Kazàn 'Kasper' Adayef (Matthias Van de Vijver)
-
- Nog geen rang
Re: Kazàn 'Kasper' Adayef (Matthias Van de Vijver)
Heeft iemand gezien wat er met Kasper gebeurd is ? Die is toch niet doorgelopen maar is moeten stoppen? Of sliep ik al zo erg ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het laatste wat ik van hem zag, was dat hij tegen een auto ging zitten, geloof ik.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Klopt wat je zegtjessie V. schreef:Het laatste wat ik van hem zag, was dat hij tegen een auto ging zitten, geloof ik.
Ik had eigelijk wel gedacht dat er meer met het verhaal Kasper ging gebeuren vandaag
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ja hij ging op de grond zitten tegen een auto. Ik denk dat hij zat te wachten op zijn schuldeisers...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik wist niet dat er écht maar 10 à 12 man ging zijnCrackers schreef:Als iedereen 50 euro en naaste familie en vrienden 100 euro of meer geeft, zal hij wel vlug aan 750 euro komen he. Dan moeten er maar 10 à 12 mensen komen.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Nog geen rang
Ik dacht dat hij iets voorhad. Maar ik kan mis zijn. Omdat iedereen veronderstelt dat hij er nog vanonderuit muist, dat hij misschien Simonneke heeft doodgereden. Ik denk dat die daar nog altijd zit en zal blijven zitten tot september. 

0 x
-
- x 435
Ja voor een feest met 150/200 genodigden is de Zus en Zo te klein....Crackers schreef:Ik wist niet dat er écht maar 10 à 12 man ging zijnCrackers schreef:Als iedereen 50 euro en naaste familie en vrienden 100 euro of meer geeft, zal hij wel vlug aan 750 euro komen he. Dan moeten er maar 10 à 12 mensen komen.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ja en toevallig allemaal ThuispersonagesCrackers schreef:
Ik wist niet dat er écht maar 10 à 12 man ging zijn

0 x
-
- x 435
en weer weinig jonge mensen... waar zaten Tibo zijn collega's ( buiten Christophe dan, zijn getuige) en zijn andere vrienden?
0 x
-
- x 435
Kasper was er toch ook?Ann+ schreef:en weer weinig jonge mensen... waar zaten Tibo zijn collega's ( buiten Christophe dan, zijn getuige) en zijn andere vrienden?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik dacht ook 'als die 5 aanwezigen elk 100 euro geven, gaat Kasper niet aan 2500 euro komen'.
En idd allemaal oude mensen. Tibo's ouders hebben we dan weer niet gezien ? En heeft hij geen broers, zussen of neven of nichten ?

En idd allemaal oude mensen. Tibo's ouders hebben we dan weer niet gezien ? En heeft hij geen broers, zussen of neven of nichten ?
0 x
-
- x 435
Nee, voor zover we weten heeft Kasper broers noch zussen.johan1969 schreef:Ik dacht ook 'als die 5 aanwezigen elk 100 euro geven, gaat Kasper niet aan 2500 euro komen'.![]()

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Inderdaad..... Johan, wel goed opletten hoor
Ik snap alleen niet waarom Kasper bij die auto ging zitten

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Millie
- Poster rang 1
Ik ook niet. Maar misschien heeft hij dan wel dingen gezien? Bv. Guy aan het raam, Femke die Simonne omver rijdt.. en misschien gaat hij later dan Femke wel chanteren.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik heb dat ook al gedacht : Kasper die tegen die auto zit zou weleens kunnen gezien hebben dat Femke Simonne heeft aangereden en vluchtmisdrijf pleegt. En vervolgens gaat hij haar chanteren want die schulden die hij moet afbetalen zullen wel een bodemloze put zijn.Millie schreef:Ik ook niet. Maar misschien heeft hij dan wel dingen gezien? Bv. Guy aan het raam, Femke die Simonne omver rijdt.. en misschien gaat hij later dan Femke wel chanteren.
0 x