Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Gui Tarstar

Bericht door hannanaske »

Mja.... Toon, nu je 't zegt! Die doet plotseling ook zo raar tegen Peggy!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Poolaapje schreef:Allez toch ne smeerlap.
Het initiatief kwam nochtans volledig van Emma. Een beetje ongeloofwaardig vind ik zelf.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Omega schreef:
Het initiatief kwam nochtans volledig van Emma. Een beetje ongeloofwaardig vind ik zelf.
Bovendien weet zij wie het is. Ze heeft hem al een paar keer ontmoet en de gevoelens zijn duidelijk wederzijds. Dat maakt dit nog vreemder.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

tvx1 schreef:
Omega schreef:
Bovendien weet zij wie het is. Ze heeft hem al een paar keer ontmoet en de gevoelens zijn duidelijk wederzijds. Dat maakt dit nog vreemder.
Het initiatief kwam toch helemaal niet van haar. Je ziet haar zelfs even twijfelen of ze het zou doen (niet lang ok, maar toch). Hij heeft haar al helemaal rond zijn vinger gedraaid.
0 x
Afbeelding
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Ik denk dat in dit het geval het niet zo simplistisch is als 'het is haar initiatief.'
Maar zelfs als dat zo zou zijn,
Waarom zou het ongeloofwaardig zijn als het initiatief van Emma zou komen?
Ik denk dat dat in het echt best wel gebeurd.

Trouwens dit insinueert niet dat ik de psychologische druk dat onze guitaarster op haar legt niet best groot is(haar vertrouwen winnen, haar systematisch verliefd op haar doen worden->op een moment dat ze emotioneel zwak is door de dood van haar vader gekoppeld aan haar onervarenheid).

Ik hoop dat de onthulling van GS een geweldige twist gaat zijn…ik hoop zo op een 'bad Guy' uit het verleden…

my two cents
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Tevens vind ik ook de Emma/guitarstar-lijn momenteel met voorsprong de boeiendste jeugd-verhaallijn binnen thuis.
0 x
Addict
Nog geen rang

Bericht door Addict »

Inderdaad!
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Poolaapje schreef:Het initiatief kwam toch helemaal niet van haar. Je ziet haar zelfs even twijfelen of ze het zou doen (niet lang ok, maar toch). Hij heeft haar al helemaal rond zijn vinger gedraaid.
Hij heeft het toch niet gevraagd? Of heb ik iets gemist?
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Hij vroeg of ze alleen was, en de volgende boodschap hebben we niet meer gezien, maar werd overgelaten aan onze verbeelding. En de mijne zegt dat hij een hint gegeven heeft zodat ze uit de kleren zou gaan. Vandaar dat ze even twijfelde.
0 x
Afbeelding
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

ik denk eigenlijk dat ze zich voor deze verhaallijn wat gebaseerd hebben op de film 'TRUST', ik merk vrij veel gelijkenissen tussen deze verhaallijn en de film. ;-)

Toen Guitarstar geïntroduceerd werd, ergens oktober november, dacht ik ook dat het Toon was, omdat hij toen zo foute opmerkingen maakte op Jana enzo.

Danny lijkt me eigenlijk nog de meest voor de hand liggende optie. Hij is net afgewezen door Paulien, misschien zelfs wat gefrustreerd, waardoor Emma een makkelijk 'verzetje' is. :boo:
Laatst gewijzigd door kittykattenfan op vr 09 mei 2014, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Het is nu wel duidelijk dat hij de bedoelingen heeft waarvan ik persoonlijk van in het begin dacht dat hij die had. Moest hij goede bedoelingen hebben zou hij haar hebben tegengehouden wanneer ze zich begon uit te kleden.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hier wordt gesproken over de psychologische druk die Gui gelegd zou hebben op Emma - ze zat al in een niemendalletje voor haar scherm, wetende dat ze met hem ging chatten - of zijn we vergeten hoe ze opeens te voorschijn kwam als een kleine Lolita toen ze op Jens verliefd was?
Ze is smoorverliefd op die gast - hoewel ik niet had gedacht dat ze zo snel overstag zou gaan, hij heeft het blijkbaar maar 1 keer moeten vragen.
Dan kan je moeilijk van 'druk' spreken.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Laat ons toch a.u.b. hopen dat het Adil niet is. :|
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Van mij mag het Adil zijn. Ik vind: er zijn ook al genoeg criminele, blanke slechteriken geweest in "thuis". We moeten af van het idee dat wanneer een allochtoon in een serie opduikt dat het "een goede" moet zijn terwijl dat in de realiteit niet altijd zo is.

Ik heb ergens het gevoel dat het niemand is die echt veel ouder is dan Emma. Dus Toon en Adil zouden kunnen. Hebben nog jeugdige uitstraling die iemand als Emma cool kan vinden. Ik denk niet dat ze tegen Danny heel gewoon zou zeggen "ah jij bent dus gui tarstar"?
0 x
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Maar Emma kent Toon toch niet?!
0 x
Gesloten