Nu zal ze wel iemand anders moeten afbreken !johan1969 schreef:Boontje komt om zijn loontje !
Ik vind Tom de meest ergerlijke figuur in Thuis, die jongen hangt aaneen van de leugens.
Verder vind ik Jenny ook ergerlijk, haar enige funktie schijnt erin te bestaan Luc af te breken.
Tom De Decker (Wim Stevens)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Re: Tom
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ze heeft keuze genoeg in elk geval!daffy duck schreef:Nu zal ze wel iemand anders moeten afbreken !johan1969 schreef:Boontje komt om zijn loontje !
Ik vind Tom de meest ergerlijke figuur in Thuis, die jongen hangt aaneen van de leugens.
Verder vind ik Jenny ook ergerlijk, haar enige funktie schijnt erin te bestaan Luc af te breken.

Tom ligt in elk geval niet meer in de bovenste schuif, Peggy waarschijnlijk ook niet, Marianne over een tijdje misschien ook niet meer als ze wat verkeerde dingen gezegd heeft, Rosa ook niet als ze Peggy teveel verdedigt, enz... Het gaat daar nog gezellig worden!

Onvoorstelbaar trouwens, dat Tom in eerste instantie ook nog gewoon durfde te zeggen dat Peggy alles gelogen had. Die jongen is echt niet te schatten!

En Bianca die niet met Jenny naar huis ging maar in het huis van de Bastiaensen bleef, daar snapte ik helemaal niks van eigenlijk.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Nu zal Jenny wel tegen Peggy kunnen zagen, dat ze haar halfzus en beste vriendin wat heeft aangedaan enz...
Ms kunnen Peggy en Tom wel gaan samenwonen in Peters appartement, al dan niet met hun boeleke.
Ms kunnen Peggy en Tom wel gaan samenwonen in Peters appartement, al dan niet met hun boeleke.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vraag me af of Tom daar nog zin in heeft, na die stunt van Peggy.johan1969 schreef:Nu zal Jenny wel tegen Peggy kunnen zagen, dat ze haar halfzus en beste vriendin wat heeft aangedaan enz...

Hij zal nog zo lang mogelijk bezig blijven om zijn eigen verantwoordelijkheden te ontlopen en de schuld op haar te schuiven denk ik, zoals hij gisteren tegenover Barbara al deed toen hij zei dat Peggy alles kapotgemaakt heeft. Kan me dus niet voorstellen dat hij nu alsnog geneigd is om voor haar te kiezen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Wat me vooral opviel was het egoistische gejammer van Marianne. En ik moest wel lachen toen de mannen de rode loper weer oprolden. EEN RODE LOPER!! En ook dat ze meteen de schuld naar Peggy schuift. Zie je wel....
Nu is iedereen overstuur omdat ze denken dat Tom een keer met Peggy naar bed is geweest en zodoende de vader van Sandrine is, maar wat ik het ergste vind is dat ze gewoon een verhouding hadden en dat weet nu alleen Rosa nog maar.
Nu is iedereen overstuur omdat ze denken dat Tom een keer met Peggy naar bed is geweest en zodoende de vader van Sandrine is, maar wat ik het ergste vind is dat ze gewoon een verhouding hadden en dat weet nu alleen Rosa nog maar.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vind ik ook. Alsof dat het ergste isJana_tje schreef:Rosa haar reactie was er anders ook wel over "het ergst van al vind ik dat Marianne nu echt bomma is van Sandrine"...

En zo egoistisch vond ik Marianne niet. Het is toch logisch dat ze het erg vond van haar huwelijk? Het oprollen van die rode loper vond ik juist kenmerkend voor alle reacties van iedereen. Dat feest is echt wel ruw onderbroken. Het zou je maar gebeuren zo...
Marianne rammelde gewoon alles achter elkaar op omdat ze geschrokken was, maar later heeft ze daar haar excuses nog voor aangeboden tegenover Jenny. Een mens zou voor minder zo reageren. En ze gaf niet alleen Peggy de schuld, maar Tom net zo goed.
De enige actie die ik ongepast vond was die van Peggy. Hoewel ik heel goed kan begrijpen dat ze de waarheid wilde vertellen, vind ik de manier waarop ze dat gedaan heeft ontzettend ongevoelig en onbeschoft. Voor Tom is het niet erg, maar voor alle anderen wel. Die kunnen nergens iets aan doen, en daar had Peggy wat mij betreft best wat rekening mee mogen houden!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
ik kan de reactie van Rosa nog wel ergens begrijpen, die rivaliteit tussen haar en Marianne duurt nu al zolang!
en ook al kunnen ze tegenwoordig samen door 1 deur, wat in het verleden allemaal gebeurd is, sluimert nog steeds, bij allebei.
als dan blijkt dat Marianne ook een bloedband heeft met Sandrine, is hààr exclusiviteit als enige 'echte' oma nu wel weg natuurlijk.
en hoewel ik de actie van Peggy zeker niet goedkeur kan ik haar toch ook begrijpen.
zij is voor de familie De Decker-Bastiaens eigenlijk niet veel meer dan de 'leverancier' van Sandrine, de grote droom van Ann.
Marianne laat toch nog geregeld horen dat ze geen hoge dunk heeft van Peggy.
en de manier waarop Tom haar in de steek laat, zo vlak voor de feestdagen... een mens zou van minder vergeten na te denken.
en ook al kunnen ze tegenwoordig samen door 1 deur, wat in het verleden allemaal gebeurd is, sluimert nog steeds, bij allebei.
als dan blijkt dat Marianne ook een bloedband heeft met Sandrine, is hààr exclusiviteit als enige 'echte' oma nu wel weg natuurlijk.
en hoewel ik de actie van Peggy zeker niet goedkeur kan ik haar toch ook begrijpen.
zij is voor de familie De Decker-Bastiaens eigenlijk niet veel meer dan de 'leverancier' van Sandrine, de grote droom van Ann.
en de manier waarop Tom haar in de steek laat, zo vlak voor de feestdagen... een mens zou van minder vergeten na te denken.

