Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
apestaart schreef:Leo en Tamara zijn in het winkelcentrum baby kleren aan het bekijken en Nancy denkt natuurlijk dat Leo Tamara zwanger heeft gemaakt, man man man hoe is dat toch mogelijk met dat mens.
Ik vind het grappig hoe leo er mee om gaat. Speelt Nancy haar spelletje mee zodat ze zichzelf compleet belachelijk maakt.
zou gaa mocht ik leo zijn ik zou meteen ik meteen me gedacht zeggen en dat ze moet stoppen met zaken te vertellen d ie niet waar zijn en niet met me leven moet bemoeien.
Leo zet nancy eigenllijk compleet v oor schut en ze verdient het ook.
Leo en Tamara zijn minstens even kinderachtig bezig als Nancy en Marianne. BAH!
Mischien wel maar het is ook nancy haar verdiende loon..
Nogmaals mocht ik leo zijn ik zou nancy is goed haar vet gegeven hebben waar bemoeit zij zich mee? en dan ook nog roddels verspreiden dat niet waar zijn.
Wat me vooral opvalt aan leo is dat hij nog steeds niet over marianne is en het nodig vind om zo jaloers te doen marianne laat zich vooral meeslepen door nancy haar gedrag maar eigenllijk wilt ze er niks mee te maken hebben.
ikke schreef:Naar 't schijnt is roddelen gezond, en de eerste die nooit roddelt, moet nog geboren worden.
Ze overdrijft wel, akkoord, maar ze is niet de enige...
Dom zijn in overal een probleem zien ook zeker.
Beginen te paniekeren over dieter terwijl niks aan de hand is.
Constant iemand problemen aan te praten het rodellen valtn og mee maar dat ze marianne telkens probeert slecht te doen voelen (zonder dat ze het weet) door er telkens over te beginnen
Nancy mag haar beide pollekes kussen dat ze Dieter heeft want een andere man zou dat allemaal niet verdragen van hetgeen zij uitspookt, ik vraag me af hoe Eddy dat jaren heeft kunnen verdragen.
apestaart schreef:Nancy mag haar beide pollekes kussen dat ze Dieter heeft want een andere man zou dat allemaal niet verdragen van hetgeen zij uitspookt, ik vraag me af hoe Eddy dat jaren heeft kunnen verdragen.
Eddy zette nancy af en toe op haar plaats waardoor ze inzag hoe dom bezig ze was dieter aanvaard het allemaal
apestaart schreef:Nancy mag haar beide pollekes kussen dat ze Dieter heeft want een andere man zou dat allemaal niet verdragen van hetgeen zij uitspookt, ik vraag me af hoe Eddy dat jaren heeft kunnen verdragen.
Eddy zette nancy af en toe op haar plaats waardoor ze inzag hoe dom bezig ze was dieter aanvaard het allemaal
Eddy klopte er op tijd op. Nancy zag toen wel in dat hij haar mishandelde. Later kreeg Eddy een beter karakter, maar door zijn stommiteiten is ie Nancy kwijtgeraakt.
Dieter probeert Nancy bij te sturen, daar lukt ie niet altijd in, maar schrijven dat hij het allemaal aanvaardt is een brug te ver, volgens mij.
Sommige mensen nemen hier hun eigen wensen een beetje te vaak voor "waarheid", me dunkt.
Eddy klopte er op tijd op. Nancy zag toen wel in dat hij haar mishandelde. Later kreeg Eddy een beter karakter, maar door zijn stommiteiten is ie Nancy kwijtgeraakt.
Dieter probeert Nancy bij te sturen, daar lukt ie niet altijd in, maar schrijven dat hij het allemaal aanvaardt is een brug te ver, volgens mij.
Sommige mensen nemen hier hun eigen wensen een beetje te vaak voor "waarheid", me dunkt.
Mja hij geeft goede raad en probeert haar te kalmeren maar is nooit is assertief en zegt waar het op slaat:
" stop met onozel doen "
Laatst gewijzigd door kingpietro105 op vr 21 dec 2018, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Dieter ziet Nancy graag zoals ze is, daarom is hij met haar getrouwd.
En doorgaans zijn die twee heel tevreden met elkaar. Het is stil waar het nooit waait, zeggen wij hier.
Dus wie zijn wij om te zeggen hoe Dieter zich moet gedragen binnen zijn huwelijk?
Of je moet wel heeeel veel van iemand houden en/of jezelf voor een groot deel weg kunnen en willen cijferen als je leeft zoals
Dieter. Vooral de laatste tijd. Het houdt niet op met Nancy haar hysterische gedrag. Ik heb bewondering voor die man. En als hij al eens niet zo diplomatisch is kan ik me dat heel goed voorstellen.
Dieter heeft duidelijk gezegd: 'Ik wist vanaf dag 1 dat dat er niet in zat'.
Nancy had hierop kunnen antwoorden of doorvragen, maar zij loopt weg en maakt er in haar hoofd haar eigen verhaal van.
Ze reageert gewoon veel te snel en heeft echt wel moeite met dingen te nuanceren.
Mja hij geeft goede raad en probeert haar te kalmeren maar is nooit is assertief en zegt waar het op slaat:
" stop met onozel doen "
De beste stuurlui staan, me dunkt, nog altijd aan wal?!
Dieter heeft wel al degelijk laten merken dat hij assertief kan zijn.
Nancy heeft dat aan Femke verteld over de "affaire" tussen Leo en Tamara en het feit dat Leo Tamara ZOGEZEGD zwanger heeft gemaakt maar ik heb de indruk dat Femke daar niet veel geloof aan hecht.
Nancy weet toch van geen ophouden : nu vertelt zij aan Femke dat Dries met Marianne "geslapen" heeft gelukkig gelooft Femke er geen woord van sterker nog zij heeft moeder aangemaand om er mee op te houden met haar wilde fantasieën.
Zou dat gedoe met Nancy ergens naartoe gaan? Want het is er wel serieus over... Die doet nu al maanden zo raar. Misschien heeft ze een vorm van dementie...? Want ze is altijd al onnozel geweest, maar nu is het niet meer om aan te zien. Precies of ik kijk naar Markske van FC De Kampioenen.