Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door satine »

Inderdaad - en de laatste tijd is ze wel heel erg bezig.
Soms denk ik wel eens dat ze de volgende scène gaat binnenkomen zoals een indiaan op oorlogspad: compleet met mocassins, verf op haar gezicht en pluimen in haar haar. :lol:
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Marianne liet haar ook weer eens van haar schoonste kant zien tov Peggy :mrgreen:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Viel me tegen van Peggy dat ze erin trapte. Ik had gedacht dat ze slimmer was.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Vond ik ook wel apart, dat ze erop in ging. Vooral daarom denk ik dat Peggy zelf beseft heeft dat Tom niks liever wil dan co-ouderschap en dat ze dit dus doet omdat ze hem wel echt wil steunen. Zeker na dat fiasco met Robin een paar dagen geleden... Ze had blijkbaar nog maar een klein duwtje nodig en Marianne heeft daar handig op in gespeeld. Als dat niet zo geweest was, en Peggy was er echt 100% op tegen geweest, dan geloof ik nooit dat ze zich had laten ompraten door Marianne.

Hoewel ik de acties van Marianne nogal verwerpelijk vind, moet ik wel zeggen dat ze het slim speelt! Op dit moment tenminste, want het zou heel goed kunnen dat ze nog eens alles kwijt raakt op deze manier...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze speelt het misschien wel slim, maar wij hebben het toch allemaal wel door waar ze uiteindelijk naar toe wil en Peggy alleen maar gebruikt om haar eigen plan door te drammen. :evil: Peggy is voor Marianne van geen enkele waarde en als het co-ouderschap van Tom een feit zou worden, wordt Peggy weer terug op haar plaats gezet als de dochter van Rosa.
Marianne is nog steeds bezig de droom van de door haar verknipte foto te verwezenlijken.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Marianne was mooi gekleed gisteren helemaal in het wit met een witte collier en sobere witte oorringen
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ze speelt het misschien wel slim, maar wij hebben het toch allemaal wel door waar ze uiteindelijk naar toe wil en Peggy alleen maar gebruikt om haar eigen plan door te drammen. :evil: Peggy is voor Marianne van geen enkele waarde en als het co-ouderschap van Tom een feit zou worden, wordt Peggy weer terug op haar plaats gezet als de dochter van Rosa.
Marianne is nog steeds bezig de droom van de door haar verknipte foto te verwezenlijken.
Natuurlijk is dat duidelijk. :)
Bovendien vind ik het geen verrassing dat Peggy niet op Mariannes sympathie kan rekenen. Andersom is dat namelijk ook niet zo. Ze geven elkaar allebei geen kans, gewoon door die vete tussen Rosa en Marianne. Dat neem ik Marianne dus ook niet kwalijk, net zo goed als dat ik het Peggy niet kwalijk neem.
Wat ik echter wel "irritant" vind, en vooral ook dom, is dat Marianne zich zo blijft moeien met dingen omwille van Tom. Voor haar had die regeling met Bianca best goed kunnen verlopen als ze zich niet zo bemoeid had met alles. Ze heeft haar eigen ruiten ingegooid om "Tommeke" vooruit te helpen, en dat begrijp ik niet. Het is een volwassen kerel die er zelf een puinhoop van gemaakt heeft; dat hij het zelf dan ook maar oplost samen met zijn (wispelturige) Peggy. Ik vind dat echt zo'n kinderachtig, onvolwassen stel! :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sigz
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Sigz »

Crackers schreef:Marianne was mooi gekleed gisteren helemaal in het wit met een witte collier en sobere witte oorringen
Marianne is altijd wel stijlvol gekleed, echt een klassevrouw en toch wel één van mijn favo personages. :)
0 x
http://rossevonk.blogspot.com/
And I'm counting on a moment of truth
I'm on the edge of glory
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Jammer dat haar gedrag niet altijd zo stijlvol is ;)

Maar uiteraard is dat ook het leuke aan haar personage.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Cataclysm Child schreef:Jammer dat haar gedrag niet altijd zo stijlvol is ;)
Peggy heeft ze anders wel stijlvol weten te manipuleren. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Satine, jouw nwe foto (daarom in deze topic even) is vanuit Thuis gezien een heel bijzondere: Marianne zo dik met Bram??? Het zal vast van een thuisdag zijn o.i.d. maar ik moet er wel om glimlachen, juist omdat ik net las dat iemand voorstelde dat Marian maar voor het kindje van Paulien moet zorgen ..... Ik zag hier echt een leuke aanzet in.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Amiche, Leah is of was de leerkracht op de acteerschool van enkele jonge thuisacteurs waaronder Braam Verreth en ik denk ook Bert Verbeke; Vandaar misschien?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Peggy, de dochter van Rosa nota bene in de sofa op logement in het salon bij Marianne. Wie had dat 15 jaar geleden kunnen voorspellen?

Er zijn geen zekerheden meer :|
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

"Ik moei mij niet, ik wil alleen maar helpen". Ze heeft het al zo vaak gezegd. Ze gaat het huis van Tom en Peggy verbouwen zonder dat die daar iets van weten, maar ze moeit zich niet ze wil alleen maar helpen.
0 x
Plaats reactie