Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Crackers »

Peter Jansens schreef:Je neemt een ovenhete pizza niet zo vast als Judith daarnet deed.
Hij kwam natuurlijk uit een doos en niet rechtstreeks uit de oven. Zo heet zijn pizza's dan niet meer, eerder lauw warm.

Ik snijd hem alleen anders dan zij deed en ik flikker hem niet eerst op de grond.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Bas4444
Nog geen rang

Bericht door Bas4444 »

Gisteren zag ik dat er een knip zat tussen de twee shots waarin Tom het bier in Lynn's gezicht gooit. Waarschijnlijk in twee takes opgenomen.

Het is een datail, maar ik had het toevallig opgemerkt.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dat artikel "Advocaat verdacht van verkrachting" op pagina 7 stond niet in De Standaard. Vandaag niet en de voorbije dagen niet.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Crackers schreef:Dat artikel "Advocaat verdacht van verkrachting" op pagina 7 stond niet in De Standaard. Vandaag niet en de voorbije dagen niet.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Ik vraag me altijd af wie die artikels maakt. Heeft al iemand een close up van het beeld gemaakt? Is het hele artikel leesbaar?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Omega schreef:Ik vraag me altijd af wie die artikels maakt. Heeft al iemand een close up van het beeld gemaakt? Is het hele artikel leesbaar?
Volgens mij schrijft de hoofdredacteur sport van Het Laatste Nieuws die artikels.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Hier een close-up. Vooral het laatste stukje vond ik opvallend!
http://blog.tvblokje.be/2013/04/12/objection/

Maar on topic te antwoorden op de vraag 'wat klopt niet'.
Alles. Werkelijk niks klopt nog. :problem:
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Komt Paulien nu echt nooit meer naar huis? Ik ken nog mensen die kinderen hebben die studeren in het buitenland, die komen wel twee tot driemaal eens naar de mama hoor! Ook in Amerika bestaat er schoolvakantie. :twisted:
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Peter Jansens schreef:Komt Paulien nu echt nooit meer naar huis? Ik ken nog mensen die kinderen hebben die studeren in het buitenland, die komen wel twee tot driemaal eens naar de mama hoor! Ook in Amerika bestaat er schoolvakantie. :twisted:
Van al de mensen die ik ken die in Zuid-Amerika en de USA hebben gestudeerd, heb ik er niet eentje weten terugkomen. Zo'n jaar vliegt voorbij en meestal is dat ticket te duur om zo maar even op bezoek te komen. Meestal gaan de ouders en vrienden eens tot daar. Julia is ergens in oktober (denk ik) Paulien gaan bezoeken. Pas op! Peter, er zijn er die dat doen hoor. Maar 't is zeker niet ongewoon dat niet te doen, ik denk ook niet dat ze zich thuis gaat voelen nu Lowie daar woont en vooral de Luc! :lol:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Je hebt waarschijnlijk gelijk... niet iedereen kan tickets betalen à volonté...
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Peter Jansens schreef:Je hebt waarschijnlijk gelijk... niet iedereen kan tickets betalen à volonté...
Whaha! Die avatar zag ik nu pas. Ik moest er keihard om lachen. :lol: Sandrientje toch.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Men wil kost wat kost problemen creëren voor de finale en dus gebruikt men een overdosis aan domme trucs om die te laten gebeuren. Zoals de eenogige Lowie die van de ene op de andere dag Jana helpt om haar was te dragen tot aan de bushalte (tiens, ik dacht dat ze lucht was voor hem), waardoor Bram plots jaloers wordt (waarom eigenlijk?) en dan boos zijn kamer verlaat zodat Jana kan flauwvallen en misschien wel een misval krijgt waardoor Luc en Eddy in de problemen geraken omwille van de zwarte-boilers (een waanzinnig domme handel waarvan ik de woekerwinsten nog steeds niet begrijp) en waardoor de brief van Leontien dan toch zal worden geopenbaard en we weer terug bij Lowie zijn...

En dan is er nog meester Courtois die oude beschuit Marianne aan de haak wil slaan en haar chanteert met de (pseudo-)verkrachting van Lynn door Tom.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hoe lang kijk jij al naar Thuis? Heb je ooit naar een andere soap gekeken?
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

jessie V. schreef:Hoe lang kijk jij al naar Thuis? Heb je ooit naar een andere soap gekeken?
Waarom, dit is wel het wat er niet klopt hoekje, hoor! Maar neen, geen andere soaps... ik erger me genoeg aan Thuis... :lol:
0 x
Bas4444
Nog geen rang

Bericht door Bas4444 »

Gisteren stonden Rosa, Waldek en (de wijkagent) Tim in de badkamer, waar Jana was flauwgevallen van die CO-vergiftiging. Dat kan toch niet? Of wel?
0 x
Plaats reactie