Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)

Gesloten
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)

Bericht door Sans »

Ik moet zeggen ik begin er ook aan te twijfelen of het ooit wel zo ver gaat komen.. Het loopt allemaal net iets te moeilijk..
En ik kan Marianne (en An) haar bedenkingen wel begrijpen.. Kurt is op het moment niet echt een super voorbeeld.. Al denk ik dat hij ook wel z'n goeie kanten heeft.. maja.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Tom was nu ook niet meteen de ideale vader hé, met zijn trackrecord van zesduizend ex-vriendinnetjes (waaronder de vrouw van zijn collega) én twee kinderen waarvan hij er eentje nooit ziet en het tweede wellicht nooit zal te weten komen dat die lieve nonkel Tom eigenlijk haar pa is :lol:

Maar dit gezegd zijnde, Ann en Mayra willen Kurt enkel als donor (à la Tom dus), hij zal nooit actief een rol spelen in het leven van het toekomstige kind. Dat zal Ann (en Marianne kennende) wel degelijk op papier komen te staan.

Weet trouwens niet hoever de wetenschap wat dit betreft staat, maar beweren dat omdat Kurt af en toe zijn zelfbeheersing verliest (heeft hij gemeen met dat ex-vrouwtje van hem) het kind dat later ook zal hebben ? Waarom is Stan dan zo'n lief baaske, dàt bewijst dus wel degelijk dat het risico wel heel miniem is...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik denk dat Kurt een leuke tweede Kerstdag zal beleven :whistle:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ja Stan is echt wel een lieve.. Daar hebben Kurt en Judith goed werk geleverd.. :razz: Emma is een ander paar mouwen maar de pubertijd kan bij de ene al lastiger zijn dan bij de andere. Dat zal ook wel goed komen. Ik snap hun twijfels, maar er vanuit gaan dat daar zogezegd probleemkinderen van gaan komen met Kurt als donor vind ik een beetje extreem. Hij wil zelf ook niet betrokken worden bij de opvoeding..
0 x
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

Hoezo kan mayra er voor zorgen dat hij zijn werk kwijt geraakt?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Jolanda_tje schreef:Hoezo kan mayra er voor zorgen dat hij zijn werk kwijt geraakt?
Als hij aan iemand iets vertelt over hun nachtelijk avontuurtje samen, zal Mayra aan iedereen zeggen dat hij haar aangerand en verkracht heeft. Met zijn gewelddadig verleden zal iedereen dat eerder geloven dan de versie die Kurt zal vertellen, namelijk dat zij hem heeft verleid. Als Mayra er die draai aan kan geven, zal Kurt zijn werk verliezen, zijn kinderen niet meer mogen zien enzovoort. Ze chanteert hem gewoon, begrijp je het?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Inderdaad.. Het is zijn woord tegen dat van haar... en hij staat er dan slechter voor.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Zeker na dat gedoe in de gang van de dokterspartij waar hij Mayra probeerde te slaan. Dat is ook niet echt slim. Er zijn ook zoveel getuigen (Ann, Tom, Judith).
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Nee hij heeft zijn woede niet echt onder controle. Hij kan wel een cursus anger management gebruiken.. Als hij zo reageert speelt het alleen maar in Mayra's voordeel. Misschien kunnen Kurt & Marianne samenwerken nu dat ze een gemeenschappelijke vijand hebben.. ;)
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Hoe hij reageerde, keur ik niet goed, maar verder moet ik Kurt wel gelijk geven: Mayra heeft een smerig spel gespeeld en hem daar eigenlijk voor "misbruikt". Maar hij zal de kans wel niet krijgen om zijn verhaal te vertellen, want Ann, Tom en Judith staan aan Mayra haar kant.
0 x
Sanne
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Heeft iemand die Daisy herkend (de actrice dan) op de foto die Emma toonde?
Of zou ze geen echte rol gaan spelen in thuis?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Prieeltje schreef:Heeft iemand die Daisy herkend (de actrice dan) op de foto die Emma toonde?
Of zou ze geen echte rol gaan spelen in thuis?
Is het niet de Daisy die we al kennen van een paar geleden? Ze werkte als masseuse voor de Fit&Fun.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee, dat denk ik niet - deze Daisy is 23... ;)
0 x
De Ponti
Nog geen rang

Bericht door De Ponti »

Die (niet zo katholieke) beschrijving van Stan en Emma was niets overdreven. 8) Perfecte opvolgster van die Natasha. :lol:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Kwam Daisy haar naam niet in de eindgeneriek? Niet op gelet.
0 x
Gesloten