Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- dylan
- Poster rang 1
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
een volwassen mens loopt niet weg voor zijn problemen vind ik
en dat is nu net wat bianca gedaan heeft, weggelopen ipv de problemen het hoofd te bieden
en dat is nu net wat bianca gedaan heeft, weggelopen ipv de problemen het hoofd te bieden
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Eigenlijk heb ik me in dit alles aan zowel Tom & Marianne als aan Bianca, Mo & Jenny gestoord. Alleen aan de verhaallijn heb ik me wel eens geërgerd, net zo goed als aan de verhaallijn rond Sandrine en die hele adoptie... Zoveel (onrealistisch) gedoe rond die kindjes!
Ik vind dat in dit geval voor beide partijen wel wat te zeggen valt eigenlijk. Tom heeft zich waardeloos gedragen tegenover Bianca, Bianca wist dat ze Tom gratis bij haar kind zou krijgen toen ze het hield, Bianca & Mo hebben Marianne & Tom regelmatig geprovoceerd met hun "Mo is de vader van Robin" acties (pak die plotselinge "trouwpartij" bijvoorbeeld
), Mo heeft zich regelmatig veel te bezitterig opgesteld, Marianne heeft veel te veel tussen beide partijen lopen stoken om zo haar zin te krijgen, Jenny heeft het regelmatig niet echt tactvol aangepakt als ze het bijvoorbeeld tegen Marianne had over Bianca en Mo (met honing bereik je meer dan met azijn, dat had Jenny ook kunnen beseffen), Bianca & Mo maakten er altijd een heel drama van als Robin een dagje naar Tom ging terwijl er heus wel goed voor dat kereltje gezorgd werd, enz...
Ik neem het dus absoluut niet op voor Tom (dat blijft een van mijn minst favoriete personages), maar het feit dat Bianca en Mo zomaar met Robin vertrokken zijn naar Marokko vind ik ook geen geweldige beslissing. Wat dat betreft sluit ik me helemaal aan bij wat Crackers en Dylan ook al zeiden.

Ik vind dat in dit geval voor beide partijen wel wat te zeggen valt eigenlijk. Tom heeft zich waardeloos gedragen tegenover Bianca, Bianca wist dat ze Tom gratis bij haar kind zou krijgen toen ze het hield, Bianca & Mo hebben Marianne & Tom regelmatig geprovoceerd met hun "Mo is de vader van Robin" acties (pak die plotselinge "trouwpartij" bijvoorbeeld

