thuisdag 2012

Gesloten
thomaaas
Nog geen rang

Re: thuisdag 2012

Bericht door thomaaas »

Ik ben ook net terug, mijn derde keer al. Vorige keren waren wel al lang geleden, toen nog in de zoo van Antwerpen met de laatste aflevering in avant-premiere.

Het was wel gezellig, en inderdaad nog druk gezien het weer. Maar de organisatie was echt niet voorzien op slecht weer, heel weinig plaatsen om overdekt te eten, voor de rest zelfs geen overdekte plaatsen om even te zitten. Het terrein was één grote modderpoel.

Relatief weinig randanimatie vond ik, behalve de acteurs ontmoeten was er niet echt veel te doen, vond de oude formule waar je de laatste aflevering te zien kreeg beter. Plus schandalig dat de rijen om sommige acteurs te ontmoeten al werden afgesloten 1,5 uur vroeger dan aangekondigd. Betaal je geld om deze eens te ontmoeten en dan mag je opeens niet meer, terwijl volgens het officiele programma je nog 1,5uur de tijd had. Zeker schandalig omdat ik dan wegging omdat ik toch niet meer mocht aanschuiven, en een half uurtje later passeer ik daar nog eens, en zie ik dat er ongeveer 30 nieuwe mensen achteraan stonden aan te schuiven. Uitleg van de security was dat ik maar had moeten wachten, terwijl zij mij hadden weggestuurd omdat ik toch niet mocht aanschuiven.

Voor de rest leuke dag gehad, organisatie kon wel heel wat beter vond ik.

Ontbrekende acteurs: Guy, Kasper, Lynn, David. Julia en Jens waren er wel maar alleen in de voormiddag.
0 x
eva verbist
Nog geen rang

Bericht door eva verbist »

wast leuk thomaaas??
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik ben ook terug. Ik heb het nog altijd steenkoud. Ik vond het jammer dat er naast het jagen op handtekeningen weinig te doen was. Er waren wel wat standjes waar je wat kopen maar dat was het dan. Uiteraard ging ik voor de krabbel van Tom en die heb ik gekregen. Peter had als eerste mijn t-shirt ontdekt.

Het was echt enorm nat! Brrrrrr ik stond zo te trillen dat ik bij Rosa, Waldek, Jenny en de Leo een rood plaid kreeg om wat warmer te worden.

Ik vond het ook enorm lange wachtrijen en wat ik erg ambetant vond was dat iedereen met een rolstoel of een rollator niet hoefde te wachten en overal voor werd gelaten. En er waren enorm veel rolstoelen e.d.

De slotact vond ik niet echt fantastisch. We waren er al om 10:00 en om 18:00 was ik echt wel doodop.

Doken18 ontmoet en nog een forummer. Daarnaast nog hele leuke gesprekken gevoerd enz. Het was een toffe maar steenkoude dag. Het terrein waar het werd gehouden was waardeloos. Een grote modderpoel! Relatief weinig toiletten. Ik heb geen aardappel gegeten en geen bonentoestand. Wel een worst en die was oké.

Foto's volgen nog!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
rossefurie
x 435

Bericht door rossefurie »

van die randanimatie klopt ja... maar kwam dr slechte weer... er stonde springkastele maar uiteraard geen kat op...
vele standjes sloten om half vijf....
bij luc enz heb ik op einde staan roepen en dan is hij gekomen... evenals bij tibo en bram...
0 x
eva verbist
Nog geen rang

hoe kwam het dat guy kasper lynn en david niet te zien waren?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat weet niemand Eva Verbist. Misschien uit schrik voor repercussies?
0 x

norake
Nog geen rang

Bericht door norake »

vond dat ook raar
0 x
rossefurie
x 435

idd vreeeeel persone.met handicap...
0 x
rossefurie
x 435

david lag nog steeds neer he :razz:
0 x
Bruced
Nog geen rang

Bericht door Bruced »

Dit was mijn eerste thuisdag, dus ik kan niet goed vergelijken, het viel ondanks de regen toch nog goed mee.

De meeste acteurs waren toch wel aangenaam om eens in het echt te ontmoeten: vooral Bram, Tibo en Luc vielen mij op als ambiance/gezellig. Ze toonden echt wel respect voor hun fans die stonden aan te schijven in die plensbuien.

In de rij gestaan voor Bram, Jana, Franky, Tibo /Peggy, Peter - Wim/Luc, Ivette, Luc, Julia (was er maar tot 12.30).
De rest van de stands foto's genomen langs de zijkant, geen sinecure met al dat volk, als er redelijke foto's op de camera staan zal ik ze posten.

Mooi dat Bram tijdens het podiumevenement z'n die-hard fan met haar kussensloop op het podium vroeg en er mee slowde, die slaapt vannacht niet. :lol:

Minpunt was toch beetje gebrek aan organisatie i.v.m. de regen, de achterkant van het terrein was een echte modderpoel geworden, er mochten best meer houten loopplankjes geweest zijn daar.
Laatst gewijzigd door Bruced op zo 03 jun 2012, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
rossefurie
x 435

en dat lyn :mrgreen: er niet was vond ik niet erg :lolno:
guy had ik wel graag gezien
0 x
eva verbist
Nog geen rang

en kasper ?
0 x
rossefurie
x 435

nope
0 x
eva verbist
Nog geen rang

geen fan van em?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vond het ook niet erg dat Lynn er niet was. Ik sprak een bezoeker aldaar, die was zo zat als iets en hij vond het wel jammer dat Lynn er niet was en zijn favoriet is Femke. Dat zei hij althans.

Het was één grote modderpoel. Dat was echt balen. Ook was het zo dat er ineens allerlei rijen gingen sluiten, niet volgens schema.
0 x

Gesloten