 was zeer goed, de beste na 1 & 2 ! De scene waarin de moeder van Kato realiseert dat ze er nog is, vond ik subliem. Ik werd er bijna emotioneel van. Wat ik wel wat jammer vond, maar daar 'vreesde' ik al voor is dat Kato en Charlie echt een euh, relatie krijgen en dat ze ook naar bed gingen, dat laatste had ik liever niet gezien omdat Kato nog altijd een geest blijft en seks met een geest ?
maar de aflevering was echt heel heel goed, ik ga de serie ontzettend missen, dat kan ik nu al zeggen ondanks we nog 4 stuks voor de kiezen hebben !!
maar de aflevering was echt heel heel goed, ik ga de serie ontzettend missen, dat kan ik nu al zeggen ondanks we nog 4 stuks voor de kiezen hebben !!
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Tja, tis meer iets in zijn fantasie he.. Hij vroeg t zichzelf toch af, hoe dat nu eigenlijk kon omdat ze zo echt lijkt..
Wie zou neergeschoten zijn? En zou hij dan ook geest worden?
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

karolien85 schreef:Tja, tis meer iets in zijn fantasie he.. Hij vroeg t zichzelf toch af, hoe dat nu eigenlijk kon omdat ze zo echt lijkt.. Het kwam de schelm van Vinken goed uit dat hij monddood werd gemaakt, hij zal tegen Blom wel een verhaaltje verzinnen dat hij hem aanviel...
hoogstwaarschijnlijk is Hannes gedood, kan ook zijn dat ie niet dood is maar ik vermoed van wel en wellicht gaan ze het bij één geest houden, dat lijkt me het best eerlijk gezegd.
Tja, wat als Kato een hallucinatie is, Luc: drank, Ines: drugs, Charlie: in een gesticht gezeten maar wat dan met Vinken en Sofia ? Het worden nog spannende afleveringen...
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

helaas, de korte inhouden die je in de Tv-gids op Eén kon bekijken, zijn weg... vorige week kon je een of twee zondagen verder lezen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Best zeker?annekeHU schreef:helaas, de korte inhouden die je in de Tv-gids op Eén kon bekijken, zijn weg... vorige week kon je een of twee zondagen verder lezen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- annekeHU
- Poster rang 4

Nee, ik vind dat dus niet leuk.. ik heb graag al vooraf een idee welke richting een verhaal uit gaat! Wie ze niet wil lezen , moet maar wegblijven op die pagina's.lord F. schreef:Best zeker?annekeHU schreef:helaas, de korte inhouden die je in de Tv-gids op Eén kon bekijken, zijn weg... vorige week kon je een of twee zondagen verder lezen.
Maar wellicht hebben ze die teksten verwijderd omdat je niet te weten zou komen, wie van de twee in de politiecombo nu dood is... ( of tenminste zwaar gekwetst)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Lees je dan ook al een week vooruit de korte inhouden van Thuis zodat je vooraf al weet wat er allemaal gaat gebeuren?annekeHU schreef:Nee, ik vind dat dus niet leuk.. ik heb graag al vooraf een idee welke richting een verhaal uit gaat! Wie ze niet wil lezen , moet maar wegblijven op die pagina's.lord F. schreef:Best zeker?annekeHU schreef:helaas, de korte inhouden die je in de Tv-gids op Eén kon bekijken, zijn weg... vorige week kon je een of twee zondagen verder lezen.
Maar wellicht hebben ze die teksten verwijderd omdat je niet te weten zou komen, wie van de twee in de politiecombo nu dood is... ( of tenminste zwaar gekwetst)
Goeie aflevering trouwens vandaag. Ik gok dat Vinken die vechtpartij gepland had en dat hij van plan was om Vanderkerk dood te schieten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Bedenking van de dag:
Is het meisje in Nederland (de andere kamer 108) nu niet vermoord rond dezelfde tijdspanne dat Sofia's moeder gestorven is en alles uitgekomen van die affaire van Leons vader en Sofia's moeder.
Is het meisje in Nederland (de andere kamer 108) nu niet vermoord rond dezelfde tijdspanne dat Sofia's moeder gestorven is en alles uitgekomen van die affaire van Leons vader en Sofia's moeder.
0 x

- annekeHU
- Poster rang 4

Ik lees de spoilers altijd vooraf, al zijn die van Thuis zodanig zwak dat het eigenlijk verloren moeite is.lord F. schreef:Lees je dan ook al een week vooruit de korte inhouden van Thuis zodat je vooraf al weet wat er allemaal gaat gebeuren?
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Dat meisje werd exact 5 jaar eerder dan kato vermoord, maar dat meisje bleek ook paardrijles te geven aan kinderen. Ik denk niet dat die moeder van sophia elke keer naar Nederland ging om les te geven. Maar als die vader zolang geheimen heeft ivm de dood van hun mama, kan het zijn dat ze nog dingen in petto hebben.
Ik moest lachen met de mislukte poging van Alexander. Dat dna pakken is mislukt. Shneider lijkt al in te zien dat em ook vaak lijkt tegen te werken. Het wordt warm voor hem. Als hij dan nog de moordenaar blijkt te zijn zal em toch door de mand moeten vallen he
Ik moest lachen met de mislukte poging van Alexander. Dat dna pakken is mislukt. Shneider lijkt al in te zien dat em ook vaak lijkt tegen te werken. Het wordt warm voor hem. Als hij dan nog de moordenaar blijkt te zijn zal em toch door de mand moeten vallen he
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
S.A. Conrad Uno
- Nog geen rang
Waarom niet? Dilsen-Stokkem ligt tegen de Nederlandse grens.hannanaske schreef:Ik denk niet dat die moeder van sophia elke keer naar Nederland ging om les te geven.
0 x