Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
-
- Poster rang 1
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Jezus Julia hoe jij weer reageerde deze avond niet normaal meer
Je bent juist paard met oogkleppen
Men dochters zouden nooit zoiets doen
en wees ne keer niet zo egoistich
Je bent juist paard met oogkleppen
Men dochters zouden nooit zoiets doen
en wees ne keer niet zo egoistich
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
De afkeer die sommige forummers hebben van sommige personages is nu onderhand wel duidelijk.
Het is niet nodig dit hier tot in het oneindige te herhalen.
Het is niet nodig dit hier tot in het oneindige te herhalen.
0 x
-
- x 435
Je kunt ook gewoon zeggen dat het om mij gaat toch; maakt geen verschil, aangezien het mijn berichten zijn die verwijderd worden... 

0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Er is inderdaad 1 bericht verwijderd. 1.
en dan nu graag

en dan nu graag

0 x
-
- x 435
Julia dus, ze was gisteren precies de kluts kwijt toen Guy verslag uitbracht over de "initiatieven" van Katrien, zou ze nu echt denken dat Guy dat uit zijn duim zuigt? 

0 x
-
- Nog geen rang
Hoewel ik vind dat de reactie van Julia nogal hysterisch is, kan ik er wel begrip voor opbrengen dat ze Guy (voorlopig) niet meer in haar buurt of die van haar dochters wil hebben. Ik kan best begrijpen dat ze zich bedrogen en gebruikt voelt. Dat ze totaal geen begrip kan opbrengen voor wat Guy met Fien gedaan heeft, daar kan ik ook nog inkomen.
Wat me echter uitermate stoort aan haar is dat ze Guy ook als mens voor de volle 100% verwerpt. En dat verdient hij volgens mij niet. Bovendien als hij dan wil praten (proberen te verklaren waarom hij zo gehandeld heeft?) dan gunt ze hem daartoe niet eens de geringste kans.
Mayra is in hetzelfde bedje ziek. Toen hij haar overlaatst vroeg om een minuutje van haar tijd kon dat ook al niet. En dan maar klagen dat tijdens hun huwelijk Guy niet bereid was om te praten .......
Weten die vrouwen eigenlijk wel wat ze willen?????
Wat me echter uitermate stoort aan haar is dat ze Guy ook als mens voor de volle 100% verwerpt. En dat verdient hij volgens mij niet. Bovendien als hij dan wil praten (proberen te verklaren waarom hij zo gehandeld heeft?) dan gunt ze hem daartoe niet eens de geringste kans.
Mayra is in hetzelfde bedje ziek. Toen hij haar overlaatst vroeg om een minuutje van haar tijd kon dat ook al niet. En dan maar klagen dat tijdens hun huwelijk Guy niet bereid was om te praten .......
Weten die vrouwen eigenlijk wel wat ze willen?????
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ja, ik denk wel dat ze weten wat ze willen: dat Guy elders gaat wonen en hen gerust laat, zodat zij verder kunnen met hun leven.
Ik vind dat zo'n gekke reactie nog niet - alle excuses van 'paniek' ten spijt, heeft Guy uiteindelijk toch wekenlang gelogen, zelfs toen hij er met zijn neus op stond te kijken hoe de auto van Fien uit het water gevist werd.
En maar de begripvolle en sociale man spelen...
Of ik ook zo zou reageren, dat weet ik gelukkig niet.
En Julia reageert inderdaad als een kip zonder kop soms - maar ik begrijp haar wel.
Ik vind dat zo'n gekke reactie nog niet - alle excuses van 'paniek' ten spijt, heeft Guy uiteindelijk toch wekenlang gelogen, zelfs toen hij er met zijn neus op stond te kijken hoe de auto van Fien uit het water gevist werd.
En maar de begripvolle en sociale man spelen...
Of ik ook zo zou reageren, dat weet ik gelukkig niet.
En Julia reageert inderdaad als een kip zonder kop soms - maar ik begrijp haar wel.
0 x
- Millie
- Poster rang 1
-
- x 435
Het is alleen de manier waarop die vooral fout is, vind ik. Natuurlijk is het voor de rest heel normaal; als je met zo'n man samengewoond hebt...
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Idd. Dan wil je die niet meer zien of horen. Maar je moet natuurlijk wel enigszins rekening houden met je dochters.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vind Julia een toffe. En sommigen zouden hier anders piepen als ze in haar plaats zouden staan.
0 x
-
- Nog geen rang
Guy, waar ze mee samengewoond heeft, vermoordt iemand. Femke, legt het aan met haar broer terwijl ze weet dat die een relatie heeft met Julia haar dochter. Leg mij eens uit hoe zij moet reageren? Ze allemaal op de koffie vragen of wat ?flupke schreef:Inderdaag, het gedrag van Julia is tegenwoordig erg onvolwassen, zowel tegenover Guy als tegenover Femke.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind Julia soms wel een beetje TE panisch over alles, zo was ze vroeger niet echt.
Maar verder denk ik er hetzelfde over als Ilsy: maak het zelf maar eens mee.
Ze is ook nog niet zo lang geleden haar man kwijt geraakt van de ene dag op de andere, dat kruipt ook niet in je koude kleren.
En het leven van een alleenstaande moeder is niet alleen rozengeur en maneschijn, dat is het al niet als alles op rolletjes loopt, laat staan dat je dan ook nog eens de dingen moet verteren die Julia voorgeschoteld krijgt.
Maar verder denk ik er hetzelfde over als Ilsy: maak het zelf maar eens mee.
Ze is ook nog niet zo lang geleden haar man kwijt geraakt van de ene dag op de andere, dat kruipt ook niet in je koude kleren.
En het leven van een alleenstaande moeder is niet alleen rozengeur en maneschijn, dat is het al niet als alles op rolletjes loopt, laat staan dat je dan ook nog eens de dingen moet verteren die Julia voorgeschoteld krijgt.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Hoe Julia Guy altijd benoemt met 'die vent' 

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind dat nog netjes - ik heb al andere benamingen gehoord voor exen! 

0 x