Mo
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 2
ze geeft hem gewoon wat goede raad, hoe kan dat dan vernederend zijn?satine schreef:Pardon?frank schreef:woehoe, Mo kennende zal hij die opmerkingen van Simone als heel vernederend ervaren (wat het ook is natuurlijk).
ok, had ze het gedaan toen haar moeder erbij was, dán was het pas vernederend, maar nu?
het komt de relatie alleen maar ten goede (eens hij zich over zijn mannelijke trots weet te zetten

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
-
- Poster rang 4
Wel eigenlijk zegt ze gewoon dat ze heimwee heeft naar Frank.satine schreef:Pardon?frank schreef:woehoe, Mo kennende zal hij die opmerkingen van Simone als heel vernederend ervaren (wat het ook is natuurlijk).

Allez, denk dat er voor een vent niks vernederender is dan te horen dat hij een ramp is in bed.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 2
moet ze hem dan gewoon wat laten aanmodderen?frank schreef:Allez, denk dat er voor een vent niks vernederender is dan te horen dat hij een ramp is in bed.Hoe goed het ook bedoeld mocht zijn van Simone.

ik dacht dat het de bedoeling was dat je er alletwee wat aan had

0 x
Come and play with us, Danny.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb Simonne NIKS horen zeggen dat hij een ramp is in bed - integendeel
Wat moet Simonne dan doen, af en toe eens zuchten en kreunen, terwijl ze ondertussen bedenkt dat het plafond nodig eens geschilderd moet worden
dan is de lol er heel rap af hoor!
Mo vraagt blijkbaar ook de hele tijd of Simonne het wel goed vindt en of zij er ook van geniet - wel, nu heeft hij zijn antwoord, en ik vond daar niks vernederends aan.
Als een man vindt dat zijn vrouw te veel zout op de patatten doet, dan zegt die dat toch ook gewoon?
En ik vond Simmonneke toen heel lief tegen Mo, het zou pas een belediging of vernedering zijn als ze dit had besproken als er andere mensen in de buurt waren, maar dit vond ik wel een normale conversatie.
Ingrijpen, voor je moet toegeven dat je jarenlang gefaket hebt (of zou dat niet erger zijn?)

Wat moet Simonne dan doen, af en toe eens zuchten en kreunen, terwijl ze ondertussen bedenkt dat het plafond nodig eens geschilderd moet worden

dan is de lol er heel rap af hoor!
Mo vraagt blijkbaar ook de hele tijd of Simonne het wel goed vindt en of zij er ook van geniet - wel, nu heeft hij zijn antwoord, en ik vond daar niks vernederends aan.
Als een man vindt dat zijn vrouw te veel zout op de patatten doet, dan zegt die dat toch ook gewoon?

En ik vond Simmonneke toen heel lief tegen Mo, het zou pas een belediging of vernedering zijn als ze dit had besproken als er andere mensen in de buurt waren, maar dit vond ik wel een normale conversatie.
Ingrijpen, voor je moet toegeven dat je jarenlang gefaket hebt (of zou dat niet erger zijn?)

0 x
-
- Nog geen rang
oooh ik kan er echt niet meer tegen dat Mo zo alles doet om bij Youssef te zijn.
Allé, hij vindt het zelfs ni belangrijk da z'n eigen dochter komt eten , nee , als Youssef er niet bij is , ja dan is het ni goed genoeg.
Trouwens , ik ben ook wel wat uitgekeken op Mo en Simonne als koppel. Zo saai!
Allé, hij vindt het zelfs ni belangrijk da z'n eigen dochter komt eten , nee , als Youssef er niet bij is , ja dan is het ni goed genoeg.
Trouwens , ik ben ook wel wat uitgekeken op Mo en Simonne als koppel. Zo saai!

0 x
-
- Poster rang 4
De ideale schoonzoon hé'leentje schreef:oooh ik kan er echt niet meer tegen dat Mo zo alles doet om bij Youssef te zijn.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Nog geen rang
Ik vind het verschrikkelijk om te zien hoe iedereen het altijd maar tegen Femke heeft ocharme.. Ok wat Sam heeft gedaan met Aisha was niet schoon... Maar om daar nu nog altijd mee bezig te zitten... En dan altijd dat geslijm dat hij zo wat boven haalt voor die Youssef, vond het wel goe dat Simonne zei dat hij wel mocht vertrekkenfrank schreef:De ideale schoonzoon hé'leentje schreef:oooh ik kan er echt niet meer tegen dat Mo zo alles doet om bij Youssef te zijn.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
-
- Poster rang 2
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
Ik heb altijd wel tof gevonden dat Mo de cultuur van zijn land in ere wou houden, maar nu gaat hij toch wel een beetje te ver vind ik... En zeker nu Aisha duidelijk heeft laten merken dat ze het niet leuk vind... Ik denk ook dat hij een beetje blind is want ook Youssef zei het inderdaad al.. En hij dan toch nog antwoorden "je bent dan toch nog aan niemand beloofd, dan kunnen we toch iets regelen..."
0 x