Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 7
Re: Peter Vlerick
Ik snap Peter's opmerking naar Barbara wel, al had hij het wel op een rustigere manier kunnen vragen. Maar naar Tom hoe heeft hij wel een terechte opmerking gemaakt.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Peter had inderdaad groot gelijk - maar ik vind hem wel heel knorrig de laatste tijd en zo plots....jessie V. schreef:Eindelijk eens iemand die er iets van zegt als zijn personeel maar komt en gaat onder werktijd zoals ze zelf willen.
Tom ging maar even met Peggy naar bed, Barbara deed het werk wel. Bovendien heeft hij nog het lef om tegen Barbara op te merken dat de telefoontjes die ze om de haverklap krijgt "wel onder werktijd zijn, he".
Of heb ik iets gemist?
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Hoe het daar op de verschillende bedrijven toegaat, dat moet ik op mijn werk niet proberen.jessie V. schreef:Eindelijk eens iemand die er iets van zegt als zijn personeel maar komt en gaat onder werktijd zoals ze zelf willen.
Tom ging maar even met Peggy naar bed, Barbara deed het werk wel. Bovendien heeft hij nog het lef om tegen Barbara op te merken dat de telefoontjes die ze om de haverklap krijgt "wel onder werktijd zijn, he".
Zo vaak als Frank en Simonne destijds verlof namen van hun werk om naar hun therapeut te gaan.
En dan ook nog van Leo verlangen dat dat niet van hun vrije dagen afgaat.
Ik moet dat echt niet proberen. Dan kan ik binnen de korste keren m'n C4 gaan halen.
En dan nu weer op het notariaat, waar iedereen maar komt en gaat wanneer hij daartoe goesting heeft.
Rosa alleen in Ter Smissen die daar een heel hotel, café en manege bij elkaar houdt, knap werk.
Sanitechniek die maar op halve kracht werkt.
Hoe al die bedrijven het hoofd boven water weten te houden, ik vind het nog al wat.
In het echt waren ze al lang over de kop gegaan.
Maar ja, daarvoor is dit fictie natuurlijk.
Het zou niet best zijn als iedereen daar werkloos rondliep.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het wel mee eens, hij is zo plotseling omgedraaid en inderdaad knorrig.satine schreef:Peter had inderdaad groot gelijk - maar ik vind hem wel heel knorrig de laatste tijd en zo plots....jessie V. schreef:Eindelijk eens iemand die er iets van zegt als zijn personeel maar komt en gaat onder werktijd zoals ze zelf willen.
Of heb ik iets gemist?
Waarschijnlijk heeft het gedrag van Femke daar wat mee te maken, aangezien hij ook op haar positieve gedrag niet echt goed reageert... Het lijkt er wat mij betreft toch wel een beetje op dat Els gelijk gaat krijgen, en dat hij inderdaad liever een afhankelijke vriendin wil.
Maar verder vond ik het ook wel mooi dat er eindelijk iemand eens iets zei over het "werkritme" (of het ontbreken ervan eigenlijk
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik bedoelde wel, dat Tom die opmerking tegen Barbara maakte over al die telefoontjes onder werktijd en niet Peter.
Was een beetje verwarrend neergezet. Al was Peter ook niet erg vriendelijk tegen Barbara.
Tom was trouwens ook typisch Tom toen hij op Barbara haar gsm keek, terwijl zij even bij Peter was. Ik kan die man niet uitstaan (Tom dus
)
Was een beetje verwarrend neergezet. Al was Peter ook niet erg vriendelijk tegen Barbara.
Tom was trouwens ook typisch Tom toen hij op Barbara haar gsm keek, terwijl zij even bij Peter was. Ik kan die man niet uitstaan (Tom dus
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

t was dan ook iets té duidelijk dat het geen berichtjes van Ann waren.jessie V. schreef:Ik bedoelde wel, dat Tom die opmerking tegen Barbara maakte over al die telefoontjes onder werktijd en niet Peter.
Tom was trouwens ook typisch Tom toen hij op Barbara haar gsm keek, terwijl zij even bij Peter was. Ik kan die man niet uitstaan (Tom dus)
Maar anderzijds kan Barbara toch zien dat iemand haar smsjes bekeken heeft ?
