Zei hij dat, komaan daar heeft hij nu eens totaal het recht niet toe he! Meneer is in zijn nopjes ze, want hij is nu de baas... Zal nog leuker worden in de toekomst denk ik!!satine schreef:ik kon mijn oren niet geloven gisteren: Sam die tegen Femke zei dat ze eens moest leren op haar tanden bijten.
denkt hij van zichzelf dat hij een ervaringsdeskundige is of zo?
Sam
-
manon
- Poster rang 1

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, ik kon ook niet geloven dat uitgerekend hij Femke weer eens de les las. Hij moet wat zeggen, nu hij ook dit weer zomaar in zijn schoot geworpen krijgt..manon schreef:Zei hij dat, komaan daar heeft hij nu eens totaal het recht niet toe he! Meneer is in zijn nopjes ze, want hij is nu de baas... Zal nog leuker worden in de toekomst denk ik!!satine schreef:ik kon mijn oren niet geloven gisteren: Sam die tegen Femke zei dat ze eens moest leren op haar tanden bijten.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
frank
- Poster rang 4

Maar los daarvan klopt het natuurlijk wel een beetje.Christel schreef:Inderdaad, ik kon ook niet geloven dat uitgerekend hij Femke weer eens de les las. Hij moet wat zeggen, nu hij ook dit weer zomaar in zijn schoot geworpen krijgt..manon schreef:Zei hij dat, komaan daar heeft hij nu eens totaal het recht niet toe he! Meneer is in zijn nopjes ze, want hij is nu de baas... Zal nog leuker worden in de toekomst denk ik!!satine schreef:ik kon mijn oren niet geloven gisteren: Sam die tegen Femke zei dat ze eens moest leren op haar tanden bijten.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat wel ja...frank schreef:Maar los daarvan klopt het natuurlijk wel een beetje.Christel schreef:Inderdaad, ik kon ook niet geloven dat uitgerekend hij Femke weer eens de les las. Hij moet wat zeggen, nu hij ook dit weer zomaar in zijn schoot geworpen krijgt..manon schreef:Zei hij dat, komaan daar heeft hij nu eens totaal het recht niet toe he! Meneer is in zijn nopjes ze, want hij is nu de baas... Zal nog leuker worden in de toekomst denk ik!!satine schreef:ik kon mijn oren niet geloven gisteren: Sam die tegen Femke zei dat ze eens moest leren op haar tanden bijten.
Femke maakt er ook een potje van op het moment. Maar dat hij haar op haar puntjes wijst elke keer vind ik storend. Hij heeft makkelijk praten als hij zijn adviezen zelf nooit in de praktijk heeft moeten brengen he?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mieke
- Poster rang 4

- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1385
- x 1746
- Contacteer:
die wordt vast uitgeroepen tot manager van het jaar ! Wat tact betreft tenminsteMieke schreef:Ik kan Sam zenne kop ni meer zienBah bah zo'n irritant ventje seg met een oerlelijk kapsel
![]()
![]()
Tegen Femke:"als het u niet aanstaat, vertrekt ge maar"
Z'n lesje zal nog wel komen, maar wanneer?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
frank
- Poster rang 4

ben nu ook wel geen fan van Sam, maar Femke is meestal ook wel ronduit grof tegen hem hé.Mieke schreef:Ik kan Sam zenne kop ni meer zienBah bah zo'n irritant ventje seg met een oerlelijk kapsel
![]()
![]()
Tegen Femke:"als het u niet aanstaat, vertrekt ge maar"
Z'n lesje zal nog wel komen, maar wanneer?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
-
Mieke
- Poster rang 4