Maarten

Gesloten
Imanieke
Nog geen rang

Bericht door Imanieke »

Dat zal hij wel hebben van zijn moeder dan, want geef nu toe van die Matilde is toch ook nen hoek af zenne...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Imanieke schreef:Dat zal hij wel hebben van zijn moeder dan, want geef nu toe van die Matilde is toch ook nen hoek af zenne...
er is ne serieuzen hoek af :lol: maar ik denk toch dat Mathilde intelligenter is dan haar zoon - ze doet niets positiefs met haar intelligentie, maar da's dan weer iets anders :wink:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

hola, gaat Maarten vergiftigd worden misschien ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Powerzorro
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Powerzorro »

frank schreef:hola, gaat Maarten vergiftigd worden misschien ?
Als we het ondersteunend dramatisch getinte muzieklijntje mogen geloven wel, naar ik vrees! :shock:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als hij altijd de verkeerde druppels pakt, wel...
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

ahja natuurlijk datte, Mathilde wil iedereen uit de weg zodat zij en "Jantje" ( :roll: ) samen verder kunnen.

Maar van wanneer zijn Maarten en Eva terug samen?? Ik heb da precies gemist dan :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mieke schreef:
ahja natuurlijk datte, Mathilde wil iedereen uit de weg zodat zij en "Jantje" ( :roll: ) samen verder kunnen.

Maar van wanneer zijn Maarten en Eva terug samen?? Ik heb da precies gemist dan :?
Ja, dat vroeg ik me ook af. Blijkbaar van het moment dat Werner terug interesse toonde voor Eva. :)
0 x
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:
Mieke schreef:

Ja, dat vroeg ik me ook af. Blijkbaar van het moment dat Werner terug interesse toonde voor Eva. :)
Ik heb me daar ook over verbaasd een tijdje terug, dat die twee dus schijnbaar toch nog gewoon samen zijn... Blijkbaar was Eva alleen maar boos op Maarten dat hij over Tina gelogen zou hebben, maar dan toch niet kwaad genoeg om hem ervoor aan de kant te zetten... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Ben benieuwd naar morgen hoe Mathilde zich daaruit gaat praten. :)

Allez, waarom ze een flesje "vergif" in huis staan heeft enzo. :) En wat voor product dat nu precies is
0 x
Be there at ten.
Imanieke
Nog geen rang

Bericht door Imanieke »

Ze was al goed bezig met Eva de schuld te geven vond ik maar volgens mij gaat Maarten zijnen Euro beginnen vallen vanaf nu, en gaat hij weten dat ze gevaar lopen...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

frank schreef:Ben benieuwd naar morgen hoe Mathilde zich daaruit gaat praten. :)

Allez, waarom ze een flesje "vergif" in huis staan heeft enzo. :) En wat voor product dat nu precies is
Yep.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:
frank schreef:Ben benieuwd naar morgen hoe Mathilde zich daaruit gaat praten. :)

Yep.
Inderdaad, en helemaal als Eva en Maarten de link gaan leggen tussen Eva's buikkrampen destijds, en die van Maarten nu... Het moet Eva toch opvallen dat die hetzelfde zijn? :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Christel schreef: Inderdaad, en helemaal als Eva en Maarten de link gaan leggen tussen Eva's buikkrampen destijds, en die van Maarten nu... Het moet Eva toch opvallen dat die hetzelfde zijn? :?
Ja maar Eva is niet van de slimste hè :lol: , ze zullen het weten tegen het einde van het seizoen waarschijnlijk :roll:

Maar Maarten zal zijn moeder niet gaan verwijten denk ik omdat Mathilde weet dat Maarten de overvaller van de Fit&Fun is. Ze kan hem dus goed chanteren waardoor Maarten zijn mond houdt over die druppels!

Nu nog wachten tot Eva het ontdekt van het kapotte briefje van 20euro... :o
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef:
johan1969 schreef:

Yep.
Inderdaad, en helemaal als Eva en Maarten de link gaan leggen tussen Eva's buikkrampen destijds, en die van Maarten nu... Het moet Eva toch opvallen dat die hetzelfde zijn? :?
gewoonlijk zijn het toch de mensen die je het meest ziet en mee omgaat die je het laatst verdenkt - hoeveel mensen komen er niet na jaren achter dat ze al heel lang bedrogen worden door hun beste vriend(in)?

en Mathilde is dan wel een buitenbeentje, er is nooit enige reden geweest om aan te nemen dat ze een moordlustig mens is. :wink:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

satine schreef:
en Mathilde is dan wel een buitenbeentje, er is nooit enige reden geweest om aan te nemen dat ze een moordlustig mens is. :wink:
Eva vergeet dan blijkbaar dat Mathilde Eva voor dood heeft laten liggen toen haar lief Jantje haar in mekaargeslagen had :roll:
0 x
Gesloten