Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Inderdaad. Dat is volgens mij een troef die Mayra maar al te graag inzet als Ann zo niet wil plooien...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Als Ann -eventueel op advies van Tom, de natuurlijke vader van Sandrine- een moraliteitsonderzoek over mama Mayra aanvraagt zal er vermoedelijk toch al een eerste plooitje zichtbaar worden.Christel schreef:Inderdaad. Dat is volgens mij een troef die Mayra maar al te graag inzet als Ann zo niet wil plooien...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Dat weet iedereen toch ondertussen dacht ik.tvx1 schreef:Ik maak eigenlijk meer zorgen over het feit dat Mayra ook een wettelijke moeder is van Sandrine. Er kan daarover dus nog een serieuze strijd ontstaan tussen haar en Ann.satine schreef:Inderdaad, Mayra heeft een heel sterke troef in handen.
Ook omdat Sandrine Jessica nu al moet missen, is een tweede persoon die uit het kind haar leven verdwijnt dan wel een goed idee?
(waarmee ik niet bedoel dat Ann dit zo maar moet laten, alleen voor haar dochter.)
Vandaar de 'ook' in mijn tweede zin.
Niet alleen wettelijk heeft Mayra een grote troef in handen, ze heeft als moeder evenveel rechten en plichten als Ann, maar ze kan ook op het gemoed van Ann gaan werken door haar voor te houden dat het niet goed is om het leven van Sandrine een tweede keer op korte tijd overhoop te gooien door iemand uit haar leven te bannen.
Hopelijk is dit duidelijker.
0 x
-
- Poster rang 2
Ze zal manipuleren maar de reden om voor Sandrine samen te blijven lukt alleen in Thuis.
Als hier zoiets gebeurde was het hiermee afgelopen.
Beter rekenen op Tom, het gaat over zijn dochter en hij kan ingrijpen als advokaat van Ann.
Als hier zoiets gebeurde was het hiermee afgelopen.
Beter rekenen op Tom, het gaat over zijn dochter en hij kan ingrijpen als advokaat van Ann.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Poster rang 2
Tom heeft al lang zijn scenario klaar om Mayra dwars te liggen in geval van scheidingnounake schreef:Zou Tom eigenlijk nog wel weten dat hij de vader is ?

Ook gaat hij veel met zijn dochter op stap, en ze logeert geregeld bij haar papa maar louter
toevallig altijd buiten beeld

0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Het is volgens de huidige Belgische wet niet zo vanzelfsprekend dat Mayra een troef in handen heeft betreffende Sandrine.
Ten eerste is Mayra niet gehuwd met Ann.
Ten tweede was ze niet van in het begin in het leven van Sandrine - wat een belangrijk precedent is betreffende de toewijzing van bijvoorbeeld co-ouderschap of bezoekrecht.
Ze heeft weliswaar Sandrine ook geadopteerd maar pas veel later - op de latere leeftijd van Sandrine, waardoor ze mogelijk niet kan aantonen dat ze onmisbaar is in het leven van Sandrine en dat het schadelijk zou zijn voor Sandrine als ze uit diens leven zou verdwijnen.
MAAR natuurlijk zal men het in Thuis dé soap allemaal anders spelen dan het in werkelijkheid zou gaan.
Persoonlijk denk ik niet dat Ann zich gaat laten chanteren op het vlak van Sandrine.
Maar
Ik denk wel dat Mayra er alles aan gaat doen om Ann terug te krijgen en als dat niet lukt,
dat ze dan het leven van Ann heel moeilijk gaat maken.
De manier waarop Mayra zich nu gedraagt doet me soms vrezen dat haar stoppen zouden doorslaan,
en dat ze in een vlaag van woede en zinsverbijstering Ann iets zou aandoen - niet meteen vermoorden,
maar eerder ook hardhandig aanpakken zoals ze met Jessica heeft gedaan.
Geweld tussen vrouwen of mannen koppels is nog een groot taboe in ons landje.....
T is te hopen dat het niet zo ver komt
Voorlopig denk ik dat Mayra er nog zeker van is dat Ann haar gewoon gaat vergeven,
en dat ze zal doen alsof er niets aan de hand is en ook niet echt iets ernstigs is gebeurd
het hangt af van hoe Ann zal reageren hoe het verder zal gaan met Mayra - denk ik dan....
Ten eerste is Mayra niet gehuwd met Ann.
Ten tweede was ze niet van in het begin in het leven van Sandrine - wat een belangrijk precedent is betreffende de toewijzing van bijvoorbeeld co-ouderschap of bezoekrecht.
Ze heeft weliswaar Sandrine ook geadopteerd maar pas veel later - op de latere leeftijd van Sandrine, waardoor ze mogelijk niet kan aantonen dat ze onmisbaar is in het leven van Sandrine en dat het schadelijk zou zijn voor Sandrine als ze uit diens leven zou verdwijnen.
MAAR natuurlijk zal men het in Thuis dé soap allemaal anders spelen dan het in werkelijkheid zou gaan.
Persoonlijk denk ik niet dat Ann zich gaat laten chanteren op het vlak van Sandrine.
Maar
Ik denk wel dat Mayra er alles aan gaat doen om Ann terug te krijgen en als dat niet lukt,
dat ze dan het leven van Ann heel moeilijk gaat maken.
De manier waarop Mayra zich nu gedraagt doet me soms vrezen dat haar stoppen zouden doorslaan,
en dat ze in een vlaag van woede en zinsverbijstering Ann iets zou aandoen - niet meteen vermoorden,
maar eerder ook hardhandig aanpakken zoals ze met Jessica heeft gedaan.
Geweld tussen vrouwen of mannen koppels is nog een groot taboe in ons landje.....
T is te hopen dat het niet zo ver komt
Voorlopig denk ik dat Mayra er nog zeker van is dat Ann haar gewoon gaat vergeven,
en dat ze zal doen alsof er niets aan de hand is en ook niet echt iets ernstigs is gebeurd