0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Hoe erg ik het ook vind voor Marianne & Geert, het werd tijd dat de waarheid aan het licht kwam.
De bom is idd ontploft, maar binnenkort ploft er terug een klein bommeke als fam. Bastiaens ontdekt dat het niet bij die ene keer bleef, maar dat hij een lange tijd een affaire heeft gehad met Peggy...
De bom is idd ontploft, maar binnenkort ploft er terug een klein bommeke als fam. Bastiaens ontdekt dat het niet bij die ene keer bleef, maar dat hij een lange tijd een affaire heeft gehad met Peggy...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Als het dat was, dan zou ik het ook nog wel begrijpen. Maar op mij kwam het juist over alsof Peggy donders goed wist waar ze mee bezig was. Ze heeft daar buiten rustig haar tijd af zitten wachten, en hoewel ze vast heel erg over haar toeren is geweest (wat te begrijpen is na Tom's waardeloze acties), kwam het op mij niet over alsof ze helemaal het noorden kwijt was. Ze heeft de boel daar gewoon op stelten willen zetten, en dat is iets wat ik niet vind kunnen, vooral omdat ze er niet alleen Tom mee geraakt heeft.satine schreef:en hoewel ik de actie van Peggy zeker niet goedkeur kan ik haar toch ook begrijpen.
En inderdaad, Marianne mag Peggy niet, maar dat geldt andersom net hetzelfde. Peggy heeft dit altijd geweten, en andersom ook altijd aan Marianne laten merken. Ze wist ook goed dat het hen alleen om Sandrine ging (die zonder Ann waarschijnlijk nooit geboren was) dus waarom dan haar kind aan Ann afstaan als ze daar niet tegen kon? Dat was om problemen vragen, al vanaf het begin. Maar het lijkt wel alsof Peggy daar patent op heeft. In die zin kan ik Marianne geen ongelijk geven, al ben ik het er natuurlijk niet mee eens dat afkomst of iets dergelijks daarmee te maken heeft.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
hoewel het hier wel het topic van Tom is...
Peggy heeft niet nagedacht, denk ik.
want dan had ze op voorhand ook wel kunnen incalculeren dat dit de relatie met Bianca op het spel zet, dit komt misschien nooit meer goed.
ook de verstandhouding tussen haar moeder en tante gaat hier onder lijden, dat zie je ook zo aankomen.
de kans dat Tom nu toch nog voor haar zal kiezen is nu ook wel zo goed als onbestaande....
dus nee, ik denk niet dat ze er over nagedacht heeft, ze heeft 'haar' moment afgewacht, dat wel - en ze kwam over alsof ze heel goed wist waar ze mee bezig was, maar ik twijfel daar aan.
en om terug ontopic te gaan
Tom verdiende dit wel vind ik eigenlijk en ik ben blij dat de kogel nu door de kerk is - of toch al voor een stukje. 

want dan had ze op voorhand ook wel kunnen incalculeren dat dit de relatie met Bianca op het spel zet, dit komt misschien nooit meer goed.
ook de verstandhouding tussen haar moeder en tante gaat hier onder lijden, dat zie je ook zo aankomen.
de kans dat Tom nu toch nog voor haar zal kiezen is nu ook wel zo goed als onbestaande....
dus nee, ik denk niet dat ze er over nagedacht heeft, ze heeft 'haar' moment afgewacht, dat wel - en ze kwam over alsof ze heel goed wist waar ze mee bezig was, maar ik twijfel daar aan.
en om terug ontopic te gaan

0 x
-
- Poster rang 5
een begrijpelijke reactie anders wel.Jana_tje schreef:Rosa haar reactie was er anders ook wel over "het ergst van al vind ik dat Marianne nu echt bomma is van Sandrine"...

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Maar die gevolgen zouden er anders toch ook geweest zijn? Hoe en wanneer ze dat bericht ook gebracht had... En dat Tom niet voor haar zal kiezen wist ze ook al. Dat heeft haar zelfs dat laatste duwtje in deze richting gegeven denk ik...satine schreef:hoewel het hier wel het topic van Tom is...![]()
Maar dit alles is inderdaad offtopic hier

0 x