Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Soapseut
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Hélène is nu met die schenking niet bezig, die is volop aan het "rouwen", maar zodra dat geld er niet komt, zou Tom toch wel finaal moeten beseffen dat zijn moeder gelijk heeft. Daarbij, Tom beseft het eigenlijk wel, maar hij heeft geen bewijs, hij kan nog geen kant op. En is dat nu zo moeilijk om die zus van de echte William op te zoeken??? Want als die zegt "mijn broer is dood" dan kan aangetoond worden dat William/Henri identiteitsfraude heeft gepleegd. Komaan zeg, Marianne heeft daar ergens een schoonzus die licht op de zaak kan werpen, en ze doen er niks mee. Enfin, die zus van William zal wel ipduiken, maar wanneer...?
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Ze zijn het inderdaad ziekelijk lang aan het rekken. We zijn nu bijna drie weken ver en er is nog niets gebeurd. Veel cruciale informatie wordt door de scenaristen gewoon genegeerd.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Tom heeft een slim visje uitgegooid, maar blijkbaar toch niks gevangen?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Had Marianne dat gisteren niet gezegd tegen Tom van dat wit laken? Want Tom keek toch redelijk teleurgesteld toen William hem daar verbeterde ? Of was dit de eerste keer dat het wit laken ter sprake kwam ?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Tom probeerde William, volgens mij, te vangen door "tafellaken" te zeggen i.p.v. "laken", maar William verbeterde dat in "laken". Uit Tom zijn reactie (teleurstelling)maak ik op ,dat Marianne het inderdaad over 'laken"had. Dus William had gelijk.
Poging mislukt. Zo heb ik het opgevat.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Zo vatte ik het ook op.jessie V. schreef:Tom probeerde William, volgens mij, te vangen door "tafellaken" te zeggen i.p.v. "laken", maar William verbeterde dat in "laken". Uit Tom zijn reactie (teleurstelling)maak ik op ,dat Marianne het inderdaad over 'laken"had. Dus William had gelijk.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat denk ik ook, maar goed of William nu de echte William is of niet, hij kan nog altijd Henri zijn hé met of zonden zwarte fiets of laken. Hk.et verandert eigelijk niks aan de zaak.
Tom heeft hier bot gevangen maar de vraag blijft: is de (echte) William Henri of niet.
Tom heeft hier bot gevangen maar de vraag blijft: is de (echte) William Henri of niet.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hij kan idd sowieso Henri zijn. Maar ook dat gebeuren rond het rijststijfsel / laken zegt niet eens zoveel, als het gaat om het feit of hij de echte William van vroeger is of niet. Als William daar vroeger vaak door zijn zusje mee geplaagd werd, dan is het ook iets wat gekend kan zijn door andere mensen. Net als de dingen in dat briefje waar hij in eerste instantie mee aan kwam bij Marianne, bijvoorbeeld.
Maar ik vrees wel dat het ervoor gaat zorgen dat Tom ook minder en minder in het verhaal van zijn moeder gaat geloven...
Maar ik vrees wel dat het ervoor gaat zorgen dat Tom ook minder en minder in het verhaal van zijn moeder gaat geloven...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Wel ik ook niet, dan is ze toch niet zo slim als ik dacht. En de William zo stillekes de facturen proberen door te schuiven en dat stom kieken van een Ann die dat allemaal goed vindt. Haar broer daarentegen....Christel schreef:Wat me wel heel erg verbaasde, is dat Marianne in volle gemeenschap van goederen met hem getrouwd is. Dat had ik echt nooit van haar verwacht eigenlijk...
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Mja, hopelijk wakkert dat de achterdocht van Tom toch weer wat aan... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
- Caligula
- Poster rang 5

Nu waarom ze tijdens dat gesprek William-Ann-Tom een close up tonen van die wasmand weet ik eigelijk ook niet.
Mss een verband met "het wandelende laken"?
Mss een verband met "het wandelende laken"?
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Dat vroeg ik me ook af, maar iets later dacht ik dat dit inderdaad met het laken te maken kon hebben, want Tom is daarna over de jeugdjaren begonnen .. Hij zag die lakens en dacht, nu moet ik t proberen..
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ja, dat denk ik ook.
Tom zijn manier om subtiel uit te horen vond ik toch maar bizar. Eigenlijk kauwde hij alles voor en William moest enkel maar beamen. Tot het 'tafellaken' - 'laken' dan...
Ik heb mijn vermoedens over William, heb ze bij speculaties gezet.
Schoof hij de facturen effectief door? Ik dacht dat hij vooral wilde laten zien waar de uitgaven van de gemeenschappelijke rekening naartoe gingen?
't Wordt dan eens tijd dat Anneke haar eigen water gaat betalen e seg... wel straf dat William, die daar nog eens niet woont (waar woont die mens eigenlijk??) dat moet doen.
Tom zijn manier om subtiel uit te horen vond ik toch maar bizar. Eigenlijk kauwde hij alles voor en William moest enkel maar beamen. Tot het 'tafellaken' - 'laken' dan...
Ik heb mijn vermoedens over William, heb ze bij speculaties gezet.
Schoof hij de facturen effectief door? Ik dacht dat hij vooral wilde laten zien waar de uitgaven van de gemeenschappelijke rekening naartoe gingen?
't Wordt dan eens tijd dat Anneke haar eigen water gaat betalen e seg... wel straf dat William, die daar nog eens niet woont (waar woont die mens eigenlijk??) dat moet doen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik weet ook niet waar hij woont. Maar het is wel Marianne haar huis en de rekeningen worden betaald van een gezamenlijke rekening - dus het is niet echt William die alles betaalt.Summer85 schreef: 't Wordt dan eens tijd dat Anneke haar eigen water gaat betalen e seg... wel straf dat William, die daar nog eens niet woont (waar woont die mens eigenlijk??) dat moet doen.
En ja, Ann zou beter wat meer op haar eigen benen staan - zoals haar broer Tom
(en zo zijn we weer ontopic)
0 x