Maarten
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
er is ne serieuzen hoek afImanieke schreef:Dat zal hij wel hebben van zijn moeder dan, want geef nu toe van die Matilde is toch ook nen hoek af zenne...

0 x
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 4
ahja natuurlijk datte, Mathilde wil iedereen uit de weg zodat zij en "Jantje" (frank schreef:hola, gaat Maarten vergiftigd worden misschien ?

Maar van wanneer zijn Maarten en Eva terug samen?? Ik heb da precies gemist dan

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 4
Ja, dat vroeg ik me ook af. Blijkbaar van het moment dat Werner terug interesse toonde voor Eva.Mieke schreef:ahja natuurlijk datte, Mathilde wil iedereen uit de weg zodat zij en "Jantje" (frank schreef:hola, gaat Maarten vergiftigd worden misschien ?) samen verder kunnen.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik heb me daar ook over verbaasd een tijdje terug, dat die twee dus schijnbaar toch nog gewoon samen zijn... Blijkbaar was Eva alleen maar boos op Maarten dat hij over Tina gelogen zou hebben, maar dan toch niet kwaad genoeg om hem ervoor aan de kant te zetten...frank schreef:Ja, dat vroeg ik me ook af. Blijkbaar van het moment dat Werner terug interesse toonde voor Eva.Mieke schreef:ahja natuurlijk datte, Mathilde wil iedereen uit de weg zodat zij en "Jantje" (frank schreef:hola, gaat Maarten vergiftigd worden misschien ?) samen verder kunnen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, en helemaal als Eva en Maarten de link gaan leggen tussen Eva's buikkrampen destijds, en die van Maarten nu... Het moet Eva toch opvallen dat die hetzelfde zijn?johan1969 schreef:Yep.frank schreef:Ben benieuwd naar morgen hoe Mathilde zich daaruit gaat praten.
Allez, waarom ze een flesje "vergif" in huis staan heeft enzo.En wat voor product dat nu precies is

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Ja maar Eva is niet van de slimste hèChristel schreef: Inderdaad, en helemaal als Eva en Maarten de link gaan leggen tussen Eva's buikkrampen destijds, en die van Maarten nu... Het moet Eva toch opvallen dat die hetzelfde zijn?

Maar Maarten zal zijn moeder niet gaan verwijten denk ik omdat Mathilde weet dat Maarten de overvaller van de Fit&Fun is. Ze kan hem dus goed chanteren waardoor Maarten zijn mond houdt over die druppels!
Nu nog wachten tot Eva het ontdekt van het kapotte briefje van 20euro...

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
gewoonlijk zijn het toch de mensen die je het meest ziet en mee omgaat die je het laatst verdenkt - hoeveel mensen komen er niet na jaren achter dat ze al heel lang bedrogen worden door hun beste vriend(in)?Christel schreef:Inderdaad, en helemaal als Eva en Maarten de link gaan leggen tussen Eva's buikkrampen destijds, en die van Maarten nu... Het moet Eva toch opvallen dat die hetzelfde zijn?johan1969 schreef:Yep.frank schreef:Ben benieuwd naar morgen hoe Mathilde zich daaruit gaat praten.
Allez, waarom ze een flesje "vergif" in huis staan heeft enzo.En wat voor product dat nu precies is
en Mathilde is dan wel een buitenbeentje, er is nooit enige reden geweest om aan te nemen dat ze een moordlustig mens is.

0 x
-
- Poster rang 4
Eva vergeet dan blijkbaar dat Mathilde Eva voor dood heeft laten liggen toen haar lief Jantje haar in mekaargeslagen hadsatine schreef:
en Mathilde is dan wel een buitenbeentje, er is nooit enige reden geweest om aan te nemen dat ze een moordlustig mens is.

0 x