Allez ja, als je plots nog een smsje ziet staan dat je nog niet gelezen hebt, maar die er wel niet als nieuw bericht staat ...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is inderdaad vreemd. Dat had haar op moeten vallen...lord F. schreef:t was dan ook iets té duidelijk dat het geen berichtjes van Ann waren.jessie V. schreef:Ik bedoelde wel, dat Tom die opmerking tegen Barbara maakte over al die telefoontjes onder werktijd en niet Peter.
Tom was trouwens ook typisch Tom toen hij op Barbara haar gsm keek, terwijl zij even bij Peter was. Ik kan die man niet uitstaan (Tom dus)
Maar anderzijds kan Barbara toch zien dat iemand haar smsjes bekeken heeft ?
Allez ja, als je plots nog een smsje ziet staan dat je nog niet gelezen hebt, maar die er wel niet als nieuw bericht staat ...
0 x
-
Dejavuke
- Nog geen rang
Het begint de laatste tijd erg op te vallen hoe Femke nooit meer tijd meer heeft voor Peter. Begin van het einde?
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zou best eens kunnen...Cataclysm Child schreef:Femke met haar therapeut, Peter met Nina?
Het valt in elk geval inderdaad wel enorm op dat het tussen die twee in rap tempo bergafwaarts gaat.
Hoewel ik vind dat iedereen een kans verdient, is het ook wel heel vreemd dat Peter Nina nu heeft aangenomen. Ik geef Tom de blaaskaak niet graag gelijk, maar ze lijkt mij toch ook allesbehalve geschikt om daar op kantoor te zitten als ze haar echt alles nog uit moeten leggen...
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Peter zal echt iemand nodig hebben om voor te zorgen zeker. Femke is nu niet meer zo afhankelijk van hem dus neemt hij Nina aan die nog alles moet vragen en dan voelt hij zich weer belangrijk...
zielige kerel eigenlijk wel als je het zo bekijkt 
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Ja, het lijkt met de dag meer en meer dat Els groot gelijk had.Mieke schreef:Peter zal echt iemand nodig hebben om voor te zorgen zeker. Femke is nu niet meer zo afhankelijk van hem dus neemt hij Nina aan die nog alles moet vragen en dan voelt hij zich weer belangrijk...zielige kerel eigenlijk wel als je het zo bekijkt
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Dejavuke schreef:Het begint de laatste tijd erg op te vallen hoe Femke nooit meer tijd meer heeft voor Peter. Begin van het einde?
Haja, en dat ze met haar 'vriendin' Vanessa iets gaat drinken na de sessie. Van die vrouw hebben we nog nooit gehoord, laat staan gezien. En zijn zulke sessies niet voor 1 persoon en 1 psycholoog, geen groepssessies.
Toen er sprake was van de Noorderzon take-away, was mijn eerste gedacht dat Femke s avonds wel veel langer zou moeten werken en dat ze Peter minder zou zien.
t Is allemaal zo voorspelbaar !
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Moet hij even vriendelijk zijn tegen Nina als Tom misschien?Mieke schreef:Peter zal echt iemand nodig hebben om voor te zorgen zeker. Femke is nu niet meer zo afhankelijk van hem dus neemt hij Nina aan die nog alles moet vragen en dan voelt hij zich weer belangrijk...zielige kerel eigenlijk wel als je het zo bekijkt
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Mieke
- Poster rang 4

neen maar ik durf wedden dat het hem daarom te doen is.lord F. schreef:Moet hij even vriendelijk zijn tegen Nina als Tom misschien?Mieke schreef:Peter zal echt iemand nodig hebben om voor te zorgen zeker. Femke is nu niet meer zo afhankelijk van hem dus neemt hij Nina aan die nog alles moet vragen en dan voelt hij zich weer belangrijk...zielige kerel eigenlijk wel als je het zo bekijkt
Vooral omdat ze hem de laatste tijd altijd zo sip laten kijken als hij Femke niet kan helpen
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...