weg zijtheorie Toon.
Of door een loodgieter/klusjesman. Maar ik ben eigenlijk niet zeker dat dat veiligheidsschoenen zijn. De foto is heel onduidelijk. Tijdens de uitzending zagen het mij er meer "bowlingschoentjes" uit. Vandaar de verwarring met sportschoen denk ik.k de vis schreef:ik heb geen sportschoenen gezien daar?lord F. schreef:jaja, uiteraard, maar na afleveringen waarbij we Toon constant in training gezien hebben en in gezelschap van jong vrouwvolk zouden die sportschoenen in die scene bij Emma kunnen dienen om de kijker op het verkeerde been te zetten dat hij het mss wel is.
(hoewel het Danny is natuurlijk)
bedoelt ge onderstaande?
lijkt me eerder type veiligheidsschoen gedragen door de hulpdiensten
Ik wist niet dat de politie een uniek schoeisel had dat alleen zij dragen.Caligula schreef:Een soort politieschoen dus?
Kun je daar mee fietsen ook? In ieder geval lijkt het me geen Geert-schoen.
Mss niet maar ik ben wel akkoord met je!karolien85 schreef:Me not like( <---- en ja, ik weet dat dit geen correcte zin is hoor
)
wie het schoentje past trekke het aan...karolien85 schreef:Mja, lijkt me wel een Dannyschoen..
dat laat hij uitschijnen, de echte reden dat hij zo streng de touwtjes in handen wil blijven houden is dat hij moet verhinderen dat Tim onderzoeksdaden zou stellen die zijn positie als dader in gevaar brengen... voorlopig verdenkt Tim hem dan ook nog niet, maar dat moment zal nog wel komenJorinde schreef:Ik vind dat het "hoofdinspecteurschap" hem naar het hoofd gestegen is.