Het grote SPOILER-topic (SPOILER ALERT P. 10!!!)
-
- x 435
Re: Het grote SPOILER-topic (SPOILER ALERT P. 10!!!)
Hoe kan Danny het zijn geweest als hij bezig is met het onderzoek? Gaat hij met zijn privé-helikopter heen en weer vliegen van de Ardennen en terug? Denk het niet...
0 x
-
- Poster rang 2
wat Tom zei, klopt wel: men weet bitter weinig van Geert's verleden.
0 x
-
- Nog geen rang
Dat auto-ongeluk kan toch ook geert zijn die terug naar huis is gegaan omdat iedereen hem bleef bellen. Het ongeluk was toch bij marianne of vergis ik mij.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Het kan zijn dat ze niet in de Ardennen zit, maar dat hij haar GSM daar heeft weggesmeten om het onderzoek op een dwaalspoor te zetten.Incresque schreef:Hoe kan Danny het zijn geweest als hij bezig is met het onderzoek? Gaat hij met zijn privé-helikopter heen en weer vliegen van de Ardennen en terug? Denk het niet...
0 x
-
- Nog geen rang
Idem hier!! Ik kan wel zeggen dat in september enorm spannend gaat worden!! Afwachten!!pnele schreef:Ja maar als figurant teken je wel een contract waarin staat dat je niets mag vertellen over de nog te gebeuren dingen. Ik ben gaan figureren voor een paar afleveringen in september en ben dus wel zeer veel teweten gekomen. Van sommige cliffhangers weet ik al een deel van de afloop.Deboraaaaaah schreef:Iemand die figureert en al iets meer weet wat er in september staat te gebeuren? Ik kan de spanning niet aan na het zien van die seizoensfinale!
0 x
-
- Nog geen rang
Danny is dat daar gaan leggen om Geert verdacht te maken uiteraard.Incresque schreef:Hoe kan Danny het zijn geweest als hij bezig is met het onderzoek? Gaat hij met zijn privé-helikopter heen en weer vliegen van de Ardennen en terug? Denk het niet...
0 x
- jorah69
- Poster rang 1
- x 1
- x 3
Wat ik raar vond is dat Geert en Rosa niet aanwezig waren op de Thuisdag... Geert dan toch Gui Tarstar en Rosa een ongeluk?
0 x
-
- Poster rang 3
-
- x 435
Het kan ook zijn dat Emma helemaal niet in de Ardennen zit maar ergens nabij en dat Danny de GSM in de Ardennen gedropt heeft om het onderzoek op een dwaalspoor te brengen.Incresque schreef:Hoe kan Danny het zijn geweest als hij bezig is met het onderzoek? Gaat hij met zijn privé-helikopter heen en weer vliegen van de Ardennen en terug? Denk het niet...
Al geef ik toe dat Danny niet kon weten dat Geert toevallig ook in de buurt Wéris zat. Maar goed, het blijft Thuis. Marianne zei dat Geert's moeder in Erezée woonde en dat vlak bij Wéris ligt. Gezien Wéris een boerengat is dat geen enkele bekendheid heeft zou een normaal iemand op zo'n vraag antwoorden dat het vlakbij Durbuy ligt. Dus het feit dat Marianne zei 'in Erezée, vlakbij Wéris' is ook alleen maar scenariogewijs om de kijker in een bepaalde richting te sturen omdat Wéris even ervoor genoemd werd door Tim. Je blijft immers naar een soap kijken geschreven voor scenaristen die een bepaald doel voor ogen hebben.
0 x
-
- Nog geen rang
Zowel Geert als Julia zijn momenteel met andere projecten bezig dan Thuis (vandaar ook hun tijdelijke afwezigheid in de reeks en dus ook op de Thuisdag) En Rosa had een communiefeest van een familielidJonistroobants schreef:jorah69 schreef:Wat ik raar vond is dat Geert en Rosa niet aanwezig waren op de Thuisdag... Geert dan toch Gui Tarstar en Rosa een ongeluk?
0 x
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik snap dat figuranten een contract ondertekenen maar dit is toch een spoiler-topic? Jana is in ieder geval niet dood
Heb ik gehoord van een figurante. Ik snap ook niet waarom iedereen denkt dat Jana opeens van de sokken gereden is, zij was toch in de Zus & Zo? Ik denk eerder Rosa omdat Frank al op een verlaten weggetje zat toen we hem zagen rijden (sorry voor de speculaties).

0 x
-
- Poster rang 1
Volgens mij is het Danny die een auto ongeluk heeft. Danny overleeft het dan niet, en hij is Guy tarstar waardoor het heel moeilijk word om Emma te vinden.
Ofwel is het Frank, omdat die aan het rondrijden is en niet weet waar Peggy naartoe ging.Tenzij Simonne hem dat gebeld heeft.
Waarom niet Geert? --> Omdat Ann bij de auto is, en omdat iemand Marianne en Mayra moet vinden. (Nancy gaat die niet vinden want die is Lucas aan het zoeken)
Waarom niet Rosa? --> Omdat Rosa weet waar Peggy is, en omdat zij de enigste is die Peggy kan tegen houden op tijd. Tenzij Frank ook weet waar Peggy is, dan zal het Rosa wel kunnen zijn.
Ofwel is het Frank, omdat die aan het rondrijden is en niet weet waar Peggy naartoe ging.Tenzij Simonne hem dat gebeld heeft.
Waarom niet Geert? --> Omdat Ann bij de auto is, en omdat iemand Marianne en Mayra moet vinden. (Nancy gaat die niet vinden want die is Lucas aan het zoeken)
Waarom niet Rosa? --> Omdat Rosa weet waar Peggy is, en omdat zij de enigste is die Peggy kan tegen houden op tijd. Tenzij Frank ook weet waar Peggy is, dan zal het Rosa wel kunnen zijn.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- jorah69
- Poster rang 1
- x 1
- x 3
Aangezien er al eerder was aangekondigd dat Kadèr Gürbüz terug in de huid zou kruipen van advocate Karin Baert, denk ik dat Peggy het zal overleven, maar dat ze dan in de cel vliegt...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Moderator bericht:
Dit bericht is verplaatst naar het nieuwe *Fantasie-topic *
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 3
^Dat hoort in het speculatie topic, en zelfs daar niet vrees ik. Misschien moet je maar een extreme thuis-fantasie topic aanmaken...
0 x