het hangt af van hoe Ann zal reageren hoe het verder zal gaan met Mayra - denk ik dan....
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ooh dus cruella de vil is weer terug in haar habitat? Dan zal ze Ann wel weer zo bespelen dat Ann weer aan haar kant staat. Wat een loeder is het toch ook.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Mayra is gewoon griezelig.
Als ik Ann was, zou ik zo spoedig mogelijk mijn kind en mijn spullen pakken en verhuizen naar het appartement boven het notariaat.
Ik zou Mayra voor geen haar meer betrouwen.
Als ik Ann was, zou ik zo spoedig mogelijk mijn kind en mijn spullen pakken en verhuizen naar het appartement boven het notariaat.
Ik zou Mayra voor geen haar meer betrouwen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 931
- x 1491
Als Ann van liefke wil weglopen, dan best naar het doktershuis. Daar staat ineens de gendarmerie in de vorm van Marianne de ingang te bewaken tegen ongewenste Mayra's:mrgreen:
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Ik sta perplex van de reactie van Mayra. Ze komt gewoon weer binnenstappen of er niks gebeurd is.
Niet te geloven. An mag wel op Sandrien passen en haar zelf van school gaan halen.

Niet te geloven. An mag wel op Sandrien passen en haar zelf van school gaan halen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het is inderdaad gewoon griezelig hoe Mayra reageert, alsof er geen vuiltje aan de lucht is.
Ann mag wel uitkijken, zeker met Sandrine inderdaad, en ik vrees dat Jessica, Nancy en Marianne ook beter hun ogen en oren goed openhouden als Mayra geen voet aan de grond blijft krijgen bij Ann.
Toen ze nog de volledige steun en het vertrouwen had van Ann, had ze al extreme trekjes als ze haar zin niet kreeg (kijk maar wat ze met Kurt en Marianne gedaan heeft), laat staan als de steun van Ann nu ook nog eens wegvalt...

Ann mag wel uitkijken, zeker met Sandrine inderdaad, en ik vrees dat Jessica, Nancy en Marianne ook beter hun ogen en oren goed openhouden als Mayra geen voet aan de grond blijft krijgen bij Ann.
Toen ze nog de volledige steun en het vertrouwen had van Ann, had ze al extreme trekjes als ze haar zin niet kreeg (kijk maar wat ze met Kurt en Marianne gedaan heeft), laat staan als de steun van Ann nu ook nog eens wegvalt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Allemaal tactieken om Ann weer te doen bijdraaien! Het is haar eerder gelukt, dus waarom nu niet?! Zij zal zo snel niet opgeven en ik zie haar zelfs dreigen om Sandrine iets aan te doen als Ann blijft "tegenwerken"! Daar is die psychopate wel toe in staat...!
0 x
-
- Poster rang 2
Mayra haar enig doel in haar leven is met dokter Ann en Sandrine een comfortabel gerespekteerd leven;
Daarom moest Marianne buiten. Ze wou geen pottenkijkers op haar gemanipuleer van Ann.
Liegen en bedriegen met zulke lelijke aanranding toont welke feeks dat nog altijd is.
Daarom moest Marianne buiten. Ze wou geen pottenkijkers op haar gemanipuleer van Ann.
Liegen en bedriegen met zulke lelijke aanranding toont welke feeks dat nog altijd is.
0 x