Werner

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

spizzy schreef:
frank schreef:Hoe is de aflevering verder afgelopen eigenlijk ? M'n video sloag af toen Eric in het zwembad dook.
Eric heeft Werner uit het water gekregen. Op dat moment komt Martine binnen en krijgt Eric een aanval van de inspanning (hartaanval waarschijnlijk) waarbij hij een kreun laat en aan de rand van het zwembad op Werner neervalt, voor de ogen van Martine
ja, dat was de moeite he - Eric die zo achterover valt op Werner, zo helemaal spontaan en naturel..... :shock:
Iedereen lag hier in een deuk - Thuis kan toch wel (totaal ongewild, waarschijnlijk....) grappig zijn! :roll2:
0 x
JB
Nog geen rang

Bericht door JB »

robmolle schreef:Volgens mij zal hij nog niet dood zijn en zal hij der wel weer doorkomen...

De aanvaller/overvaller was volgens mij wel duidelijk dat dat Maarten was...
Indeed tis Maarten volgens mij ook. Ma wie zet er nu van die zware gewichten naast een zwembad? :lol:
0 x
Faith is the only thing you can trust
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

satine schreef:
spizzy schreef:
frank schreef:Hoe is de aflevering verder afgelopen eigenlijk ? M'n video sloag af toen Eric in het zwembad dook.
Eric heeft Werner uit het water gekregen. Op dat moment komt Martine binnen en krijgt Eric een aanval van de inspanning (hartaanval waarschijnlijk) waarbij hij een kreun laat en aan de rand van het zwembad op Werner neervalt, voor de ogen van Martine
ja, dat was de moeite he - Eric die zo achterover valt op Werner, zo helemaal spontaan en naturel..... :shock:
Iedereen lag hier in een deuk - Thuis kan toch wel (totaal ongewild, waarschijnlijk....) grappig zijn! :roll2:
Idd dat was hier dus ook het geval.
Martine met haar hoopje venten :wink: :D
We hebben ons hier zot gelachen!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

koetje36 schreef:
satine schreef:
spizzy schreef:
Idd dat was hier dus ook het geval.
Martine met haar hoopje venten :wink: :D
We hebben ons hier zot gelachen!
Wat waarschijnlijk heftig bedoeld was, heeft bij ons ook voor heel wat hilariteit gezorgd. Wij hebben ons ook kreupel gelachen :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Maarten heeft tot nu toe geen mensen vermoord, Mathilde wel. Daarom denk ik dat het Mathilde is.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

ThomSten schreef:Maarten heeft tot nu toe geen mensen vermoord, Mathilde wel. Daarom denk ik dat het Mathilde is.
Dat pakje zou haar wel staan. :lol:
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Mathilde weet momenteel niet dat Eva terug bij Werner werkt, dus 'k zie niet in wat haar motief zou zijn. Trouwens ik zie in dat zwart ventje niet echt Mathilde in, wel Maarten, dus hij zal het wel zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Amber schreef:Mathilde weet momenteel niet dat Eva terug bij Werner werkt, dus 'k zie niet in wat haar motief zou zijn. Trouwens ik zie in dat zwart ventje niet echt Mathilde in, wel Maarten, dus hij zal het wel zijn.
het was inderdaad het 'loopje' van Maarten, zo loopt hij altijd, ook IRL :wink:
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Mathilde weet altijd alles heel snel, die heeft een 6e zintuig voor 'de moordenaar van hare Jan'.
't Zou ook Maarten kunnen zijn natuurlijk, maar dat is te voorspelbaar vind ik, zeker als de 'boef' zijn loopje heeft. (De scenaristen willen de kijker daarmee iets doen geloven. :wink: )
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

ThomSten schreef:Mathilde weet altijd alles heel snel, die heeft een 6e zintuig voor 'de moordenaar van hare Jan'.
't Zou ook Maarten kunnen zijn natuurlijk, maar dat is te voorspelbaar vind ik, zeker als de 'boef' zijn loopje heeft. (De scenaristen willen de kijker daarmee iets doen geloven. :wink: )
Misscien was het zijn dubbelganger ? :D
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Amber schreef:Mathilde weet momenteel niet dat Eva terug bij Werner werkt, dus 'k zie niet in wat haar motief zou zijn. Trouwens ik zie in dat zwart ventje niet echt Mathilde in, wel Maarten, dus hij zal het wel zijn.
twas toch duidelijk ne vent die onder dat knappe zwarte kostuumetje zat..
Waarschijnlijk zal het wel Maarten zijn, om nog eens extra in de verf te zetten dat het ne freak is :cry:
En het had zo mooi kunnen zijn :o :evil:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

satine schreef:
spizzy schreef:
ja, dat was de moeite he - Eric die zo achterover valt op Werner, zo helemaal spontaan en naturel..... :shock: Iedereen lag hier in een deuk - Thuis kan toch wel (totaal ongewild, waarschijnlijk....) grappig zijn! :roll2:
Wij hadden ook last van opborrelende lachbuien (en imitatieneigingen).
0 x
i feel almost everything
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Volgens mij gaat Werner dit wel overleven.. :P

:!: Anders zou er in de spoilers van volgende week niet staan: de overval. Dan zou er 'de moord' staan he :wink: :!:
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Allez, onze 'fitnessgorilla' ( :lol: :lol: :lol: ) leeft nog...
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Ja, raar dat hij er met een hersenschudding vanaf komt, het leek er allemaal veel erger uit te zien...(ik hoopte al dat hij het niet zou overleven, zo erg zag het eruit :twisted: ).
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Gesloten