Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Komt Paulien nu echt nooit meer naar huis? Ik ken nog mensen die kinderen hebben die studeren in het buitenland, die komen wel twee tot driemaal eens naar de mama hoor! Ook in Amerika bestaat er schoolvakantie.
Peter Jansens schreef:Komt Paulien nu echt nooit meer naar huis? Ik ken nog mensen die kinderen hebben die studeren in het buitenland, die komen wel twee tot driemaal eens naar de mama hoor! Ook in Amerika bestaat er schoolvakantie.
Van al de mensen die ik ken die in Zuid-Amerika en de USA hebben gestudeerd, heb ik er niet eentje weten terugkomen. Zo'n jaar vliegt voorbij en meestal is dat ticket te duur om zo maar even op bezoek te komen. Meestal gaan de ouders en vrienden eens tot daar. Julia is ergens in oktober (denk ik) Paulien gaan bezoeken. Pas op! Peter, er zijn er die dat doen hoor. Maar 't is zeker niet ongewoon dat niet te doen, ik denk ook niet dat ze zich thuis gaat voelen nu Lowie daar woont en vooral de Luc!
Men wil kost wat kost problemen creëren voor de finale en dus gebruikt men een overdosis aan domme trucs om die te laten gebeuren. Zoals de eenogige Lowie die van de ene op de andere dag Jana helpt om haar was te dragen tot aan de bushalte (tiens, ik dacht dat ze lucht was voor hem), waardoor Bram plots jaloers wordt (waarom eigenlijk?) en dan boos zijn kamer verlaat zodat Jana kan flauwvallen en misschien wel een misval krijgt waardoor Luc en Eddy in de problemen geraken omwille van de zwarte-boilers (een waanzinnig domme handel waarvan ik de woekerwinsten nog steeds niet begrijp) en waardoor de brief van Leontien dan toch zal worden geopenbaard en we weer terug bij Lowie zijn...
En dan is er nog meester Courtois die oude beschuit Marianne aan de haak wil slaan en haar chanteert met de (pseudo-)verkrachting van Lynn door Tom.