Je ziet dat toch van kilometers ver aankomen dat Mayra er zich nu gaat uitpraten en dat Ann op haar trouwdag pas het licht gaat zien?ikke schreef:Nee, zo lang zal de liefde niet meer duren ten huize Ann-Mayra.karolien85 schreef:Die zal waarschijnlijk weer even bij de politie moeten komen.. Maar de echte waarheid gaat volgens mij op de trouwdag boven komen. Ze is sluw, maar niet sluw genoeg.. Aanvallen wanneer ze het niet verwacht
Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
- Poster rang 5
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Pff, ik hoop zo van niet, maar vrees er ook voor...lord F. schreef:Je ziet dat toch van kilometers ver aankomen dat Mayra er zich nu gaat uitpraten en dat Ann op haar trouwdag pas het licht gaat zien?ikke schreef:Nee, zo lang zal de liefde niet meer duren ten huize Ann-Mayra.karolien85 schreef:Die zal waarschijnlijk weer even bij de politie moeten komen.. Maar de echte waarheid gaat volgens mij op de trouwdag boven komen. Ze is sluw, maar niet sluw genoeg.. Aanvallen wanneer ze het niet verwacht
0 x
-
- x 435
Nee, ik ben/was ervan overtuigd dat 't zo ver(huwelijk) niet zal komen.lord F. schreef:Je ziet dat toch van kilometers ver aankomen dat Mayra er zich nu gaat uitpraten en dat Ann op haar trouwdag pas het licht gaat zien?ikke schreef:Nee, zo lang zal de liefde niet meer duren ten huize Ann-Mayra.karolien85 schreef:Die zal waarschijnlijk weer even bij de politie moeten komen.. Maar de echte waarheid gaat volgens mij op de trouwdag boven komen. Ze is sluw, maar niet sluw genoeg.. Aanvallen wanneer ze het niet verwacht
0 x
-
- Poster rang 5
Allez, aangenaam verrast. 

0 x
-
- x 435
Ja maar, als deze psychopate volgende week weer niets anders uit haar hoed gaat toveren zeker! Ik ben er toch nog niet 100% gerust op.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Er was de val van het West-Romeinse Rijk, de val van de Berlijnse Muur, en nu is er de val van Mayra
Tenzij Ann volgende week al tot inkeer komt

Tenzij Ann volgende week al tot inkeer komt

0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Ik ook nog niet..Lazylady schreef:Ja maar, als deze psychopate volgende week weer niets anders uit haar hoed gaat toveren zeker! Ik ben er toch nog niet 100% gerust op.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
An gaat hier nog een zware dobber aan krijgen. Mayra komt gelijk met tegenargumenten, blijft de heilige onschuld spelen. Ben ook bang dat An weer om gaat draaien.
0 x
-
- Poster rang 5
Inderdaad, ik vrees het ook.karolien85 schreef:Ik ook nog niet..Lazylady schreef:Ja maar, als deze psychopate volgende week weer niets anders uit haar hoed gaat toveren zeker! Ik ben er toch nog niet 100% gerust op.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
- Kwast
- Poster rang 5
Wat een smeerpijp die Mayra, bah! Vreselijk mens. Ze had echt de illusie dat Ann haar leugen zou accepteren. Hoe stom kan je zijn. Haar gespeelde onschuld, vreselijk. Ik heb wel een euro voor haar, kan ze met de bus naar het station en daar de trein pakken naar het vliegveld. Ga maar naar Kaapverdië
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5
- x 975
- x 579
Ze zei toch tegen Ann dat zij haar voor even met rust ging laten (of zoiets in die trand). Ja ik vrees dat Mayra een flinke troef achter de hand houdt en die heet Sandrine
Want onlangs was ze bezig tegen Sandrine van "mama hier, mama daar" en daar bedoelde ze haar eigen mee.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Inderdaad, Mayra heeft een heel sterke troef in handen.
Ook omdat Sandrine Jessica nu al moet missen, is een tweede persoon die uit het kind haar leven verdwijnt dan wel een goed idee?
(waarmee ik niet bedoel dat Ann dit zo maar moet laten, alleen voor haar dochter.)
Ook omdat Sandrine Jessica nu al moet missen, is een tweede persoon die uit het kind haar leven verdwijnt dan wel een goed idee?
(waarmee ik niet bedoel dat Ann dit zo maar moet laten, alleen voor haar dochter.)
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Natuurlijk zal Mayra zich niet zonder slag of stoot laten verdrijven, maar gesteld dat zij tòch uit het gezinnetje zou verdwijnen is er niets dat Jessica belet om af en toe terug te komen. Althans, als de eerdere vonken tussen haar en Ann enigszins onder controle kunnen blijven.
0 x
-
- x 435
Ik maak eigenlijk meer zorgen over het feit dat Mayra ook een wettelijke moeder is van Sandrine. Er kan daarover dus nog een serieuze strijd ontstaan tussen haar en Ann.satine schreef:Inderdaad, Mayra heeft een heel sterke troef in handen.
0 x