Ik neem het dus absoluut niet op voor Tom (dat blijft een van mijn minst favoriete personages), maar het feit dat Bianca en Mo zomaar met Robin vertrokken zijn naar Marokko vind ik ook geen geweldige beslissing. Wat dat betreft sluit ik me helemaal aan bij wat Crackers en Dylan ook al zeiden.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Het is niet alleen onvolwassen, het is bovendien super onprofessioneel!!!!!!!!!!!dylan schreef:een volwassen mens loopt niet weg voor zijn problemen vind ik
Een huisarts die haar patiënten zomaar in de steek laat omdat het in haar privé-leven wat tegenzit!?
Bovendien zou zij meer dan wie ook (als dokter) moeten beseffen dat Robin ooit met de vraag zal komen wie zijn biologische pa is en waarom hij die nooit gekend heeft. Zal ze hem dan uitleggen dat ze indertijd als een dief in de nacht gevlucht is van Tom en dat enkel en alleen omdat haar levenspartner Mo jaloers was op het feit dat Tom de échte vader was van Robin (en daardoor nog contact zou houden met Bianca...) of zal ze zoals zovelen in haar geval tegen hem liegen en zeggen dat zijn pa hem in de steek liet. Ik vraag het me af...
Jenny heeft in heel die situatie ook een dubbelzinnige (vuile) rol gespeeld, net als in de liefdesperikelen van Rosa, net als in de heisa indertijd met Peggy, net als in haar relatie met Marianne (toen Rosa ontslagen werd door Marianne, was Jenny maar wat blij dat zij gerante kon worden), net als in haar relatie met Nina...
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Omdat Tim altijd maar moet werken? Hij heeft bijna nooit tijd voor haar ofwel is hij veel te moe. Als er dan op zo'n moment iemand je pad kruist die wel tijd voor je maakt, die attent en lief voor je is en waar je véél plezier mee kan hebben, vind ik dat eigenlijk wel begrijpelijk.Omega schreef:Stijn, ik zie het nut van zijn personage niet in. Het is ook zeer ongeloofwaardig om te zien hoe Katrien in de armen van dit individu gedreven wordt terwijl ze zoveel moeite gedaan heeft om Tim aan de haak te slaan.
Om mij geeft het de indruk een irritant, manipulatief en betweterig ventje te zijn.
En hoe Stijn met Jens omging, weet Katrien natuurlijk niet! Maar als hij verliefd is en hij krijgt duidelijke signalen terug, vind ik dat wel begrijpelijk dat hij toch nog probeert. Ik weet niet of Stijn wel zo'n slecht mens is, eerder jaloers op zijn broer Jens. Dat gedoe rond die studies gaf mij eerder het gevoel van frustratie, omdat Jens die alle talenten bezit zomaar overboord gooit, terwijl Stijn volgens mij niets liever zou willen maar het gewoon moeilijker heeft. Ook op vlak van de vrouwen!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dan is Katrien toch wel heel vlug in te pakken hoor...hannanaske schreef:Omdat Tim altijd maar moet werken? Hij heeft bijna nooit tijd voor haar ofwel is hij veel te moe. Als er dan op zo'n moment iemand je pad kruist die wel tijd voor je maakt, die attent en lief voor je is en waar je véél plezier mee kan hebben, vind ik dat eigenlijk wel begrijpelijk.Omega schreef:Stijn, ik zie het nut van zijn personage niet in. Het is ook zeer ongeloofwaardig om te zien hoe Katrien in de armen van dit individu gedreven wordt terwijl ze zoveel moeite gedaan heeft om Tim aan de haak te slaan.
Om mij geeft het de indruk een irritant, manipulatief en betweterig ventje te zijn.
Het is pas sinds de laatste tijd dat Tim zoveel moet werken, en hoe lang is Stijn eigenlijk nog maar hier?
Haar liefde voor Tim heeft blijkbaar toch niet heel diep gezeten, wat ik ook wel vreemd vind na alle moeite die ze gedaan heeft om hem terug te krijgen..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- dylan
- Poster rang 1
ja alles gaat een beetje vlugger in thuis hé zo worden mensen daar in 13 jaar volwassenChristel schreef:Dan is Katrien toch wel heel vlug in te pakken hoor...hannanaske schreef:Omdat Tim altijd maar moet werken? Hij heeft bijna nooit tijd voor haar ofwel is hij veel te moe. Als er dan op zo'n moment iemand je pad kruist die wel tijd voor je maakt, die attent en lief voor je is en waar je véél plezier mee kan hebben, vind ik dat eigenlijk wel begrijpelijk.Omega schreef:Stijn, ik zie het nut van zijn personage niet in. Het is ook zeer ongeloofwaardig om te zien hoe Katrien in de armen van dit individu gedreven wordt terwijl ze zoveel moeite gedaan heeft om Tim aan de haak te slaan.
Het is pas sinds de laatste tijd dat Tim zoveel moet werken, en hoe lang is Stijn eigenlijk nog maar hier?
Haar liefde voor Tim heeft blijkbaar toch niet heel diep gezeten, wat ik ook wel vreemd vind na alle moeite die ze gedaan heeft om hem terug te krijgen..

0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
-
- x 435
hannanaske schreef:
Omdat Tim altijd maar moet werken? Hij heeft bijna nooit tijd voor haar ofwel is hij veel te moe. Als er dan op zo'n moment iemand je pad kruist die wel tijd voor je maakt, die attent en lief voor je is en waar je véél plezier mee kan hebben, vind ik dat eigenlijk wel begrijpelijk.
Dat is een typische scenarioingreep die niet los staat van de verhaallijn tussen Stijn en Katrien. Wat ik mij afvraag is dit: waarom vinden de scenarioschrijvers dat Stijn en Katrien een koppel moet worden. Laat ons eerlijk zijn: hoelang is die Gitta nu al weg? Tim heeft gigantische offers gedaan voor Katrien en Katrien zat maanden te pushen om Gitta en Tim uit elkaar te krijgen. Met deze voorgeschiedenis is de huidige verhaallijn compleet ridicuul.
0 x
-
- Poster rang 5
Het is ook niet gezegd dat Stijn en Katrien een koppel gaan worden hé.
Katrien verschoot blijkbaar toch ook van haarzelf bij die kus gisteren. Wellicht is het voor haar iets spannends en nieuws (vooral omdat Tim momenteel minder aandacht kan geven aan haar) maar als het erop aankomt zal ze uiteindelijk wellicht toch voor Tim kiezen. Ze kent ook Stijn z'n creepy kantjes nog niet hé.
Katrien verschoot blijkbaar toch ook van haarzelf bij die kus gisteren. Wellicht is het voor haar iets spannends en nieuws (vooral omdat Tim momenteel minder aandacht kan geven aan haar) maar als het erop aankomt zal ze uiteindelijk wellicht toch voor Tim kiezen. Ze kent ook Stijn z'n creepy kantjes nog niet hé.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
^^Ik vraag me af of dat 'creepy'-kantje iets is waar de scenarioschrijvers bewust voor kiezen. Misschien is het wel het acteergedrag van die Kwinten van Helden dat Stijn onbedoeld een eng kantje geeft. 

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Een soap gebruikt maatschappelijke thema's die uit het leven gegrepen zijn, maar het blijft wel nog altijd fictie. Als het echt gebaseerd zou zijn op het dagelijkse leven, zou die soap zeker geen 3000 afleveringen bestaan want er zou geen kat naar kijken.
En zelfs dan nog: ik ken koppels in het echte leven die slechts na drie ontmoetingen al verliefd werden en een relatie begonnen, dus zo onrealistisch zal het dan ook wel niet zijn!
En zelfs dan nog: ik ken koppels in het echte leven die slechts na drie ontmoetingen al verliefd werden en een relatie begonnen, dus zo onrealistisch zal het dan ook wel niet zijn!

0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik erger mij het meest aan Luc. Hoe hij praat, hoe hij zich kleedt, zijn manier van denken.
Maar! Tegelijkertijd vind ik dat hij dat supergoed doet. Hij bevestigt constant wat voor een ploert hij is. Dus hij mag zeker niet verdwijnen.
Maar! Tegelijkertijd vind ik dat hij dat supergoed doet. Hij bevestigt constant wat voor een ploert hij is. Dus hij mag zeker niet verdwijnen.

0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- Ganja
- Poster rang 3
Ik ben het hier niet mee eens.hannanaske schreef:
Omdat Tim altijd maar moet werken? Hij heeft bijna nooit tijd voor haar ofwel is hij veel te moe. Als er dan op zo'n moment iemand je pad kruist die wel tijd voor je maakt, die attent en lief voor je is en waar je véél plezier mee kan hebben, vind ik dat eigenlijk wel begrijpelijk.
Ik vindt dat niet begrijpelijk dat Katrien vreemd gaat omdat ze eventjes minder aandacht krijgt van Tim.
Als dit in real life ook begrijpelijk wordt gevonden dan schrik ik er niet van dat er zoveel scheidingen zijn.
In mijn ogen had Katrien met Tim moeten praten. Ze kon hem toch gewoon zeggen ik voel me verwaarloosd en ik vindt dat je teveel werkt. Dan had Tim er misschien iets kunnen aan doen, of had hij haar gezegd het gaat binnenkort beteren het is maar tijdelijk. Persoonlijk vindt ik eventjes geen aandacht krijgen van je partner geen begrijpelijke reden om vreemd te gaan.
Ik heb eerder zo iets van Katrien ziet Tim niet graag genoeg wat eigenlijk onbegrijpelijk is omdat ze er eerst kei hard voor gevochten heeft om hem terug te krijgen, en dan heeft ze hem, en hij gaat eventjes hard werken en boem patat madam gaat vreemd want ze voelt zich verwaarloosd

Maar ja dat doen ze nooit of nauwelijks in soaps écht praten over wat hun dwars zit wat ik soms wel spijtig vindt want soms geeft dit een slecht voorbeeld, zo van je krijgt eventjes geen aandacht van je partner omdat die zich eventjes te pletter werkt en boem patat je valt in de armen van iemand die je wel aandacht geeft

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Tim is een vrij saai iemand en Stijn brengt leven in de brouwerij, alles met Stijn is nieuw en dus spannend.
Ik heb het er ook moeilijk mee hoe Katrien zich gedraagt, maar ik vind de dochters van Julia sowieso behoorlijk verwend/eisend uit de hoek komen.
Ik heb het er ook moeilijk mee hoe Katrien zich gedraagt, maar ik vind de dochters van Julia sowieso behoorlijk verwend/eisend uit de hoek komen.
0 x
-
- Poster rang 1
Tim is zo'n personage waarbij je je afvraagt: wat doet dat in die soap? Krijgt weinig echte verhaallijnen en je weet eigenlijk niet wie hij is. Karakter krijgt weinig diepgang.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik kijk nu al een paar maanden naar die serie en ik weet eigenlijk niets over Tim, behalve dat hij politieagent is!
Hij gaat altijd werken en als hij thuis is, is hij moe. Dat lijkt me ook geen al te leuke ervaring voor zo'n jong meisje. Ik herinner me dat ze vorige maand al zei dat ze nog es wilde uitgaan want het het enige wat ze nog samen deden, was op de bank zitten. Dus hiermee had ze toch al aangetoond dat ze niet zo blij was met de situatie en toch is er nog niets veranderd. Tim zal daar ongetwijfeld ook niet veel kunnen aan doen als hij zo'n drukke job heeft, maar ik snap ook dat dit met een student met zeeën van tijd niet goed matcht. Katrien kan maar beter es tijd voor zichzelf nemen en denken wat ze precies wil. Tim aan het lijntje houden en achter zijn rug met Stijn afspreken is natuurlijk geen goed idee!
En Ganja: praten in een serie???
Ik hoop dat jij geen ambities hebt om een serie te maken, dan! Na een maand gaan ze 't mogen afvoeren 

En Ganja: praten in een serie???

0 x