Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Thom schreef: vr 25 okt 2019, 20:57 Frank, om Eddy te laten stikken terwijl hij zich verontschuldigde terwijl dat eigenlijk niet eens nodig was.
Helemaal mee eens, Thom.
Eddy is altijd een goeie vriend geweest voor Frank, rot van Frank om Eddy zo te behandelen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Juist , nen ferme lap voor Frank om zijn goede vriend Eddy zo te behandelen.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Karin. Ongeacht hoe onuitstaanbaar Paulien geweest is, die opmerking was heel erg laag bij de grond :boo: :boo: :boo:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Thom schreef: ma 28 okt 2019, 20:55 Karin. Ongeacht hoe onuitstaanbaar Paulien geweest is, die opmerking was heel erg laag bij de grond
Vooral de manier waarop: steken onder water geven, echt is zij niet beschaamd en heeft zij niks anders te doen dan mensen schofferen? :mad: :mad:
Echt iets voor Karin.
Van mij een paar motten tegen haar kop. :boo:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Van mij ook.!!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

datgene wat Karin stond uit te kramen tegen Paulien kon zo (vroeger) uit de mond komen van Marianne :mrgreen: Karin wordt meer en meer de nieuwe Marianne in Thuis.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Paulien, om direct bij Kobe over het gedrag van Karin te gaan janken als een kleuter. Natuurlijk was Karin haar gebruikelijke gemene zelf, maar wat ze zei klopt als een bus, en dan weet ze nog niets over hoe Paulien Adil en Tamara bij het grof vuil gezet heeft.
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

heidiw schreef: wo 30 okt 2019, 11:05 Paulien, om direct bij Kobe over het gedrag van Karin te gaan janken als een kleuter. Natuurlijk was Karin haar gebruikelijke gemene zelf, maar wat ze zei klopt als een bus, en dan weet ze nog niets over hoe Paulien Adil en Tamara bij het grof vuil gezet heeft.
Ik vind nu niet dat Paulien hier lappen mee verdient. Ze heeft groot gelijk dat ze dat aan Kobe verteld. Zo weet die ook met wat voor een smerig spelletje Karin bezig is. Dat Paulien heel wat mee gemaakt heeft klopt inderdaad wel maar dat wil niet zeggen dat Karin dat nog eens dubbel in Paulien haar gezicht moet wrijven. Kobe kan zelf wel beslissen met wie hij een relatie wil aangaan en heeft daar de 'hulp' van zijn moeder niet bij nodig. Volgens mij weet Kobe zelfs meer van de situatie van Paulien dan Karin.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kobe, om zo onbegripvol te zijn tegenover Pauline en nog partij te kiezen voor Karin. Ze heeft het zo niet bedoeld! ! :eh: M'n ...
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: wo 30 okt 2019, 16:56M'n ...
m'n oor!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

pnele schreef: wo 30 okt 2019, 11:32 Ik vind nu niet dat Paulien hier lappen mee verdient. Ze heeft groot gelijk dat ze dat aan Kobe verteld.
Het gaat er niet over dat ze het vertelt, eerder de manier waarop: boehoehoe, kijk eens snik snik wat een slachtoffer ik weer snuf snuf ben want jouw moeder heeft boehoehoe gezegd blablabla... Alweer haar slachtofferrol uitbuiten toont aan dat ze nog helemaal niet weer op haar eigen benen kan staan, laat staan dat ze klaar is voor een nieuwe relatie. Natuurlijk komt zoiets hard aan, maar een volwassen vrouw die sterk in haar schoenen staat gaat niet bij haar vriend janken over zijn moeder, die geeft die moeder zelf lik op stuk. Trouwens, zei Kobe vorige week niet dat hij zelf nog niet weet of het wel een relatie wordt?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Het is vooral lelijk van Karin om Paulien zo de grond in te boren. Dat is nergens voor nodig. Ik vermoed dat ze alleen maar het tegenovergestelde zal bereiken, namelijk Paulien en Kobe die dichter bij elkaar komen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Een lap hoeft niet voor Paulien wat mij betreft, maar ik vond het niet netjes dat ze zo overdreef.
'Dat ze een hopeloos labiel wicht is en gedoemd om te mislukken in alles in het leven' is lang niet wat Karin gezegd heeft.
Dat was wel min of meer de onderliggende boodschap - maar dit is niet gezegd, dus moet ze dat ook niet zo tegen Kobe zeggen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Een lap krijgt Paulien daar ook niet voor van mij, maar het geeft ook in mijn ogen wel aan dat ze inderdaad totaal niet klaar is voor een relatie. En hoewel Karin van mij echt wel een flinke lap krijgt voor de manier waarop ze zich met dingen bemoeit en de manier waarop ze haar boodschap tegenover Paulien bracht, kan ik haar helaas niet helemaal ongelijk geven in de dingen die ze zei.
Iets wat Paulien - met haar onmiddellijke klaagzang en overdrijving tegenover Kobe - nog maar eens bewijst.

Het feit dat Paulien inderdaad constant in een slachtofferrol kruipt terwijl ze mensen die van haar hielden zonder blikken of blozen aan de kant heeft getrapt zonder nog een keer om te kijken (en dan heb ik het vooral over Adil, ocharme), helpt daar echt niet aan mee. Medelijden heb ik dus totaal niet met haar en ik wens Kobe er veel succes mee :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kobe, een heel harde veeg rond z'n oren! Promoten hoe lekker wild kan zijn en dat het zo vers is ! Zou zich moeten schamen en de tekstschrijvers van thuis ook om zoiets aan te halen. :naughty: Ik dacht dat we toch net iets beschaafder geworden waren! We leven niet meer in de oertijd hé! :problem:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie