Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Summer85 »

Ja ik weet, ik was een beetje afgedwaald. Sorry!

Tom is ne goeie, die heeft zijn moeder nog niet veroordeeld en krijgt er momenteel nog eens niks voor terug. Integendeel!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee, William betaalt niet alles, ik denk zelfs zo weinig mogelijk.
Wat ik wel denk is dat Tom die rekeningen zorgvuldig gaat uitpluizen... Het was ook te merken vond ik dat William liever met Ann te doen had dan met Tom.
En ik kan er nog altijd niet van over dat hij en Marianne in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, zo unlike Marianne.
Ik denk dan ook dat vooral Tom daar wel nattigheid zal voelen want had Marianne geen testament gemaakt?
0 x
Potentia Principatum
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Oké Tom heeft gezien dat Helene haar heeft opgetut tot en met maar veel kan hij daar niet mee doen ... zowel Peter als Judith zullen dit weg lachen
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kimmeke schreef:Oké Tom heeft gezien dat Helene haar heeft opgetut tot en met maar veel kan hij daar niet mee doen ... zowel Peter als Judith zullen dit weg lachen
Bovendien had ze eerder die dag aan hen verteld dat ze had afgesproken met "Rita", een goeie vriendin.
0 x
Loesje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Loesje »

tvx1 schreef:
Kimmeke schreef:Oké Tom heeft gezien dat Helene haar heeft opgetut tot en met maar veel kan hij daar niet mee doen ... zowel Peter als Judith zullen dit weg lachen
Bovendien had ze eerder die dag aan hen verteld dat ze had afgesproken met "Rita", een goeie vriendin.
Juist... grrr :)
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat is waar maar....het was hem wel duidelijk dat ze liefst zo snel mogelijk van haar af wilde en dat is toch raar .
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Tom was eigenlijk juist te vroeg. :thumbdown: Had Tom zijn chinees eten al bij of moest hij er nog om gaan?

In dat geval kan Tom misschien nog gepasseerd zijn en William zien uitstappen hebben, maar dan ga ik er toch vanuit dat dit in beeld ging komen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, als Tom natuurlijk "Rita" heeft zien binnengaan bij Helène zou dat wel vervelend kunnen zijn.
0 x
Potentia Principatum
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Komaan Tom, laat die grijze cellekes eens werken!
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Tom zijn cellekes zullen stilaan wel de puzzelstukjes bij mekaar rapen maar voor de puzzel héél is daar zal geduld voor nodig zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dit is echt zo typisch Thuis hé. Waarom moest Tom nu absoluut in het bijzijn van William zeggen dat Helène bij hem zat? Het is echt om te huilen van het lachen! Jezus toch. En dan op het moment dat ze HET gaat zeggen krijgt ze een telefoontje van Henri cheri die naar de kinderen staat te kijken! Wat kun je nog meer doen! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad een echt soapmoment :lol:

Maar ik hoop toch dat Tom eindelijk het licht gaat zien, hoor, en zich niet nog eens laat ompraten door Judith of Peter, die gewoon allebei vanaf dag 1 sowieso weigeren om eventueel rekening te houden met het feit dat Marianne ook onschuldig zou kunnen zijn.

Ook al heeft hij het gesprek niet kunnen verstaan, iemand komt niet zomaar in paniek langs om "iets te vertellen". In combinatie met haar opgetutte toestand een paar dagen geleden en de oorspronkelijke verklaring van Marianne, hoop ik toch dat hij nu eindelijk voldoende gealarmeerd is om eens wat door te gaan zoeken. Een beetje druk uitoefenen op Hélène zou misschien ook al genoeg zijn, als je ziet in wat voor toestand zij inmiddels verkeert...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is zeker dat Helène op kraken staat. Wie gaat het laatste duwtje geven? Ze was er nu zo dicht bij. Tom moet toch wel gevoeld hebben dat er iets niet in de haak zit zelfs als ze het (nog) niet gezegd heeft. Ondanks alles denk ik toch dat William hier wat van zijn pluimen aan het verliezen is want nu moet hij ook nog Helène constant in het oog houden en dat wordt een zware opgave voor een man die blijkbaar nog andere zaken in het oog heeft. Rosa dan maar?
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Het is zeker dat Helène op kraken staat. Wie gaat het laatste duwtje geven? Ze was er nu zo dicht bij. Tom moet toch wel gevoeld hebben dat er iets niet in de haak zit zelfs als ze het (nog) niet gezegd heeft. Ondanks alles denk ik toch dat William hier wat van zijn pluimen aan het verliezen is want nu moet hij ook nog Helène constant in het oog houden en dat wordt een zware opgave voor een man die blijkbaar nog andere zaken in het oog heeft. Rosa dan maar?
Telkens Tom een stapje dichter bij de ontknoping komt, duwt Judith hem twee stapjes verder af. Zij zal hem alles weer deskundig verklaren als emoties na de dood van Geert.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Bericht door jessie V. »

Als Tom zijn verstand gebruikt, zegt hij voorlopig nog maar niks tegen Judith over dat gedoe met H, om verschillende redenen.
0 x
Plaats reactie